Siementä pakkaseen ja kaikille miehille vasektomia het kun mahd...on ainakin harkittua sitten tuo raskaaksituleminen, kun pipetillä haetaan pankista siementä! Eikä ole tämmöiset raskauden ehkäisyt itsekkäiden, persettä jakavien ja abortteja tehtailevien naisten harteilla 
Miksi ihmeessä se mies pitäisi leikata, eihän se tule vahingossa raskaaksi
?
No jos miehet leikataan, niin ei nainen voi itsestään tulla raskaaksi
Ja sitäpaitsi tässä nyt naisia syyllistetty tällä asialla, vaikka vaakamamboon tarvitaan kaksi 
Sori vaan, mutta tässä on taas tätä naisen logiikkaa, joka ei heti avaudu
?
Mikäli lääketieteessä yleisesti noudatettaisiin tota ajatusta, että jos sulla on pää kipeä niin minä syön aspiriinia ja asia on sillä ratkaistu, niin menee kyllä metsään ...
Mutta toi ajatus, että "homma on oikeastaan miehen syytä ja sempä takia sitä pitää rankaista", niin on enempikin ymmärrettävä ajatus
?
Ja tämän naisen logiikkaan, ei avaudu taasen se, että joku mies heristää nyrkkiä aborttiasiasta. Ja abortin tehneet leimataan automaattisesti itsekkäiksi murhaajiksi. Missä se on se miehen vastuu, jos esim.ehkäisystä ei ole huolehdittu tai se pettää? Ja ihan samalla tavalla se mies voi olla se, joka abortin haluaa tehtäväksi. Jopa vakiintuneessa parisuhteessa. Vapaus aborttiin täytyy olla kuten myös on vapaus olla se tekemättä. Ei elämä mene minkään käsikirjoituksen mukaan ja valintoja joutuu aina tekemään, myös epämieluisia.
Totta, tosin en itse varsinaisesti ole naista syyllistänytkään, vaikka en aborttia hyväksykkään, ymmärrän silti sen, että se on yksi tapa ratkaista ongelma, sillä ogelmastahan tässä on kysymys.
Koska en itse päätä abortista, en kärsi seurauksista, en oikeastaan osaa ketään muutakaan neuvoa asiassa, mikä olisi oikein ja mikä väärin.
Mutta syntymättömän lapsen kannalta aika paska juttu, peli on ohi, ennenkuin pääsi itse edes kentälle.