Kysymys kuuluu!! Mitä tekevät meidän omistamat osuuskunnat tämän tiedon kanssa?
Pitäkää nyt ääntä näiden oikeiden tosiasioiden kanssa. Tuottajan ja kuluttajan eduksi!
Pelkäävät vatsansa pilanneiden joukkokanteita. Valtavat korvaukset jos häviävät.
tuotekehittelyä johtaa pekka puskan alamaiset sekä kaupan raju kilpailu pakottaa käyttämään kepu-li konsteja,
Miksi eripitoisuuksilla myytävä maito on saman hintaista kuten kulutus maito ja rasvaton maito kyl toi rasvattoman putkiston huuhtelu veden ostaminen tulee kuluttajille kalliiksi ja jatkossa myös tuottajille ryhmäkanteen muodossa
Tuosta mitään kanteita tule, kuten ei redbullin ja sipsin ja kaljan syömisestä juomisestakaan.
Mutta laiva on käännettävä jonninjoutavasta tuotekehittelystä KALLIISTA tuotekehittelystä, alkuperäisen, täysiarvoisen ja energisen ruoan esilletuomiseen, markkinointiin ja OIKEAAN hintaan, joka tulee TUOTTAJALLE EIKÄ kaupalle ja teollisuudelle, NÄIN! Se on oikein. Oikeudenmukaista ja terveellistä, sekä tuottajalle, että kuluttajalle.
Aina löytyy niitä, joille ei ruoka merkitse mitään, tuleva vähemmistö, sama mitä mössöä syö, siitä vaan.
"Kyllä minä mieleni taas pahoitin" kun luin uutisia SHOP in SHOP toiminnasta, eikö ne ikinä opi
Ei samaan liikehuoneistoon prismojen ja markettien kanssa, EI. JOHAN se tie on kuljettu ja nähty, häh!?
Paljonko on sen liiketilan vuokra, entä provikat myynnistä, nyt ja tulevaisuudessa?? Avoimuutta avoimuutta?!!