Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin.Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..
Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli
Jos vaihtoehdot on kepulaane tai homo. Niin homo on parempi
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 25.02.11 - klo:08:30 Jos vaihtoehdot on kepulaane tai homo. Niin homo on parempi Sepen iskurepliikki
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin.Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on..Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin.Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html Näissä aika monta Tom of Finland tyyppiä
Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 25.02.11 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin. Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html Näissä aika monta Tom of Finland tyyppiä Eikö olekkin. Jos vaikka Rytiä katsoo tarkkaan niin on siinä jotain "epäilyttävää"
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin. Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html Näissä aika monta Tom of Finland tyyppiä
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin. Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin. Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..
Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:08:47Lainaus käyttäjältä: halavatun pakana - 25.02.11 - klo:08:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: kylmis - 25.02.11 - klo:07:59Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.02.11 - klo:07:42Miten muuten on.. Mistä se tietedään ettei Suomessa ole ollut jo homoa presidenttiä Montahan niitä ukkoja on jo ollut. Veikeännäköisiä viiksivalluja toinen puoli Nyt päästiin asiaan. Mää olen aina suhtautunut varauksella siihen Svinhufvudiin, siitä tulee epäillyttävästi mieleen vielä se yksi Chaplin elokuvien sivuhahmokin. Jep, kaikki viiksiin liittyvä on nyt hyvin epäillyttävää...ammattikoulutkin pitää laittaa tehostetun tarkkailun alle..Esim, tuolla on hyvä käydä tekemässä "Gay vai ei" -veikkauksiahttp://www.kmatsum.info/suomi/finfo/presidentit/index.html Näissä aika monta Tom of Finland tyyppiä Eikö olekkin. Jos vaikka Rytiä katsoo tarkkaan niin on siinä jotain "epäilyttävää" Joo... ja sit se oli okkultisti ja saatananpalvoja... osas "Mustan Raamatun" ulkoo
Sekoomuslaisille pitää olla punikkidemari niin kyllä kelpaa
Viimeksi muokattu: 25.02.11 - klo:09:17 kirjoittanut minä-itte
..Minkä tautta se papin aamenkin on niille niin tärkeä. Eikös se ole tärkeempi mies ja naisparille ihan lapsien takia ettei ensimmäiseen riitaan suhde kaadu. Eikä moni ole sitäkään vailla vaan elävät avoliitossa. Entäs sitte adoptio-oikeus kaksimiestä ,voiko ne synnyttää ei ,eikös se sitten ole luonnotonta että niillä pitäs vauvoja olla.
Viimeksi muokattu: 25.02.11 - klo:09:43 kirjoittanut Paalaaja