jahas joku lantalukiolainen veti herneen nenuun
jahas joku lantalukiolainen veti herneen nenuun ,bisnes on bisnestä eikä siinä ole sijaa tunteilulle ja kommari touhuihin on aivan turha edes verrata,hankkikaa elämä kaikki jotka roikutte pelloista kaksin käsin kiinni
kantripojulta jäänyt lääkkeet ottamatta
suomalaisilla edelleen voimakas tunne side peltoon tutkimusten mukaan,kiinteistöveroa on tarjottu näiden peltoseksuaalien parantamiseksi,onko muita ideoita saada ihmiset järkiinsä jotta maataloutta voitaisiin kehittää eikä roikkua menneessä
Lainaus käyttäjältä: apilas - 11.03.08 - klo:11:32suomalaisilla edelleen voimakas tunne side peltoon tutkimusten mukaan,kiinteistöveroa on tarjottu näiden peltoseksuaalien parantamiseksi,onko muita ideoita saada ihmiset järkiinsä jotta maataloutta voitaisiin kehittää eikä roikkua menneessä Ei mulla ainakaan ole... Mä oon aina sanonu kun on kysytty että myykkö peltos tai mettäs että kun latoo tarpeeks euroja pöydänkulmalle niin voin myydäkin.Mutta eipä ole kellään ollu tarpeeks edes kokeilla...
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 11.03.08 - klo:15:59Eikös se kiinteistövero suunitelma koskenut ainakin demareilla myös metsää? eli maksaisit melko kauan siitä taimikosta kiinteistöveroa ennenkuin perikuntasi voi myydä sen aukeaksiSe kiinteistövero koskisi vaan metsäpohjia. Eli, vaikka metsä ei kasvaisi risun risua, niin vero peritään. Puustosta taas maksetaan pääomaveroa myydessä.
Eikös se kiinteistövero suunitelma koskenut ainakin demareilla myös metsää? eli maksaisit melko kauan siitä taimikosta kiinteistöveroa ennenkuin perikuntasi voi myydä sen aukeaksi
Lainaus käyttäjältä: apilas - 11.03.08 - klo:20:30kantripojulta jäänyt lääkkeet ottamatta Sinulle ei niitä edes anneta, ottaisit yliannoksen kummiskin.
Lainaus käyttäjältä: Kantripoi - 11.03.08 - klo:20:41Lainaus käyttäjältä: apilas - 11.03.08 - klo:20:30kantripojulta jäänyt lääkkeet ottamatta Sinulle ei niitä edes anneta, ottaisit yliannoksen kummiskin. haaveile vaan,aito kommari olet kun haluat terveen yritystoiminnan kieltää ja painaa pienviljeljelmillä aatteen palossa