Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.
Kako JÄI eduskunnan suurimmaksi puolueeksi. Muita voittajia ollu kuin persut. Joka muuta väittää halveksuu demokraattista parlamentarismia.
Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt?
Lainaus käyttäjältä: antti-x - 18.04.11 - klo:20:47Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt? No tota mä en kyl ois ite kekannu... tuun käyttämään tätä... hyvä läppä !!!
Lainaus käyttäjältä: antti-x - 18.04.11 - klo:20:47Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt? Kloppi olis ollu rehellinen(poliitikolle mahdotonta?)olis myöntäny hävinneensä vähiten. Jos eduskuntaan olis tullu 199:n eri puolueen edustajaa ja kako olis saanu 2 edutajaa niin olisko se ollu voitto?
Lainaus käyttäjältä: bdr-529 - 18.04.11 - klo:19:29Kako JÄI eduskunnan suurimmaksi puolueeksi. Muita voittajia ollu kuin persut. Joka muuta väittää halveksuu demokraattista parlamentarismia.Näinhän siinä kävi, että Persut voitti, RKP pysyi ennallaan ja kaikki muut kärsivät, kuka minkäkin suuruisen tappion.