Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tunne siteet peltoon  (Luettu 17274 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: tunne siteet peltoon
jahas joku lantalukiolainen veti herneen nenuun ;D,bisnes on bisnestä eikä siinä ole sijaa tunteilulle ja kommari touhuihin on aivan turha edes verrata,hankkikaa elämä kaikki jotka roikutte pelloista kaksin käsin kiinni :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sarvi

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
jahas joku lantalukiolainen veti herneen nenuun
------

Niitähän oli kaksi. ???
Silti voisit kaydä koulus loppuun ;D

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ehkä maataloudessa Suomessa pitäisi palata siihen aikaan,  että vero meni pelkistä hehtaareista.  Maatalouden tuloverotukseen päädytiin käsittääkseni siksi,  että olisihan se nurinkurista maataloutta,  jos joku hullu muutamalla hetaarilla tienaa enemmän kuin joku kartanon isäntä sadalla.  No maailma kehittyy ja markkinatalous etenee,  että verotetaanpa sekä että sekä tulosta että pinta-alaa.  Verottajalle tupla hyöyty ja niille jotka vielä jotain yrittää tehdään  tuplavahinko.

Kantripoi

• Vieras
jahas joku lantalukiolainen veti herneen nenuun ;D,bisnes on bisnestä eikä siinä ole sijaa tunteilulle ja kommari touhuihin on aivan turha edes verrata,hankkikaa elämä kaikki jotka roikutte pelloista kaksin käsin kiinni :o

KAIKKI TUET POIS TUOMMOISILTA BISNESVILJELIJÖILTÄ !!

Kantripoi

• Vieras
ELÄMÄNTAPAVILJELY KUNNIAAN !!

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
apilaattorilla on lepositeet petiin...

Kukin taaplaa tyylillään.
Kui mää ain olen paras?

Menneisyydenkaipuu

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Laudātor temporis āctī

Minä ei olla vetää herne nenä. Minä vain kiinnittää huomio että sinä kirjoittaa yhtä taitava kuin tino siis plini. Minä ei nyt edes haukkua robotti tällä kerta. Muuten herne vetää nenä joku muu.

Se olla tärkeä että tunne side pelto. Kiinteistö vero ei olla tunne side pelto. Kiinteistö vero olla hyvä kun saa vero vähentää ja vilja kasvattaa harrastajat aloittaa harrastaa golf pelata ennemmin.
Poliittinen *****.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
kantripojulta jäänyt lääkkeet ottamatta ;D

Kantripoi

• Vieras

Sinulle ei niitä edes anneta, ottaisit yliannoksen kummiskin. :P

Jurttijussi

• Vieras

suomalaisilla edelleen voimakas tunne side peltoon tutkimusten mukaan,kiinteistöveroa on tarjottu näiden peltoseksuaalien parantamiseksi,onko muita ideoita saada ihmiset järkiinsä jotta maataloutta voitaisiin kehittää eikä roikkua menneessä ;)
Ei mulla ainakaan ole... Mä oon aina sanonu kun on kysytty että myykkö peltos tai mettäs että kun latoo tarpeeks euroja pöydänkulmalle niin voin myydäkin.Mutta eipä ole kellään ollu tarpeeks edes kokeilla... 8)

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

suomalaisilla edelleen voimakas tunne side peltoon tutkimusten mukaan,kiinteistöveroa on tarjottu näiden peltoseksuaalien parantamiseksi,onko muita ideoita saada ihmiset järkiinsä jotta maataloutta voitaisiin kehittää eikä roikkua menneessä ;)
Ei mulla ainakaan ole... Mä oon aina sanonu kun on kysytty että myykkö peltos tai mettäs että kun latoo tarpeeks euroja pöydänkulmalle niin voin myydäkin.Mutta eipä ole kellään ollu tarpeeks edes kokeilla... 8)

Mulla kyllä on mutta loppuu tuossa 4€/m2 tasolla. Muuten olen kantripoin kanssa samoilla linjoilla noissa tukiasioissa :D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikös se kiinteistövero suunitelma koskenut ainakin demareilla myös metsää? eli maksaisit melko kauan siitä taimikosta kiinteistöveroa ennenkuin perikuntasi voi myydä sen aukeaksi

Se kiinteistövero koskisi vaan metsäpohjia. Eli, vaikka metsä ei kasvaisi risun risua, niin vero peritään. Puustosta taas maksetaan pääomaveroa myydessä.

Kuka tuommoista on luvannut? Kyllä se tulee puustollekin. Minulla vero tekisi n. 8% vuotuisesta kasvusta.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

haaveile vaan,aito kommari olet kun haluat terveen yritystoiminnan kieltää ja painaa pienviljeljelmillä aatteen palossa ;D

Kantripoi

• Vieras

haaveile vaan,aito kommari olet kun haluat terveen yritystoiminnan kieltää ja painaa pienviljeljelmillä aatteen palossa ;D

Mä voin nukkua yöni rauhassa, kun on niin vähän menetettävää, maailmantalouden odotettavissa oleva, piakkoin koittava suuri romahdus kun tulee, niin siinä jatkuva kasvu- uskovaiset voi vielä kiristellä hampaitaan ja monet laittaa narun kaulaan, kun on  kaikki vaakuusarvotkin romahtaneet ja lainaa on niin pirusti.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: tunne siteet peltoon-kiinteistövero
kiinteistövero taitaa olla tulevaisuudessa monille kunnille tärkeä tulonlähde

peltojen ja metsien omistajat asuvat muualla kuin siinä kunnassa
missä maapala on

peltojen vuokratulo- ja metsärahat käytetään muualla kuin sijaintikunnassa

metsät pinta-alaperusteisesti ilman luokitusta kiinteistöverolle siten että
mitä pienempi rekisterilohko sitä suurempi vero

pellot kiinteistöverolle jos ei itse niitä viljele

toiminnassa olevat tuotantorakennukset alhaiselle kiinteistöverolle