Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tehdas-kuljetusliike-maatila  (Luettu 20501 kertaa)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila

Mutta tämä perkeleen MOVERE. Kuski tietää vasta kun kuorma on kyytissä mihinkä purku :-X  :'(

Monella muullakin sama. Apulannat, rehut yms, yleensäkin ajojärjestely ilmoittaa vaan purkukunnat. Nykyisin tekstarilla/sähköpostilla, kuski ei edes pääse puhelinyhteyteen kenenkään vastaavan kans. Jonku vuoden kokemus tästä paskasta. Rekkakuskina on mukavaa, yleinen käsitys on että kaikki ajotaidottomia puukenkäpellejä. Shellin paarissa kuulee lämpimiä kommentteja. Jos joku ketjussa mainituista asioista tapahtuu kuski haukutaan ajojärjestelyn, auton omistajan ja asiakkaan toimesta. Ja harvoin kuski näille mitään voi. Tahallaan laitetaan nosturiton auto maatilalle (säästösyyt) "kyllähän tilalla täytyy olla purkukone". Lastaus tehty tuntia aiemmin ja kuski saanut tilan yhteystiedot 45min aiemmin.....

OLI rikos antaa kaikenmaailman TOMTOMTOMIT ja KARVINIT autokuskeille!
Aikaasemmi kuski soitti ko oli lastannu, ny ajetaan kaikem maailman pitkospuitapisin ja sitte haukutaan isäntä !
Ko oliis soittannu nin oliis voinu neuvoo sen 45 km lyhemmän reitin sille 17km matkalle!
Taivahan tosi. Karmiini on hyvä renki mutta pahanen isäntä. Mun karmiinisa on vuosia vanha karttapohja. Oon todennu ettei se siitä viisastu vaikka sitä uusis. Nykysellään moni isäntä sanoo jo puhelimesa että nakkaa se allikaattori pihalle... Ei se mua harhauta, virrattomana ylälaatikosa...

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila

Mutta tämä perkeleen MOVERE. Kuski tietää vasta kun kuorma on kyytissä mihinkä purku :-X  :'(

Monella muullakin sama. Apulannat, rehut yms, yleensäkin ajojärjestely ilmoittaa vaan purkukunnat. Nykyisin tekstarilla/sähköpostilla, kuski ei edes pääse puhelinyhteyteen kenenkään vastaavan kans. Jonku vuoden kokemus tästä paskasta. Rekkakuskina on mukavaa, yleinen käsitys on että kaikki ajotaidottomia puukenkäpellejä. Shellin paarissa kuulee lämpimiä kommentteja. Jos joku ketjussa mainituista asioista tapahtuu kuski haukutaan ajojärjestelyn, auton omistajan ja asiakkaan toimesta. Ja harvoin kuski näille mitään voi. Tahallaan laitetaan nosturiton auto maatilalle (säästösyyt) "kyllähän tilalla täytyy olla purkukone". Lastaus tehty tuntia aiemmin ja kuski saanut tilan yhteystiedot 45min aiemmin.....

OLI rikos antaa kaikenmaailman TOMTOMTOMIT ja KARVINIT autokuskeille!
Aikaasemmi kuski soitti ko oli lastannu, ny ajetaan kaikem maailman pitkospuitapisin ja sitte haukutaan isäntä !
Ko oliis soittannu nin oliis voinu neuvoo sen 45 km lyhemmän reitin sille 17km matkalle!
Taivahan tosi. Karmiini on hyvä renki mutta pahanen isäntä. Mun karmiinisa on vuosia vanha karttapohja. Oon todennu ettei se siitä viisastu vaikka sitä uusis. Nykysellään moni isäntä sanoo jo puhelimesa että nakkaa se allikaattori pihalle... Ei se mua harhauta, virrattomana ylälaatikosa...

Viksu!!! :) :)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Taivahan tosi. Karmiini on hyvä renki mutta pahanen isäntä. Mun karmiinisa on vuosia vanha karttapohja. Oon todennu ettei se siitä viisastu vaikka sitä uusis. Nykysellään moni isäntä sanoo jo puhelimesa että nakkaa se allikaattori pihalle... Ei se mua harhauta, virrattomana ylälaatikosa...
Kaikissa karmineissa lienee sama vanha pohja, joka taitaa olla uusimmiltakin kohdin runsaat neljä vuotta vanha. Mullakin semmoinen härveli autossa on, mutta eipä juur oo reissuja outoihin paikkoihin. Nopeusmittarina käytän joskus vaikka toki tiedän, mitä vakiomittari saa näyttää laillisissa lukemissa.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Taivahan tosi. Karmiini on hyvä renki mutta pahanen isäntä. Mun karmiinisa on vuosia vanha karttapohja. Oon todennu ettei se siitä viisastu vaikka sitä uusis. Nykysellään moni isäntä sanoo jo puhelimesa että nakkaa se allikaattori pihalle... Ei se mua harhauta, virrattomana ylälaatikosa...
Kaikissa karmineissa lienee sama vanha pohja, joka taitaa olla uusimmiltakin kohdin runsaat neljä vuotta vanha. Mullakin semmoinen härveli autossa on, mutta eipä juur oo reissuja outoihin paikkoihin. Nopeusmittarina käytän joskus vaikka toki tiedän, mitä vakiomittari saa näyttää laillisissa lukemissa.

Ei muutoon oo ! Tiärän tuas paikan mihi on 1920-luvulla hakattu tiävaraus uurelle valtatiälle jota ei ikinä tehty!
Namitaattori näyttää erelleen valtatiänä! Maastosa om kasvujakauma ero havaattavis tukkimettäsä.

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
kyl ny piha kuuluu aina olla niin hyvin aurattu et siel henkilöautol pääsee.

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Tänään iltapäivällä soitettiin, että voiko huomenna iltapäivällä tuoda lannotteita. Hyvin toimii... 8)
Käteinen ratkasee

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Tänään iltapäivällä soitettiin, että voiko huomenna iltapäivällä tuoda lannotteita. Hyvin toimii... 8)
Sillon pikkusäkki aikaan isäntä oli tehny hyvät telineet, että voi kuljettaja nostaa säkkilavat siihen päälle. Kuorma-auton kuljettaja oli kummiskin laittanu säkkilavat telineiden viereen, vaikka kuormakirjassa oli ollu ohjeet. No lannoitteiden myyjä oli ollu sit lannoitteiden kylvöaikaan ollu kaverina mättämässä säkkejä koneeseen :)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Viitisen vuotta sitten vielä yhdessä kartanossa varastoitiin lannoitteet pikkusäkeissä vanhassa sikalassa. Automiehet otti säkit lavoilta ja kantoivat sisään.  :o
Mystinen kesälaatumies

rookie

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Tänään iltapäivällä soitettiin, että voiko huomenna iltapäivällä tuoda lannotteita. Hyvin toimii... 8)

Tänään tuli lannotteita eikä MITÄÄN ilmoitusta etukäteen..uskomatonta toimintaa kyllä.Siinäpä rekkapekka ootteli että kaveri tuli 10km päästä purkamaan kuormaa. Mitenkähän noi kaverit olettaa että isännät on aina kotona odottamassa traktorit lämpimänä kuormia saapuviksi?? meinas päästä muutama kirosana kuskille mutta mitäpä se ois auttanu :/

Bentti

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Mut hei, kyllä me ostajinakin voidaan sitä vastuuta ottaa sen verran, että kun kauppoja hierotaan, niin jo siinä vaiheessa tehdään selkeästi selväksi, millä tavalla tavara puretaan toimituskohteessa, sovitaan milloin ja millä tavalla tulee etukäteis- ilmoitus tavaran saapumisesta, jos sitten ei kaikki tapahdukaan niin kuin on so*****, ei vastuu ainakaan ole tavaran tilaajalla, ja kun viljelijä  yleensä sen rahdin maksaa, niin kyllä meillä sitä maksua vastaan on oikeus nuristakin, jos siihen on aihetta.

rookie

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Mut hei, kyllä me ostajinakin voidaan sitä vastuuta ottaa sen verran, että kun kauppoja hierotaan, niin jo siinä vaiheessa tehdään selkeästi selväksi, millä tavalla tavara puretaan toimituskohteessa, sovitaan milloin ja millä tavalla tulee etukäteis- ilmoitus tavaran saapumisesta, jos sitten ei kaikki tapahdukaan niin kuin on so*****, ei vastuu ainakaan ole tavaran tilaajalla, ja kun viljelijä  yleensä sen rahdin maksaa, niin kyllä meillä sitä maksua vastaan on oikeus nuristakin, jos siihen on aihetta.

no täytyy sanoa että omalla kohdalla toi oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta kun ilman mitään ilmoitusta tuovat..tietysti näitä "oon vartin päästä siinä" asioijia on riittänyt

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Movere = Monta velkaista rekkaa  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
kyl ny piha kuuluu aina olla niin hyvin aurattu et siel henkilöautol pääsee.
On erikseen piha ja talouspiha.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
Silloin kun sonneja kasvattelin, sain monta edullista rehuerää sillä, että oli paikka valmiina ja vastasin aina temppuilematta puhelimeen.  Keravalta tuoremäskikuorma kun lähti liikkeelle, eikä isäntää jonka piti vähän siivoilla varastoa, tavoitettu, niin meillehän se piti tuoda, kun ei sellaisen isännän siivoiluista ole mitään takeita, kun ei puhelimeenkaan osaa vastata.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: tehdas-kuljetusliike-maatila
onko jollain lastauslaituria ja pieni mökki sen takana. Itte tykkäisin kun kuski sais suurimman osan tuotteista pois ja katon alle itte kun olis pumppukärry käytössä. Isommat elementit ja rakennustavarat sitten erikseen.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.