Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tehdas-kuljetusliike-maatila  (Luettu 20775 kertaa)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Voi voi kun ei olis konginkankaalla rajottajaa olluna, olis saanu yhyristelmän suoraks

Juu... Ja bussissa kun olisi ollut rajoitin mikä olisi sallinut VAIN 80 KM/H, niin Bussi ja rekka eivät olisi kohdanneet silloin siinä kohtaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Voi voi kun äiti ja isäni ei olisi koskaan kohdanneet, en miekään tässä kirjottelis... ::)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Voi voi kun äiti ja isäni ei olisi koskaan kohdanneet, en miekään tässä kirjottelis... ::)

Niinhän se on aina voidaan jossitella ja voivotella.

Mutta asiasta kolmanteen. Minkä takia linja-autossa ei tarvii rajoitinta vaikka voi kuljettaa 50-60 ihmistä kerralla? Onko kuorma-autoissa kuljetettava tavara arvokkaampaa kuin ihmishenget?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Olisi asiallista lopettaa jankkaaminen Konginkankaasta. Asiasta eniten huutaa sellaiset jotka ei ole metriäkään isolla yhdistelmällä ajanut,tuskin on korttiakaan E-luokkaan,joten siitä se.
Sama kuin poliisiväkivallasta saisi puhua vain poliisit, alkoholismista vain alkoholistit, vaimojen hakkaamisesta vain hakkaajat. Uhreilla ei olisi sanansijaa?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Voi voi kun äiti ja isäni ei olisi koskaan kohdanneet, en miekään tässä kirjottelis... ::)

Niinhän se on aina voidaan jossitella ja voivotella.

Mutta asiasta kolmanteen. Minkä takia linja-autossa ei tarvii rajoitinta vaikka voi kuljettaa 50-60 ihmistä kerralla? Onko kuorma-autoissa kuljetettava tavara arvokkaampaa kuin ihmishenget?
Lisääköhän se rajoitin muka sen kyseisen auton turvallisuutta missä rajoitin on >:(  Ei todella. Ja kai kaikissa linja-autoissa on jo sellainen rajoitin joka rajoittaa vauhdin johonkin 110 paikkeille.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Eikös se linja-autojen nopeusraja ole nykyisellään 100, ja siihen se 10 päälle, niin on rajoitin vastassa!

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Eikös se linja-autojen nopeusraja ole nykyisellään 100, ja siihen se 10 päälle, niin on rajoitin vastassa!


Voi ollakin rajoitin, mutta pointi on se että miksi kuorma-auto ei saa kulkea kuin 90km/h ennen kuin rajoitin toppaa ja bussilla saa vetää 110 km/h. Talvi nopeusrajoitus alueella se tarkoittaa 30 km/h ylinopeutta, eli lähes 50%.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

sirkussonni

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Miksi henkilöauto saa kulkea vaikka 240 km/h, vaikka siinä tienposken kyltissä lukee 80. Sehän on sitten 300 %!
Eiköhän se ole kuskista kiinni (ja ammattiautoilijoilla työnantajasta) kuinka lujaa siellä tienpäällä ajaa. Kaikki rajoitukset on tehty rikottaviksi. Asenteesta kiinni jos ei rajoitukset riitä.
Yhteiskuntaa opetetaan koko ajan vaan enemmän holhoukseen, kaikki on sallittua mitä pystyy tekemään, eikä jää kiinni. Laitteet pitää rakentaa siten, ettei niillä pysty itseään, eikä muita vahingoittamaan. Järkeä ei kenellekään ole enää luotu, eikä tätä tahtia kyllä enää kehitykään.
On sitä sentään aikaisemmin autoiltu ilman turvatyynyjä, turvavöitä, lastenkaukaloita, ABS:sää, luistonestoo ym. En tarkoita että pitäisi ilman näitä tulla toimeen, vaan sitä, että kun tehdään sitä turvallisuuden tunnetta, ja sitten ei enää osata ajaa!

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Miksi henkilöauto saa kulkea vaikka 240 km/h, vaikka siinä tienposken kyltissä lukee 80. Sehän on sitten 300 %!
Eiköhän se ole kuskista kiinni (ja ammattiautoilijoilla työnantajasta) kuinka lujaa siellä tienpäällä ajaa. Kaikki rajoitukset on tehty rikottaviksi. Asenteesta kiinni jos ei rajoitukset riitä.
Yhteiskuntaa opetetaan koko ajan vaan enemmän holhoukseen, kaikki on sallittua mitä pystyy tekemään, eikä jää kiinni. Laitteet pitää rakentaa siten, ettei niillä pysty itseään, eikä muita vahingoittamaan. Järkeä ei kenellekään ole enää luotu, eikä tätä tahtia kyllä enää kehitykään.
On sitä sentään aikaisemmin autoiltu ilman turvatyynyjä, turvavöitä, lastenkaukaloita, ABS:sää, luistonestoo ym. En tarkoita että pitäisi ilman näitä tulla toimeen, vaan sitä, että kun tehdään sitä turvallisuuden tunnetta, ja sitten ei enää osata ajaa!


Täsä tuloo ny lakian kuskien vaikiampi ossuus, net mäet!
Tiämpirom rhat vähenöö joka vuasi ja joka talavi enämpi näitä solomuu taiteltuja rekkoja ja pääosa samallaasissa paikoosa.... MÄISSÄ!

Jos se kyrp* ja järki seisoo samasa SEIPÄÄSÄ EIKÄ KUMPIKAA TIÄ KUMPI  OHJAA NIN LISÄTÄÄ VAA HILAVITKUUTTIMIA. Tää om loputoon sua , kylä kalustolla pitääs olla mahroollisuus oikoo  mäkehe sen 10-20 km lisää tarpehen vaaties, mutta sitä ei sitte muutoon sais käyttää.
Soon nin halavatun heleppoo ajjaa ko pitkälla taipalleella tinttaa rajoottimeen noppeuren nin sitä kuski saa ottaa vaikka piänet tirsat ajaasa. Vanahemmisa autoosa ko noita rajoottimia ollu nin se rajootin tuli visuaalisena havvaantona "Sinnine vilikku" pari kuukautta--, "ansiosironnaasta"!

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Miksi henkilöauto saa kulkea vaikka 240 km/h, vaikka siinä tienposken kyltissä lukee 80. Sehän on sitten 300 %!
Eiköhän se ole kuskista kiinni (ja ammattiautoilijoilla työnantajasta) kuinka lujaa siellä tienpäällä ajaa. Kaikki rajoitukset on tehty rikottaviksi. Asenteesta kiinni jos ei rajoitukset riitä.
Yhteiskuntaa opetetaan koko ajan vaan enemmän holhoukseen, kaikki on sallittua mitä pystyy tekemään, eikä jää kiinni. Laitteet pitää rakentaa siten, ettei niillä pysty itseään, eikä muita vahingoittamaan. Järkeä ei kenellekään ole enää luotu, eikä tätä tahtia kyllä enää kehitykään.
On sitä sentään aikaisemmin autoiltu ilman turvatyynyjä, turvavöitä, lastenkaukaloita, ABS:sää, luistonestoo ym. En tarkoita että pitäisi ilman näitä tulla toimeen, vaan sitä, että kun tehdään sitä turvallisuuden tunnetta, ja sitten ei enää osata ajaa!


Täsä tuloo ny lakian kuskien vaikiampi ossuus, net mäet!
Tiämpirom rhat vähenöö joka vuasi ja joka talavi enämpi näitä solomuu taiteltuja rekkoja ja pääosa samallaasissa paikoosa.... MÄISSÄ!

Jos se kyrp* ja järki seisoo samasa SEIPÄÄSÄ EIKÄ KUMPIKAA TIÄ KUMPI  OHJAA NIN LISÄTÄÄ VAA HILAVITKUUTTIMIA. Tää om loputoon sua , kylä kalustolla pitääs olla mahroollisuus oikoo  mäkehe sen 10-20 km lisää tarpehen vaaties, mutta sitä ei sitte muutoon sais käyttää.
Soon nin halavatun heleppoo ajjaa ko pitkälla taipalleella tinttaa rajoottimeen noppeuren nin sitä kuski saa ottaa vaikka piänet tirsat ajaasa. Vanahemmisa autoosa ko noita rajoottimia ollu nin se rajootin tuli visuaalisena havvaantona "Sinnine vilikku" pari kuukautta--, "ansiosironnaasta"!

Voishan sen rajoitimen vaihtaa vaikka gps paikantimeen.
Sais kuskit vetää 60 tonnin yhdistelmällä vaikka 160km/h ja silti sakkolappu kolahtaisi joka ylityksestä postilaatikkoon.

Sen voisi melkein laittaa kaikkiin autoihin, myös henkilöautoihin. Ei tarviisi valtion uhrata rahaa sen jälkeen pahemmin nopeusvalvontaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Olisi asiallista lopettaa jankkaaminen Konginkankaasta. Asiasta eniten huutaa sellaiset jotka ei ole metriäkään isolla yhdistelmällä ajanut,tuskin on korttiakaan E-luokkaan,joten siitä se.
Sama kuin poliisiväkivallasta saisi puhua vain poliisit, alkoholismista vain alkoholistit, vaimojen hakkaamisesta vain hakkaajat. Uhreilla ei olisi sanansijaa?

Sun jutuistais tarttis laittaa tutkintapyyntö ja sen jälkeen ois helppo laitta koko paskaläjä rahtaribanniin, ***** aja deerelläs kahus ***** homo paska... >:(
Sun nimimerkkis alla taitaa olla susta aika tuore kuva :D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Miksi henkilöauto saa kulkea vaikka 240 km/h, vaikka siinä tienposken kyltissä lukee 80. Sehän on sitten 300 %!
Eiköhän se ole kuskista kiinni (ja ammattiautoilijoilla työnantajasta) kuinka lujaa siellä tienpäällä ajaa. Kaikki rajoitukset on tehty rikottaviksi. Asenteesta kiinni jos ei rajoitukset riitä.
Yhteiskuntaa opetetaan koko ajan vaan enemmän holhoukseen, kaikki on sallittua mitä pystyy tekemään, eikä jää kiinni. Laitteet pitää rakentaa siten, ettei niillä pysty itseään, eikä muita vahingoittamaan. Järkeä ei kenellekään ole enää luotu, eikä tätä tahtia kyllä enää kehitykään.
On sitä sentään aikaisemmin autoiltu ilman turvatyynyjä, turvavöitä, lastenkaukaloita, ABS:sää, luistonestoo ym. En tarkoita että pitäisi ilman näitä tulla toimeen, vaan sitä, että kun tehdään sitä turvallisuuden tunnetta, ja sitten ei enää osata ajaa!


Täsä tuloo ny lakian kuskien vaikiampi ossuus, net mäet!
Tiämpirom rhat vähenöö joka vuasi ja joka talavi enämpi näitä solomuu taiteltuja rekkoja ja pääosa samallaasissa paikoosa.... MÄISSÄ!

Jos se kyrp* ja järki seisoo samasa SEIPÄÄSÄ EIKÄ KUMPIKAA TIÄ KUMPI  OHJAA NIN LISÄTÄÄ VAA HILAVITKUUTTIMIA. Tää om loputoon sua , kylä kalustolla pitääs olla mahroollisuus oikoo  mäkehe sen 10-20 km lisää tarpehen vaaties, mutta sitä ei sitte muutoon sais käyttää.
Soon nin halavatun heleppoo ajjaa ko pitkälla taipalleella tinttaa rajoottimeen noppeuren nin sitä kuski saa ottaa vaikka piänet tirsat ajaasa. Vanahemmisa autoosa ko noita rajoottimia ollu nin se rajootin tuli visuaalisena havvaantona "Sinnine vilikku" pari kuukautta--, "ansiosironnaasta"!

Voishan sen rajoitimen vaihtaa vaikka gps paikantimeen.
Sais kuskit vetää 60 tonnin yhdistelmällä vaikka 160km/h ja silti sakkolappu kolahtaisi joka ylityksestä postilaatikkoon.

Sen voisi melkein laittaa kaikkiin autoihin, myös henkilöautoihin. Ei tarviisi valtion uhrata rahaa sen jälkeen pahemmin nopeusvalvontaan.
Käytännössä jokaisessa autossa on mukana nykyään ainakin yksi paikannuslaite :)  Huhu kertoo että edes akun irroittaminen ei heti lopeta puhelimen signaalia.

jussij

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Voi voi kun äiti ja isäni ei olisi koskaan kohdanneet, en miekään tässä kirjottelis... ::)

Niinhän se on aina voidaan jossitella ja voivotella.

Mutta asiasta kolmanteen. Minkä takia linja-autossa ei tarvii rajoitinta vaikka voi kuljettaa 50-60 ihmistä kerralla? Onko kuorma-autoissa kuljetettava tavara arvokkaampaa kuin ihmishenget?
Lisääköhän se rajoitin muka sen kyseisen auton turvallisuutta missä rajoitin on >:(  Ei todella. Ja kai kaikissa linja-autoissa on jo sellainen rajoitin joka rajoittaa vauhdin johonkin 110 paikkeille.

Linja-autossa rajoitin toppaa tasan 100 km/h.
Revi siitä siten..

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Olisi asiallista lopettaa jankkaaminen Konginkankaasta. Asiasta eniten huutaa sellaiset jotka ei ole metriäkään isolla yhdistelmällä ajanut,tuskin on korttiakaan E-luokkaan,joten siitä se.
Sama kuin poliisiväkivallasta saisi puhua vain poliisit, alkoholismista vain alkoholistit, vaimojen hakkaamisesta vain hakkaajat. Uhreilla ei olisi sanansijaa?

Sun jutuistais tarttis laittaa tutkintapyyntö ja sen jälkeen ois helppo laitta koko paskaläjä rahtaribanniin, ***** aja deerelläs kahus ***** homo paska... >:(
Alkaa lähennellä kunnianloukkausta :P   
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Onko joku rekkakuski pissiny sun aamupuuroon, vai mistä tämä suunnaton viha alaa kohtaan?? Kerro ihmeessä niin vois ymmärtääkki tuota syyttelyä.

Viimeksi muokattu: 20.02.11 - klo:20:58 kirjoittanut TDK