Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 24.02.11 - klo:18:32Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.11 - klo:18:02Koska on kansanäänestys niin minä lupaan *****ut*tani äänestää Pekka Hoota Jo oot hullu !!! Ei nää oo leikin asioita No just tällainen on nimenomaan leikinasia Jos politikot ovat leikkineet MEIDÄN kustannuksellamme kymmeniä vuosia niin miksi ME emme voisi leikkiä noiden kustannuksella kun kerrankin olisi mahdollisuus
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.11 - klo:18:02Koska on kansanäänestys niin minä lupaan *****ut*tani äänestää Pekka Hoota Jo oot hullu !!! Ei nää oo leikin asioita
Koska on kansanäänestys niin minä lupaan *****ut*tani äänestää Pekka Hoota
Vs: Haavistosta presidenttiSekoomuslaisille pitää olla punikkidemari niin kyllä kelpaa
kyllä kokoomuslaiset tuota äänestävät jollei demaria ole valittavana YES Lehtimäki
Lainaus käyttäjältä: CV Lemken - 24.02.11 - klo:20:12Vs: Haavistosta presidenttiSekoomuslaisille pitää olla punikkidemari niin kyllä kelpaa Toisille kelpaa Tuho-Aho... toisille ei.
Aulis taatusti katunu, kun touhusi Tarjaa pressaksi.Sillä ei ole edes sen verran älliä että ymmärtäs katua, kunhan pauhaa tyhjää paskaa täällä, pitkästynyt vanha eläke-pieru, jota kotona ei varmaan jaksa edes lapsen lapset kuunnella
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 24.02.11 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Lumo - 24.02.11 - klo:19:21Kyllä nyt vappaamielisen ihmisen vapaamielisyyttä koetellaan. Onko siellä mediamaailmassa jokin homokiintiö olemassa , kun joka tuutista pitää homoutta esiin tuoda , näitä Big Brothereita yms. Apu lehden kanessakin tämä Haavisto nuorikkonsa kanssa poseeraa. Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.Nythän mä sen hokasin, voitaisiin antaa ne kaikki abortoimatta jääneet lapsoset sitten adoptioon homopareille Mahtavaa. Kaikki olis onnellisia Ei niitä riitä onneksi . Lapsettomuus on vakava paikka monille heteropareille , ulkomaita myöten etsivät lapsia ja tullutkin suomeen. Alkaa vain ulkomailta hanat mennä kiinni
Lainaus käyttäjältä: Lumo - 24.02.11 - klo:19:21Kyllä nyt vappaamielisen ihmisen vapaamielisyyttä koetellaan. Onko siellä mediamaailmassa jokin homokiintiö olemassa , kun joka tuutista pitää homoutta esiin tuoda , näitä Big Brothereita yms. Apu lehden kanessakin tämä Haavisto nuorikkonsa kanssa poseeraa. Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.Nythän mä sen hokasin, voitaisiin antaa ne kaikki abortoimatta jääneet lapsoset sitten adoptioon homopareille Mahtavaa. Kaikki olis onnellisia
Kyllä nyt vappaamielisen ihmisen vapaamielisyyttä koetellaan. Onko siellä mediamaailmassa jokin homokiintiö olemassa , kun joka tuutista pitää homoutta esiin tuoda , näitä Big Brothereita yms. Apu lehden kanessakin tämä Haavisto nuorikkonsa kanssa poseeraa. Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.
10500 Lapsettomia parejako Suomessa. enemmän on
Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin.Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..
onko tosiaan näin, haluat että karvay raapiisun naamaas?