Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä ihmettä !Kokkarit voittivat paikat -7 tappiota  (Luettu 4376 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
missä kako siellä tuho
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


ketkä ihmeesä on niin tyhmiä ollehet kokkareit äänestää paitti kobra tietty :-[
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.


onhan niillä siinä valijulisteessa viitta paramminvointivaltioon joka osittaa pusikkoon

viitta menneisyys osoitta valtatielle

tätä kokoomus lupaa  :o

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.

Jooo, nuinhan siinä kävi. KaKo hävisi ittensä ensimmäiseksi...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Kako JÄI eduskunnan suurimmaksi puolueeksi. Muita voittajia ollu kuin persut. Joka muuta väittää halveksuu demokraattista parlamentarismia.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

minä-itte

  • Vieras
Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.


Suurin puolue, hävisi vähiten "vanhoista puolueista"...torjuntavoitto, sanoisivat S-L Anttila ja J. Korkeaoja.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kako JÄI eduskunnan suurimmaksi puolueeksi. Muita voittajia ollu kuin persut. Joka muuta väittää halveksuu demokraattista parlamentarismia.

Näinhän siinä kävi, että Persut voitti, RKP pysyi ennallaan ja kaikki muut kärsivät, kuka minkäkin suuruisen tappion.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Torjuntavoittojen Äiti tuli tänään kun kloppi julisti kokkarit vaalien voittajaksi vaikka paikkamäärä putosi seitsemällä.


--ei -7 paikkaa kyllä ihan voitolta kuullosta 8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
.... ja kaikki muut kärsi.....    hitto lehmillä on turpa ja sioilla kärsä!                      ja jyrkillä ärtsykärsä! ;D

antti-x

  • Vieras
Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt? Vaaleissa voittamisesta ja häviämisestä puhuminen nykyisessä mittakaavassa hämärtää vahvasti asioiden mittasuhteita. Toiset menestyy (kuten persut), toiset eivät (kuten keskusta).

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvä huomio...
Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt?

No tota mä en kyl ois ite kekannu... tuun käyttämään tätä... hyvä läppä !!!    ;D ;D ;D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
On aika typerää itsepetosta puolueen johtajalta jos ei tajua että -6 on -6 ,mutta hyvä niin siitä se alamäki vaan kiihtyy. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hyvä huomio...
Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt?

No tota mä en kyl ois ite kekannu... tuun käyttämään tätä... hyvä läppä !!!    ;D ;D ;D

sillä onkin teillä kepulaisilla käyttöä koska pinnat laskevat vaali vaalilta ;D ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Hyvä huomio...
Miten vaalien voittaminen muka eroaa normaalista voittamisesta? Eduskuntavaaleissa on 200 voittajaa ehdokkaista ja yksi puolueista. Jos Loeb voittaa rallissa tämän kauden mutta vähemmillä pisteillä kuin viime kauden, niin onko hän itse asiassa hävinnyt?


 Kloppi olis ollu rehellinen(poliitikolle mahdotonta?)olis myöntäny hävinneensä vähiten. Jos eduskuntaan olis tullu 199:n eri puolueen edustajaa ja kako olis saanu 2 edutajaa niin olisko se ollu voitto?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.