Mun ei sit näköjään enää tarvi laihduttaa, kun painan aika tarkkaan sen desitonnin miinus alv.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 20.03.11 - klo:21:48Täytyy myöntää,että paino on päässyt ryöpsähtämään näin talven aikana.Mutta kun kevät on tulossa ja kesä,niin alkaa ulkohommat käsitöinä,että eiköhän vähän kilot tipu.Ja pyörällä rälläilyt alkaa myös. Lihava emäntä on talon kunnia-asia
Täytyy myöntää,että paino on päässyt ryöpsähtämään näin talven aikana.Mutta kun kevät on tulossa ja kesä,niin alkaa ulkohommat käsitöinä,että eiköhän vähän kilot tipu.Ja pyörällä rälläilyt alkaa myös.
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 20.03.11 - klo:22:48Lainaus käyttäjältä: simmo - 20.03.11 - klo:21:48Täytyy myöntää,että paino on päässyt ryöpsähtämään näin talven aikana.Mutta kun kevät on tulossa ja kesä,niin alkaa ulkohommat käsitöinä,että eiköhän vähän kilot tipu.Ja pyörällä rälläilyt alkaa myös. Lihava emäntä on talon kunnia-asia Ei ole, jos ei omin voimin enää pääse pankolle makaamaan ja voisulaa juomaan
Hyvä idea..Mulla on ihannepaino sellaiset 86 kiloa mutta vääjämättä tuohon tuli viime syksynä alvit päälle. Onneksi vain 13%:n kannalla Eilen oli enää 95 kiloa massaa joista vain tuo 9 kg on pahanlaatuista rasvaa. Loppu on lihasta ja sitä rasvaa joka siloittaa naaman ryppyjä Mutta. Kesäkuun 1. päivä paino on 88 kiloa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.03.11 - klo:09:52Hyvä idea..Mulla on ihannepaino sellaiset 86 kiloa mutta vääjämättä tuohon tuli viime syksynä alvit päälle. Onneksi vain 13%:n kannalla Eilen oli enää 95 kiloa massaa joista vain tuo 9 kg on pahanlaatuista rasvaa. Loppu on lihasta ja sitä rasvaa joka siloittaa naaman ryppyjä Mutta. Kesäkuun 1. päivä paino on 88 kiloa Aiot siis käsin raivata peltoa
kerkiäsiköhän alle satakiloiseksi kesäkuun 1.päivään, jos lisäis lenkkeilyä..? 16kiloa ois matkaa..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 21.03.11 - klo:10:14kerkiäsiköhän alle satakiloiseksi kesäkuun 1.päivään, jos lisäis lenkkeilyä..? 16kiloa ois matkaa.. Eiku rupeet lumikenkäileen, paljon laihduttavampaa kuin kevytkenkäily Oikein tuntee, millai pakarat ja perse lähtee kiinteytyyn bikinikuntoon
Pitääkös mun laihduttaa. Olen 158 / 61
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 21.03.11 - klo:11:06Pitääkös mun laihduttaa. Olen 158 / 61 Jos tuo 61 on pituus ja 158 kg on paino niin pitäisi