Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe valtran juhlakiertue!  (Luettu 8814 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
valtran juhlakiertue!
millanen on ollu ja mitenhyvin toimii, onko tarjoilut pelannu entä tarjukset?                        paaaaljon kansaa liikkeellä?                   monta uutta konettä myynnissä?

3070 E

• Vieras
Vs: valtran juhlakiertue!
Papusoppaa riittänyt ainakin pitkälle iltapäivään...

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Lahes oli porukkaa kovasti ja tarjoilut pelasivat. Ainoa mikä noissa tilaisuuksissa ärsyttää on se kun ihmisillä ei ole käytöstapoja. Lakki päässä syödään kunnioittamatta ruokaa. Mua on aika vaikea saada kiinni lakki päässä syömisestä, sillä otan hatun pois vaikka autossa söisin yhden suklaapatukan. Seurasin asiaa ja jotkut ottivat lakkinsa pois kun *****ilin, kaikki eivät ottaneet. Yksi Hollolalainen viljelijä otti oma aloitteisesti lakin pois. Asia ei liity koneisiin suoranaisesti mitenkään, mutta on täällä joku muukin viesti ehkä ollut vähän ohi aiheen.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Lahes oli porukkaa kovasti ja tarjoilut pelasivat. Ainoa mikä noissa tilaisuuksissa ärsyttää on se kun ihmisillä ei ole käytöstapoja. Lakki päässä syödään kunnioittamatta ruokaa. Mua on aika vaikea saada kiinni lakki päässä syömisestä, sillä otan hatun pois vaikka autossa söisin yhden suklaapatukan. Seurasin asiaa ja jotkut ottivat lakkinsa pois kun *****ilin, kaikki eivät ottaneet. Yksi Hollolalainen viljelijä otti oma aloitteisesti lakin pois. Asia ei liity koneisiin suoranaisesti mitenkään, mutta on täällä joku muukin viesti ehkä ollut vähän ohi aiheen.
Hieno juttu hv, että muistutit tästä pienestä tärkeästä asiasta. Itse käyttäydyn kuten sinä - autossakin tosiaan vaikka vaan pillimehua jois, niin lakki pois päästä. Kyllä sieppasi, kun olin jossain oppilaitoksessa taannoin kurssilla ja lounaalla perustutkinnon opiskelijat mättöivät mokkoa päällysvaatteet päällä ja lippikset päässä. Liian helpolla vissiin tulee ruoka eteen?

Olen neuvonut, että ainoa päähine, joka päässä saa syödä on teräs-/komposiittikypärä ja siinä tapauksessa se on pakollinen ja käsketty päähän.

Toinen mikä ruoan kohdalla sieppaa on se, että jos itse saa ottaa annoksensa, niin siitä ei pitäisi tarvita jättää. Toisilla kun tuntuu sekin olevan tapana, että aina pitää vähän jättää lautaselle.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.

Hieno juttu hv, että muistutit tästä pienestä tärkeästä asiasta. Itse käyttäydyn kuten sinä - autossakin tosiaan vaikka vaan pillimehua jois, niin lakki pois päästä. Kyllä sieppasi, kun olin jossain oppilaitoksessa taannoin kurssilla ja lounaalla perustutkinnon opiskelijat mättöivät mokkoa päällysvaatteet päällä ja lippikset päässä. Liian helpolla vissiin tulee ruoka eteen?

Olen neuvonut, että ainoa päähine, joka päässä saa syödä on teräs-/komposiittikypärä ja siinä tapauksessa se on pakollinen ja käsketty päähän.

Toinen mikä ruoan kohdalla sieppaa on se, että jos itse saa ottaa annoksensa, niin siitä ei pitäisi tarvita jättää. Toisilla kun tuntuu sekin olevan tapana, että aina pitää vähän jättää lautaselle.

*** Näin on näreet. Tosin pakko on myöntää, että periaatteesta joutuu metsätöissä joustamaan  ;)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Söin 3 kuukautta metsässä syksytalvesta enkä kertaakaan ottanut lakkia pois oli niin viimasta ja kylmää. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
http://www.valtra.fi/news/campaigns/2610.asp

Täppäripäivät... 8)

Koska agrimarketin täppäripäiväkiertue käynnistyy?
Käteinen ratkasee

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack

Kyllä tuo minua enempi sieppaa kuin mahdollinen päähineen pito päässä. Mistälie itelle jäänyt, mut ruuan haaskaaminen ärsyttää kovasti. Ja se kun aikuiset ihmiset jättävät joitain ruoka-aineita syömättä "kun eivät tykkää". Allergiat ymmärrän, mut tuommostä en  >:(

Kiertue ei ole tänne vielä ehtinyt, mut se A:n suunnanvaihto ja 90l pumppu hitekissä kiinnostais kokeilla käytännössä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sirkussonni

• Vieras

Täppäripäivät... 8)

Köyhäinpäivät ne on! Köyhät käy syömässä ilmaista rokkaa ja pullaa, potkivat renkaita ja voivottelevat kun kaikki on liian kallista!    :-*

Mutta, lakki AINA pois päästä syödessä, ellei force majeure....

Agronautti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Täppäripäivät... 8)

Köyhäinpäivät ne on! Köyhät käy syömässä ilmaista rokkaa ja pullaa, potkivat renkaita ja voivottelevat kun kaikki on liian kallista!    :-*

NYT HUUTAMAAN:
http://www.agrimarket.fi/Koneet/Tyokoneet/Ajankohtaista/osallistu-vaihtokonehuutokauppaan/

Aikas kalliit on lähtöhinnat, olisivat laittaneet puolet nykypyynnöstä :-\
tuolla oleva Claas 48s kiinnostais jos olis rahaaaa :P

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:13:14 kirjoittanut Agronautti

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Valtrat tuli koe-ajettua jo oripäässä kun oli roten kiertue ja yhtä epäsopivia oli edelleen mun käteen niin en viitsinyt lähteä katsomaan niitä turkuun kun ei ollut muutakaan asiaa sinne  ;D Mutta valtralla oli kyllä hyvät hernesopat tuolla oripäässä  8) Turun agrimarketissa oli hernesoppa loppu jo iltapäivällä saatana silloin kevätpäivillä  :P No onneksi Turun konekeskuksessa oli makkaraa sentään  ;D  

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:13:15 kirjoittanut zetor8045

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)

Täppäripäivät... 8)

Ei lisättävää!  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

lavali

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei mitään vastaan lakki pois päästä syömises...mutta "päivillä on joskus vaikee toteuttaa tätä sääntöä pihalla? jossain ja kuuma pahvi muki polttelee sormia. mutta näin keväisenä päivänä voi lakin jo jättää autoon ;)

sirkussonni

• Vieras
Laita se sormiapoltteleva hernerokkakulho sinne norsunv*tun sisään, niin ei polttele enää eikä ole lakki päässä!

lavali

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Laita se sormiapoltteleva hernerokkakulho sinne norsunv*tun sisään, niin ei polttele enää eikä ole lakki päässä!

länähtää pian ja tuhuraa sen norsun@itun >:(