Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe AVOIMET OVET MUSTIALASSA  (Luettu 9834 kertaa)

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: AVOIMET OVET MUSTIALASSA
Onko Mustiala t-paitoja myynnissä? Juuri viime kesänä pistin vanhan uusio käyttöön.

***Itse en pääse paikalle - valitettavasti. Isänmaa tarvitsee minua juurikin silloin.
T-paitoja yms. on yleensä ollut kanttiinissa myynnissä uudella opistolla.

JoHaRa

• Vieras
Maksa rupesi kirkumaan jo kun näinkin tuon otsikon  :P
Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa :D Puupponen kertoo ,kuinka pannaan .

Mitähän tähän sanoisi.....  :P

Olinpa tuossa eräänä suvena käymässä. Arg-Arin kanssa vedettiin Pehtooria.

Ja Pehtoori on tässä isolla kirjoitettuna. Tämä huomiona Courtneylle, joka vääntäisi tuosta muuten jotain pervoa  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Siihen saa lievitystä tulemalla Mustialaan. Tuosta oli unohtunut panimokierros Mustialan Isossa piipussa :D Puupponen kertoo ,kuinka pannaan .

Mitähän tähän sanoisi.....  :P

Olinpa tuossa eräänä suvena käymässä. Arg-Arin kanssa vedettiin Pehtooria.

Ja Pehtoori on tässä isolla kirjoitettuna. Tämä huomiona Courtneylle, joka vääntäisi tuosta muuten jotain pervoa  ;D
Niin, jotenkin mielumin näkisin Cosmicin vetämässä pikkupiikaa  ;D Mutta vika varmaan minussa, kun tulee aina ihan kauhee kapula noista Mustialan viinaksista. Etenkin siitä Pehtoorista, Renki on parempaa  :-\ Tai jos se on vaan se ympäristö, mikä aiheuttaa jatkuvan krapulaisen olotilan  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko Mustiala t-paitoja myynnissä? Juuri viime kesänä pistin vanhan uusio käyttöön.

***Itse en pääse paikalle - valitettavasti. Isänmaa tarvitsee minua juurikin silloin.
Silloin kun myyjät viitsivät vaivautua paikalle  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vanhan opiston viljelypäivien luentoaiheena mm. sukupolvenvaihdos ja rahoitus, maatalouspoliittinen katsaus sekä bioenergia.

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Silloin kun myyjät viitsivät vaivautua paikalle  ;D
Nyt olisi tarjolla vaaleanpunaisia Mustiala t-paitoja :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Se on retee, ei kai ole pelkällä lady-fit mitoituksella? Varaa mulle yksi, mä saan siitä kesäksi hyvän rasvauspaidan...  :D
Nothing is Something Worth Doing

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei ennenvanhaan ollu ku verkkarit ja myöhemmin olonoomivermeet >:( Niissä sit vedettiin tuulessa ja tuiskussa, ei tarvinnu miettiä mitä laittais päälleen tai mätsääkö värit  ;D

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Huomenna kaikki Mustialan Avoimiin oviin klo 10 alkaen sankoin joukoin. Olutravintola Piippu auki klo 10-14 . :D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Huomenna kaikki Mustialan Avoimiin oviin klo 10 alkaen sankoin joukoin. Olutravintola astmaPiippu auki klo 10-14 . :D
;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
helekuta tätä nykynourisooo!  jo aamupäivällä pitäsi alkoo juommaa jotain alkkista!        jo on mualima mallillaan!

tollasesta avoimista ovista tulikiii mieleen,        olis hyvä pitää pipa päässä kun lupas tuulta sinnekiii!     ei ala sitten pikkuveikka vuotaan kesken juhlan! ::)

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiitokset kaikille osallistuneille!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hei, ja nyt kehiin tunnelmia paikalta!   ei ollu mahkuja poiketa paikalla joten...........;

simmo

• Vieras
---------------- ;D ;D ;D

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Kävin kohteessa illalla pari kertaa - hain opiskelijan lypsylle ja palautin sen jälkeen. Maksa ei vinkunut. :)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...