Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe LOPPU persu-uho!  (Luettu 6279 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
Katteelinenko oot vai mikä sua nyppii! Ei kae meillä ole mitään tekemistä keskenään. En oo sulle sanonu mittää. Sepen kaa vaan pelleilty. Että pijäppä Sarvi turpa kiini. Mitä se sulle kuuluu mitä mä puhun tae kirijotan.
***** Älä nyt hyvä mies hiilesty!  ;D Siinä  oli sinulle vain vähän esimerkkiä harrastamastasi " leikillään" kirjoittelusta Sepelle ja Simmolle....

Hyvä ja osuva huomautus... toisille saa sanoo ihan mitä vaan mut ku itelle sanotaan ni se onki sit jo kaameenkamala törkeetä ja liki rikollista - onneks mä en tommoseen syyllisty  :P ::) ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
Ai etkö? Sähän se pahin tesantti olet koko saitilla.

Selvennykseksi sanon: Ei kirpase lainkaa mitä musta pöristään. Ittehän olen himmaan lähteny ja hauskaa joskus muka ärhennellä.

En kovin aktiivinen ole ollut pitkään aikaan. Nyt vaalien alla on mukavaa sohia sinne ja tänne!

Mulle aivan se ja sama kuka voittaa kuka häviää!

jk Sepen kaa meillä on pitkähistoria. Uskon että kumpikin on ollut "yhtä tosissaan". Pyytelen anteeksi jos jotain olen loukannut! Veri ei kuitenkaan ole virrannut!

Sama kae se on kun taas vaikenen saapahan  tilaa "kunnon" mielipiteet!

Viimeksi muokattu: 02.04.11 - klo:10:35 kirjoittanut Kobra

Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: LOPPU persu-uho!
Eikai nyt sentään ihan sama kuka voittaa vaalit? Menikö herne nenään?

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: LOPPU persu-uho!
> Suomi on rakennettu pitkälti maahanmuuttajien voimin, samoin kuin Ruotsi. Suomalaisten maahanmuuttajien.

Siis ainakin Suomen teollistuminen taisi olla aikoinaan aika pitkälle Ruotsalaisten ja heidän mukanaan tuomansa pääomansa ansiota....

Ja ruotsin teollisuus, sai suomalaisista halpaa työvoimaa.  ;D Suomalaisetkin on olleet tavallaan elintasopakolaisia, kun lähtivät ruotsiin paremman leivän perästä.
Ruotsiin lähti rupusakki joka ei täällä pärjännyt.
http://www.dn.se/kultur-noje/filmrecensioner/svinalangorna
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!


Elä sinä jo muuta sano. Jo minäki oon ihimetelly miksi immeiset niitä niin ahkeraan lukkee!

Oonki aatellu että kirijoehin pitäs panna varotus, että vaarallista lujettavvaa persuille. Voe persussa aeheottaa agressiivisija reaktijoeta vähemmän kehittyneessä lukijassa.

En minä pakkeja oo saanu keltään. Ja vielä vihjeenä in sanoa, että kirjoilla ei ole lukupakkoa.
[/quote]
-turhaa siinä isottelet.Et ole päätalon veroinen kirjailija. >:(

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!



Aivan yhtä hailee luvekko tae et. Kuitenkin on sankka joukko joka lukee ja paljon on tullut palautetta. Sekä kiittävää, on joku rööri-roopekin ollut. Mutta ihan sama. Jos jotenkin luulet mua mustaavasi, niin erehyt raskaasti. Taijat olla SARVI?
[/quote]
-------------lukkeehan jotku kaikkea,mitä eteen laitetaan.Onpa noussu päähän mokoma homma. >:(

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
Katteelinenko oot vai mikä sua nyppii! Ei kae meillä ole mitään tekemistä keskenään. En oo sulle sanonu mittää. Sepen kaa vaan pelleilty. Että pijäppä Sarvi turpa kiini. Mitä se sulle kuuluu mitä mä puhun tae kirijotan.
-voi höperöä.Kuka sua muka kajehtii.Kyllä on oma eko suuri.Oikia MINÄ-ITTE.

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
 

Mulle aivan se ja sama kuka voittaa kuka häviää!

-laskettelet lööperiä,piruja maalaat seinälle koko ajan.Sua harmittaa eniten persut. ;D

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1178
Vs: LOPPU persu-uho!
Ei olis Koffia ilman maahanmuuttajia, ei Fazerin suklaata, Maamme-laulun sijallakin olis jotain muuta, ei olis ollut itsenäisyyttä, jossei ruotsinkieliset fennomaanit sitä olisi ajaneet. Mukana oli myös venäläisiä ja saksalaisia voimia.....suomalaisia muslimeja on ollut toistasataa vuotta.
 

Täyttä asiaa. Sama ajatus sisältyy myös seuraavaan blogiin:

http://sites.google.com/site/patfrustod/home





"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: LOPPU persu-uho!
Ei olis Koffia ilman maahanmuuttajia, ei Fazerin suklaata, Maamme-laulun sijallakin olis jotain muuta, ei olis ollut itsenäisyyttä, jossei ruotsinkieliset fennomaanit sitä olisi ajaneet. Mukana oli myös venäläisiä ja saksalaisia voimia.....suomalaisia muslimeja on ollut toistasataa vuotta.
 

Täyttä asiaa. Sama ajatus sisältyy myös seuraavaan blogiin:

http://sites.google.com/site/patfrustod/home







senaikaiset tulijat ryhtyivät  työhön  eikä keskittyneet rosvoamaan kuten 
mari  kiviniemen  tänne  kovasti   kaipaamat  romaanit  ja sompassit

näiden elatuskustannus  on   jo  yli  miljadi   euroa   vuodessa  :(