Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Täydet kierrokset?  (Luettu 6227 kertaa)

Hulta

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Täydet kierrokset?
Osaisko joku sanoa millä saa uuden nyykkärin kiertämään suurimmalla vaihteella saman kuin muilla vaihteilla?
Sapettaa ku pitäis olla 50:n perällä,mutta ei saa tuota vauhtia edes alamäes.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Täydet kierrokset?
painamalla kaasua?

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Ei siinä mitään kierrosten rajoittajaa ole?
Käteinen ratkasee

Hulta

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
On rajoitin,mut osaako joku sanoa et millä sen tanan rajoittimen saa pois?

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.ltr-racing.com/  Soita mikolle ja kysele siltä...

erik

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla nappas huoltomies pois valtusta rajottimen... ny kiertää 2400 ja kulkee 60 :P

justus

• Vieras
vieläkö on huoltomiehiä jotka tekee noita virityksiä,toivottavasti ei satu liikenteessä vahinkoa voi vahinkoyhtiö olla tiukkana korvauksissa

Hulta

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.ltr-racing.com/  Soita mikolle ja kysele siltä...

Eipä onnistu vielä vissiin Mikoltakaan.

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla nappas huoltomies pois valtusta rajottimen... ny kiertää 2400 ja kulkee 60
Aika vähä-älynen huoltomies, joutuu vastuuseen, jos virkavallan kanssa joudut tekemisiin ja todetaan nopeusrajoitinta rukatun.

D-Tune

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
ei noi pojat hirveen mielellään kierroksia lisäile, onnistuu kyllä helpolla, mut omat riskinsä aina kun nopeus kasvaa.

Jätkä

• Vieras
mulla nappas huoltomies pois valtusta rajottimen... ny kiertää 2400 ja kulkee 60
Aika vähä-älynen huoltomies, joutuu vastuuseen, jos virkavallan kanssa joudut tekemisiin ja todetaan nopeusrajoitinta rukatun.

Ei taida olla lakia joka veisi puukonteroittajan vastuuseen tai traktorin nopeudenrajoittimen säätäjän, omistaja vastaa. Tehdaskin luultavasti laittaa ne rajoittimet ainoastaan sen takia etteivät joutuisi takuuvastuuseen osien rikkoontumisen takia mitä ylimääräinen nopeuden nostaminen saattaa aiheuttaa.

Arik

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla nappas huoltomies pois valtusta rajottimen... ny kiertää 2400 ja kulkee 60 :P
Tosi hankala irrottaa ainakin vanhemmissa tläisissä, johto irti kardaanianturilta.

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Osaisko joku sanoa millä saa uuden nyykkärin kiertämään suurimmalla vaihteella saman kuin muilla vaihteilla?
Sapettaa ku pitäis olla 50:n perällä,mutta ei saa tuota vauhtia edes alamäes.

"Humppaseeko" ne kierrokset, vai pysyvät vaan tasasen alhaalla? Nimittäin jos on maanoupeustutka menny, niinku itellä oli 7030:stä, niin uusiin menee. Se rajottaa kierrokset n.2100. Käy nyppäsemässä sen anturin johto irti (suurin piirtein kaasupolkimen alla kun ryömit koneen alle) ja testaa, miten kone käyttäytyy sen jälkeen. Jos ei vaikuta, tökkää takas.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Laitettava katkaisijan taakse.  ;D

JoHaRa

• Vieras

:o :o :o

Onko totta  :D Valluissa pakkaa kardaani irtoamaan pienemmissäkin nopeuksissa joten tuo 60 kuullostaa kamalalta. Oliko se joku T170 vai mikä josta noita viime syksynä irtoili, kuka muistaa  ???