Meillä taisi olla -34c pakkasta enimmilään tänä talvena. Ilman pitkää startilla sahaamista lähti profiilikuvan Powerstar käytiin parin tunnin roikassa olon jälkeen noistakin pakkasista. Öljyjen lämmittämiseen sitä aikaa yleensä sitten meneekin.Jos akku ja startti on kunnossa, eiköhän nuo kaikki lähde hyvin käyntiin.
yhden talven kokemuksella commonrail valtra tuntuis melko varmalta käyntiinlähtijältä. -20 astees ainakin hörähti helposti lämmittämättä käyntiin kun pakko oli ja yli kolmenkympin pakkasilla ajeltiin pitempiäkin reissuja! Huomattavsti paremmin lähtee tuo commonrail käyntiin vrt hitec stanadynellä!
Lainaus käyttäjältä: Mä - 03.04.11 - klo:14:04yhden talven kokemuksella commonrail valtra tuntuis melko varmalta käyntiinlähtijältä. -20 astees ainakin hörähti helposti lämmittämättä käyntiin kun pakko oli ja yli kolmenkympin pakkasilla ajeltiin pitempiäkin reissuja! Huomattavsti paremmin lähtee tuo commonrail käyntiin vrt hitec stanadynellä!Jaaha meidän Valtra ei inahtanutkaan 4 tunnin lämmityksen jälkeen - 34 pakkasella ja malli oli 111eHt. Nyykkärin kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia, no se onkin vielä vanhaa tekniikkaa.
Lainaus käyttäjältä: Centrino - 03.04.11 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Mä - 03.04.11 - klo:14:04yhden talven kokemuksella commonrail valtra tuntuis melko varmalta käyntiinlähtijältä. -20 astees ainakin hörähti helposti lämmittämättä käyntiin kun pakko oli ja yli kolmenkympin pakkasilla ajeltiin pitempiäkin reissuja! Huomattavsti paremmin lähtee tuo commonrail käyntiin vrt hitec stanadynellä!Jaaha meidän Valtra ei inahtanutkaan 4 tunnin lämmityksen jälkeen - 34 pakkasella ja malli oli 111eHt. Nyykkärin kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia, no se onkin vielä vanhaa tekniikkaa.Meillä oli ihan samaa vikaa 141 ännässä. -30 pakkasta ja lämmityksessä kuudetta tuntia. Sitten löytyi vika, lohkolämmittimen ja sisäpistokkeen haara oli auki. Koppi oli lämmin, lohko ei....Lohkolämmitin kun vain saa virtaa, kyllä käyntiin lähtee.
tuo nelos valtra muuten muuttuu paremmaksi käynnistymään vaihtamalla alkuperäisen startin t-sarjalaisen planeettavaihteelliseen ero on tosi suuri.
Lainaus käyttäjältä: mah - 03.04.11 - klo:19:40Lainaus käyttäjältä: Centrino - 03.04.11 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Mä - 03.04.11 - klo:14:04yhden talven kokemuksella commonrail valtra tuntuis melko varmalta käyntiinlähtijältä. -20 astees ainakin hörähti helposti lämmittämättä käyntiin kun pakko oli ja yli kolmenkympin pakkasilla ajeltiin pitempiäkin reissuja! Huomattavsti paremmin lähtee tuo commonrail käyntiin vrt hitec stanadynellä!Jaaha meidän Valtra ei inahtanutkaan 4 tunnin lämmityksen jälkeen - 34 pakkasella ja malli oli 111eHt. Nyykkärin kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia, no se onkin vielä vanhaa tekniikkaa.Meillä oli ihan samaa vikaa 141 ännässä. -30 pakkasta ja lämmityksessä kuudetta tuntia. Sitten löytyi vika, lohkolämmittimen ja sisäpistokkeen haara oli auki. Koppi oli lämmin, lohko ei....Lohkolämmitin kun vain saa virtaa, kyllä käyntiin lähtee. Ei kannata sit kuunnella kun laittaa piuhan kiinni että kuuluuko sirinää?
Valtua voi siis virittää Starttia vaffentamallaIhanaaaHUHÅ