Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe LOPPU persu-uho!  (Luettu 6280 kertaa)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
Aatami! Etkae sie tosissaan? En mäkään. Sepejä härnänny, niin ja simmoo!

Jos joku mun kommentit ottanu tosissaan, niin sillä on jo ajatteluelimessä vikkaa! Aatami tarkistappa asetukset!!!!!!!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
Aatami! Etkae sie tosissaan? En mäkään. Sepejä härnänny, niin ja simmoo!

Jos joku mun kommentit ottanu tosissaan, niin sillä on jo ajatteluelimessä vikkaa! Aatami tarkistappa asetukset!!!!!!!

  Tyypillinen kepu. Minä ainakin olen tosissani siinä että Demarit,Kepu ja Kokoomus antaa persuille vaalivoiton aivan ilmaiseksi. ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
Eikö sulla mee jakeluun. Mulle yks levee kuka äänestää ketäkin. Pelkästä ystävyyvestä oon koettanu avittaa sua aokaseen silimäsi.

Ei vaaleja ole vielä käyty. Ei Soini ole vielä saanu yhtään ääntä, sen enempää kuin kukaan menettänyt. Persut tojennäkösesti ovat vaalipäevänä kalijalla.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
Eikö sulla mee jakeluun. Mulle yks levee kuka äänestää ketäkin. Pelkästä ystävyyvestä oon koettanu avittaa sua aokaseen silimäsi.

Ei vaaleja ole vielä käyty. Ei Soini ole vielä saanu yhtään ääntä, sen enempää kuin kukaan menettänyt. Persut tojennäkösesti ovat vaalipäevänä kalijalla.

   Nyt kaikki vaaliuurnille antamaan kepulle se heidän odottamansa veret seissauttava vaalivoitto ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
Toki keput ovat aika ahkerija äänestään. Se on Suomen onneksi. Vastuulliset voimat Kokoomus ja keskusta. Muista en mee takuuseen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

jeep

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
Persut on hyvä ja piristävä vaihtoehto. Persut on se puolue joka kokoaa seuraavan hallituksen.

Sepedeus

  • Vieras
Arvasin
Toki keput ovat aika ahkerija äänestään. Se on Suomen onneksi. Vastuulliset voimat Kokoomus ja keskusta. Muista en mee takuuseen.

 että käsität väärin, se kepun veret seisauttava vaalivoitto tulee persuille. Marin rypyt kasvaa ja uurteet syvenee.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
Jaksaahan tuon muutaman viikon ootella. Persut ei palijo yli 10% nouse vaaleissa. Tää pelkkä veikkaus. Mun proknoosi vain sellasta kertoo.

. Kokkoomus pyssyy suurimpana. Rikkaeta niin palijo Suomessa. Viisaat köyhät myös äänestää Kokkareita. Raha se pitää myllyt pyörimässä.

Kepu ja Temu ovat lähes tasoessa. Kepun pistän paremmaksi karvan verran. Sukkahousut kokee pettymyksen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!


Kobran kannattaisi lopettaa hyvissä ajoin propagandansa, jokainen kannanotto pistää muutaman kepulaisen ajattelemaan kannattaako noin tunkkaista porukkaa kannattaa...kepulaisuuteen liittyy olennaisesti sun viljelemä itsepetoksen determinismi. Ettäkö asioihin olisi muka vain yksi oikea ratkaisu ja yksi oikea näkökulma.... :P
[/quote]
-------------siinä Kobralle oikiaa tekstiä. :D

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!
Eikö sulla mee jakeluun. Mulle yks levee kuka äänestää ketäkin. Pelkästä ystävyyvestä oon koettanu avittaa sua aokaseen silimäsi.

Ei vaaleja ole vielä käyty. Ei Soini ole vielä saanu yhtään ääntä, sen enempää kuin kukaan menettänyt. Persut tojennäkösesti ovat vaalipäevänä kalijalla.
-tyypillistä kepulaista kieroilua.Kun ei voita sanasodassa niin lyönpä leikiksi >:(

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: LOPPU persu-uho!
**** Ne on nämä odotuksissaan pettyneet "taiteilijat" vaarallisen katkeria. Viittaan tässä omakustannekirjailija Kobraan. Mies on luultavasti saanut pakit kaikilta merkittäviltä kirjankustantajilta, eikä ihme, kun miehen proosaa lukee.
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: LOPPU persu-uho!
**** Ne on nämä odotuksissaan pettyneet "taiteilijat" vaarallisen katkeria. Viittaan tässä omakustannekirjailija Kobraan. Mies on luultavasti saanut pakit kaikilta merkittäviltä kirjankustantajilta, eikä ihme, kun miehen proosaa lukee.

Elä sinä jo muuta sano. Jo minäki oon ihimetelly miksi immeiset niitä niin ahkeraan lukkee!

Oonki aatellu että kirijoehin pitäs panna varotus, että vaarallista lujettavvaa persuille. Voe persussa aeheottaa agressiivisija reaktijoeta vähemmän kehittyneessä lukijassa.

En minä pakkeja oo saanu keltään. Ja vielä vihjeenä in sanoa, että kirjoilla ei ole lukupakkoa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: LOPPU persu-uho!
"vastuullinen ja kaikki huomioon ottava politiikka on ainoa joka takaa rauhan ja kehityksen"   :) varmaan niin on, mutta milloin sellaista on ollut?

simmo

  • Vieras
Vs: LOPPU persu-uho!


Siinä ei muutama takuumiljardi paina mitään kun Persuvoima vyöryy Euroopan yli hävittäen ja tappaen toisinajattelijat. -  Ne kunnon immeiset
[/quote]-älä luule toisia kaltaisekses.Sinä olet tyranni ja tahtoisit määräillä toisia.Tyranneille on aina käynyt huonosti,läpi historian ???

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: LOPPU persu-uho!
älä luule toisia kaltaisekses.Sinä olet tyranni ja tahtoisit määräillä toisia.Tyranneille on aina käynyt huonosti,läpi historian ???
Minusta persujen, varsinkin halla-ahon viesti on selvä. Suomalaiset on ykkösiä ja muut rupusakkia, jota ei tarvi auttaa milloinkaan eikä mitenkään. Maailmassa ei tarvi ottaa muita ihmisiä huomioon.

Persuideologia ei huomaa sellaisia asioita, kuin pitkän ajan maahanmuuttajuus. Ei olis Koffia ilman maahanmuuttajia, ei Fazerin suklaata, Maamme-laulun sijallakin olis jotain muuta, ei olis ollut itsenäisyyttä, jossei ruotsinkieliset fennomaanit sitä olisi ajaneet. Mukana oli myös venäläisiä ja saksalaisia voimia.....suomalaisia muslimeja on ollut toistasataa vuotta.

Suomi on rakennettu pitkälti maahanmuuttajien voimin, samoin kuin Ruotsi. Suomalaisten maahanmuuttajien.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.