Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NH T7040 Belgium  (Luettu 10685 kertaa)

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2019
NH T7040 Belgium
sanokaas arvon konetuojat mitä nyt alkuunsa tarvii huomioida jos tois tollasen?:

http://www.beckimpex.com/Used-New-Holland-tractors-New-Holland-T7040_2.html

näyttäs vielä olevan PCE -malli eli sähköhydrauliikalla. uuden listahinta suomessa noin 92 k€ plus vero. ja siihen taitaa tulla vielä 50 laatikko päälle. vaikuttais edukkaammilta noin äkkiseltään.

ketä kannattas käyttää apuna paperihommissa tms? lontoo luistaa iteltäkin ihan riittävästi.

Viimeksi muokattu: 04.03.11 - klo:22:00 kirjoittanut Joozeppi

realisti

  • Vieras
Vs: NH T7040 Belgium
ensin varmista että kone ja firma on olemassa, sitten vaan rahaa tilille. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, rahtien järjestämisessä voin minäkin auttaa. Paperit vaan mukaan ja sitten konttorille.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: NH T7040 Belgium
toiskohan koppinen korvausta vastaan, sillähän lienee kans kokemusta..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

JTJ

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 241
Vs: NH T7040 Belgium
Tä,miten tässä ei oo "jenkkimallin" taka akselia? Liekkö asialla merkitystä vai kumminkin.

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2019
Vs: NH T7040 Belgium
kai sitä paikan päällä tarvis käydä sentään, ei uskalla ihan kattomati. äkkiähän tonne pääsee ku ei ite soutaa tarvi..

mitä tarkotat jenkkimallin akselilla?

onko noissa paljon muuteltavaa et saa suomessa kilpiin?

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: NH T7040 Belgium


onko noissa paljon muuteltavaa et saa suomessa kilpiin?

Rekisterikilpi.
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: NH T7040 Belgium
Toi on normi PC.PCE on kosketus näyttö kyynärnojassa.
Mut omasta mielestä juurikin se parempi ja yksinkertaisempi,eikä ole näyttö tiellä.
Nii se on...

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: NH T7040 Belgium
jaanii täsä ei oo kumpaakaan näyttöö, ei isoo eikä pientä, samapatuo hommat hoituu silti... vetokoukku sentäs. Ja noilla tunneilla sisäänajettu

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2019
Vs: NH T7040 Belgium
mun mielestä tää on perus PC:

http://maaseuduntulevaisuus.arena.fi/koneet/kohde/26931?page=59&vifNav=Y

noista hydrauliikkavivuista näkee ainakin eron. PCE mallissa on toi joystick ja siis sähkölohkot. tai sit sen on saanu lisävarusteena PC malliin, voipa olla niinkin. tarvii selvitellä, en heti kässänny mikä näyttö mut en kyl kaipaakaan liikaa hienouksia rikki ne kuitenkin menee.

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2019
Vs: NH T7040 Belgium
joo nyt löyty konedatasta:

"Suomessa markkinoitiin myös varustellumpaa PCE-mallia, jossa oli vakiona mm. hydrauliikan sähköventtiilit (5 kpl), Isobus-yhteensopiva hallintamonitori, nopeustutka ja ohjaamon jousitus. T7000 valittiin Vuoden Traktoriksi 2008."

eli toi on PC mut sähkölohkot lisävarusteena. tos olis kyl just sopiva varustelutaso. usein tuolla on etunostolaitteet ym. joille ei itellä käyttöö.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: NH T7040 Belgium
Itellä Suomikoneena 7030 PC, jossa lisävarusteena juurikin nuo sähköhydelohkot 5kpl ja 150 litran pumppu persiissä. Hyvän näkönen kone - asiallisesti pidetty siis. Jenkkimallin taka-akseli= Akseli, jossa voi säätää takarenkaiden paikkaa. Näkyy se akselin tumppi molemmilta puolin.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2019
Vs: NH T7040 Belgium
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..

mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.

toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..

kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.

onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?

http://www.tamminen.co.uk/

JTJ

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 241
Vs: NH T7040 Belgium
Joo itellä pisti tuo taka-akseli silmään,en ole suomikoneissa nähnyt muuta ku "jenkkimallin" taka-akselia t7000 sarjassa.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8414
Vs: NH T7040 Belgium
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..

mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.

toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..

kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.

onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?

http://www.tamminen.co.uk/

Matkailusta saattaa päästä palkoille.
Mystinen kesälaatumies

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: NH T7040 Belgium
joo niin arvelinkin et se on toi säädettävä takarenkaan paikka..

mukava pelihän tommonen olis. no paino vähän arvelluttaa. tai oikeestaan painon takia osittain olen vaihtamassakin. mulla on nyt raakasti viritetty TM 125 ja se painaa noilla isonnetuilla nakeilla ehkä 5500 kg. tulee melkosilla sakkokuormilla ajeltua sekä paskan että viljan kanssa ja mietityttää mitä jos jotain tapahtuu.

toi seiskatonnisen 7500 kg on ehkä inauksen liikaakin jo, myös T6080 harkinnassa jos täössä nyt vielä tänä keväänä mitään tulee tehtyäkään. tarvii olla valmiiksi mietittynä ja vertailtuna ainakin..

kyl sieltä myyjä jo vastailikin. toi kone on itseasiassa englannissa. tammikuussa oli viimeksi suomeen myynyt.

onkos tämän herran palveluista jollain kokemuksia vai kannattaako lennellä ite paikan päälle?

http://www.tamminen.co.uk/

Matkailusta saattaa päästä palkoille.

jonkunlaista reissua tekee sillä mitä em välittäjä pyytää, jos on aikaa ja kielitaitoa niin suosittelen käymään itse paikanpäällä.
allekirjoittanut