Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haavistosta presidentti  (Luettu 8833 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Haavistosta presidentti
Koska on kansanäänestys niin minä lupaan *****ut*tani äänestää Pekka Hoota  ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
juu kyl halosest seuraava askel on homo pressaksi ;D :'(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

senjoriitta

• Vieras
   Jo oot hullu !!! Ei nää oo leikin asioita   :o

Suuri Ajattelija

• Vieras
Siittä vaan, mutta koska kyseessä on homo, et äänestä vitt**ttasi, vaan kyr*äillessäsi..

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Ai luomupissistuuliatyttömaaltajasorijosjokusivupersoonaunohtui ei meinaa taas pysyä nahoissaan  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
...luomupissistuuliatyttömaalta ja senjoriitta...
Ai luomupissistuuliatyttömaaltajasorijosjokusivupersoonaunohtui ei meinaa taas pysyä nahoissaan  ;D

Joo... ja kohta alkaa viinan kiroista saarnaaminen... ja sit selittely et ei kaikki les... tai antaa olla  ;D ;D ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
   jooo, aan vain olla!   jo alkaa pikkasen kysrimään tuo levysi!

Lumo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Kyllä nyt vappaamielisen ihmisen vapaamielisyyttä koetellaan. Onko siellä mediamaailmassa jokin homokiintiö olemassa , kun joka tuutista pitää homoutta esiin tuoda , näitä Big Brothereita yms. Apu lehden kanessakin tämä Haavisto nuorikkonsa kanssa poseeraa. Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kyllä nyt vappaamielisen ihmisen vapaamielisyyttä koetellaan. Onko siellä mediamaailmassa jokin homokiintiö olemassa , kun joka tuutista pitää homoutta esiin tuoda , näitä Big Brothereita yms. Apu lehden kanessakin tämä Haavisto nuorikkonsa kanssa poseeraa. Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.
Nythän mä sen hokasin, voitaisiin antaa ne kaikki abortoimatta jääneet lapsoset sitten adoptioon homopareille  :o Mahtavaa. Kaikki olis onnellisia  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lumo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Nythän mä sen hokasin, voitaisiin antaa ne kaikki abortoimatta jääneet lapsoset sitten adoptioon homopareille  :o Mahtavaa. Kaikki olis onnellisia  :D

Ei niitä riitä onneksi  :D. Lapsettomuus on vakava paikka monille heteropareille , ulkomaita myöten etsivät lapsia ja tullutkin suomeen. Alkaa vain ulkomailta hanat mennä kiinni 

senjoriitta

• Vieras
Hölöhölö

Joo... ja kohta alkaa viinan kiroista saarnaaminen... ja sit selittely et ei kaikki les... tai antaa olla  ;D ;D ;D
  + otsikossa kaikki    :P

JoHaRa

• Vieras

No just tällainen on nimenomaan leikinasia  :D Jos politikot ovat leikkineet MEIDÄN kustannuksellamme kymmeniä vuosia niin miksi ME emme voisi leikkiä noiden kustannuksella kun kerrankin olisi mahdollisuus  ;D

CV Lemken

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Sekoomuslaisille pitää olla punikkidemari niin kyllä kelpaa :D