Onko Mustiala t-paitoja myynnissä? Juuri viime kesänä pistin vanhan uusio käyttöön. ***Itse en pääse paikalle - valitettavasti. Isänmaa tarvitsee minua juurikin silloin.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.03.11 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: Henkka - 01.03.11 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.02.11 - klo:20:32Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa Puupponen kertoo ,kuinka pannaan . Mitähän tähän sanoisi..... Olinpa tuossa eräänä suvena käymässä. Arg-Arin kanssa vedettiin Pehtooria.
Lainaus käyttäjältä: Henkka - 01.03.11 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.02.11 - klo:20:32Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa Puupponen kertoo ,kuinka pannaan . Mitähän tähän sanoisi.....
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.02.11 - klo:20:32Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa Puupponen kertoo ,kuinka pannaan .
Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon
Lainaus käyttäjältä: cosmic_cowboy - 01.03.11 - klo:22:38Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 01.03.11 - klo:21:03Lainaus käyttäjältä: Henkka - 01.03.11 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 28.02.11 - klo:20:32Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa Puupponen kertoo ,kuinka pannaan . Mitähän tähän sanoisi..... Olinpa tuossa eräänä suvena käymässä. Arg-Arin kanssa vedettiin Pehtooria.Ja Pehtoori on tässä isolla kirjoitettuna. Tämä huomiona Courtneylle, joka vääntäisi tuosta muuten jotain pervoa
Lainaus käyttäjältä: SomeBody77 - 01.03.11 - klo:22:49Onko Mustiala t-paitoja myynnissä? Juuri viime kesänä pistin vanhan uusio käyttöön. ***Itse en pääse paikalle - valitettavasti. Isänmaa tarvitsee minua juurikin silloin. T-paitoja yms. on yleensä ollut kanttiinissa myynnissä uudella opistolla.
Lainaus käyttäjältä: Henkka - 01.03.11 - klo:23:02Lainaus käyttäjältä: SomeBody77 - 01.03.11 - klo:22:49Onko Mustiala t-paitoja myynnissä? Juuri viime kesänä pistin vanhan uusio käyttöön. ***Itse en pääse paikalle - valitettavasti. Isänmaa tarvitsee minua juurikin silloin. T-paitoja yms. on yleensä ollut kanttiinissa myynnissä uudella opistolla.Silloin kun myyjät viitsivät vaivautua paikalle
Huomenna kaikki Mustialan Avoimiin oviin klo 10 alkaen sankoin joukoin. Olutravintola astmaPiippu auki klo 10-14 .