Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Painavaa asiaa.  (Luettu 8590 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Painavaa asiaa.
Mun ei sit näköjään enää tarvi laihduttaa, kun painan aika tarkkaan sen desitonnin miinus alv.   ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

senjoriitta

• Vieras
Mun ei sit näköjään enää tarvi laihduttaa, kun painan aika tarkkaan sen desitonnin miinus alv.   ;D

Eiks nykyään laihduttaminen olekin kivaa, kun saa syödä pekonia, voita ja läskiä     :D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Täytyy myöntää,että paino on päässyt ryöpsähtämään näin talven aikana.Mutta kun kevät on tulossa ja kesä,niin alkaa ulkohommat käsitöinä,että eiköhän vähän kilot tipu.Ja pyörällä rälläilyt alkaa myös. :D

Lihava emäntä on talon kunnia-asia    :D
Ei ole, jos ei omin voimin enää pääse pankolle makaamaan ja voisulaa juomaan  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

senjoriitta

• Vieras
Täytyy myöntää,että paino on päässyt ryöpsähtämään näin talven aikana.Mutta kun kevät on tulossa ja kesä,niin alkaa ulkohommat käsitöinä,että eiköhän vähän kilot tipu.Ja pyörällä rälläilyt alkaa myös. :D

Lihava emäntä on talon kunnia-asia    :D
Ei ole, jos ei omin voimin enää pääse pankolle makaamaan ja voisulaa juomaan  ???

Siinä tapauksessa isännälle on kunnia-asia työntää ahterista.     :D

Aulis Anttila

• Vieras
Helsingin Sanomien TNS Gallupilla teettämästä tutkimuksesta ilmenee, että vain vajaa kolmannes suomalaisista osaa luetella hallituspuolueet oikein. Yhtä suuri osa kansalaisista myös luulee, että SDP on mukana hallituksessa. Hallitustietämys on hakusessa etenkin nuorilla, työväestöllä sekä perussuomalaisten kannattajilla. Puolet alle 25-vuotiaista luulee, että vihreät ei ole hallituksessa. Vasemmistoliiton kannattajista taas liki puolet uskoo, että SDP on hallituspuolue. Tästä on varma myös reilu neljännes SDP:n omista kannattajista. Parhaiten hallituksesta ovat perillä ylemmät toimihenkilöt.
=
Ku tätä saittia lukee - eritoten saitin PerSujen sepusteluja - ni asian tola on just noin  :o :o :o ...mut tää ei koske Sepeä  ::) ::)  ;D ;D

JoHaRa

• Vieras
Hyvä idea..

Mulla on ihannepaino sellaiset 86 kiloa mutta vääjämättä tuohon tuli viime syksynä alvit päälle. Onneksi vain 13%:n kannalla  :P

Eilen oli enää 95 kiloa massaa joista vain tuo 9 kg on pahanlaatuista rasvaa. Loppu on lihasta ja sitä rasvaa joka siloittaa naaman ryppyjä  ;D

Mutta. Kesäkuun 1. päivä paino on 88 kiloa  8)

senjoriitta

• Vieras
Hyvä idea..

Mulla on ihannepaino sellaiset 86 kiloa mutta vääjämättä tuohon tuli viime syksynä alvit päälle. Onneksi vain 13%:n kannalla  :P

Eilen oli enää 95 kiloa massaa joista vain tuo 9 kg on pahanlaatuista rasvaa. Loppu on lihasta ja sitä rasvaa joka siloittaa naaman ryppyjä  ;D

Aiot siis käsin raivata peltoa   :D

JoHaRa

• Vieras
Hyvä idea..

Aiot siis käsin raivata peltoa   :D

Itse asiassa. Tämä vuosi on ensimmäinen jolloin en aio raivata mitään käsin  8) Halot kyllä hakkasin kirvellä, kuten tosimiehet tekvät. 20 pinomottia on jo nyt hakattu  8)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kerkiäsiköhän alle satakiloiseksi kesäkuun 1.päivään, jos lisäis lenkkeilyä..? 16kiloa ois matkaa.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
kerkiäsiköhän alle satakiloiseksi kesäkuun 1.päivään, jos lisäis lenkkeilyä..? 16kiloa ois matkaa.. ;D
Eiku rupeet lumikenkäileen, paljon laihduttavampaa kuin kevytkenkäily  ;D Oikein tuntee, millai pakarat ja perse lähtee kiinteytyyn bikinikuntoon  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras

Vähennä lenkkeilyä. Nimittäin makkaralenkkeilyä  ;D

JoHaRa

• Vieras
Eiku rupeet lumikenkäileen, paljon laihduttavampaa kuin kevytkenkäily  ;D Oikein tuntee, millai pakarat ja perse lähtee kiinteytyyn bikinikuntoon  :D

Ainakin halvoilla (=huonoilla) lumikengillä saa mukavasti hien pintaan ja sydämen ylikierroksille  :D

senjoriitta

• Vieras
Pitääkös mun laihduttaa. Olen 158 / 61   ???

JoHaRa

• Vieras

Jos tuo 61 on pituus ja 158 kg on paino niin pitäisi  ???

senjoriitta

• Vieras

Jos tuo 61 on pituus ja 158 kg on paino niin pitäisi  ???
   Hullu, sä   :D