Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD vai Case  (Luettu 17655 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: JD vai Case
osta case suosista vain, ite oon ainaki kuullu jok ikisestä jontikasta pahaa. en toki ny tuostoo varma mutta en ite sortuisi välttämät jonnuun.

TODELLA vakuuttavan oloista argumenttia..  :o
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: JD vai Case
heti peuramiehet nostaa ääntään kun jotain sanoo. ;D sen kun ostat minkä tahansa ei mua tarvi kuunnella. nuo mun puheet jonnuista on kuulopuheita. mutta mielipitetitä sinähän hait raktorin valintaa varte. jos tuo case mikä oli vaihtoehtona niin on vielä cumminsin koneella niin siinä on varma peli.
tä?!?!

TM_

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: JD vai Case
Meillä ollut tuollainen JD 6430 premium nyt 30h verran ajossa. Nokalla on 55 quicke. Tyytyväisiä ollaan oltu koneeseen. Ohjaamon ergonomia on todella hyvä ja command center ajotietokone on helppokäyttöinen. Ohjaamon hiljaisuus saa myös plussaa. Tietysti tuolla tuntimäärällä ei paljoa vielä kannata puhua, mutta jotain käsitystä on tullut jo  ;D

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: JD vai Case
heti peuramiehet nostaa ääntään kun jotain sanoo. ;D sen kun ostat minkä tahansa ei mua tarvi kuunnella. nuo mun puheet jonnuista on kuulopuheita. mutta mielipitetitä sinähän hait raktorin valintaa varte. jos tuo case mikä oli vaihtoehtona niin on vielä cumminsin koneella niin siinä on varma peli.

En tiedä peuramiehistä. Lähinnä tarkoitin sitä että jos on mielipide jollekin asialle, niin yleensä sille on myös jokin argumentaatio (Kuulopuheet mielipiteen perustana jättää aika paljon tulkinnanvaraa). Ihan mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä puolesta ja vastaan, merkistä riippumatta.  :)

Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: JD vai Case
Mä mollaan ziideetä ihan omista syistäni, mutta joskus jopa ihan teknisin perusteinkin. Ei se varmaan itte traktoris niin vikaa oo sen kummemmin ku muiskaa (poislukien itävehkeet). Muutamien ziideemiesten asenne (ei tää agros) on suoraan sanoen niin *****, etten vois kuvitellakaan ostavani ziireetä ihan sen takia. Siks toisekseen... liian osuuskauppalaasta...
tethering holes to their concave windings

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: JD vai Case
Mä mollaan ziideetä ihan omista syistäni, mutta joskus jopa ihan teknisin perusteinkin. Ei se varmaan itte traktoris niin vikaa oo sen kummemmin ku muiskaa (poislukien itävehkeet). Muutamien ziideemiesten asenne (ei tää agros) on suoraan sanoen niin *****, etten vois kuvitellakaan ostavani ziireetä ihan sen takia. Siks toisekseen... liian osuuskauppalaasta...

Tuossa on muuten perää KJL...Loordikin kun kiipes Jontikan koppiin, toisten silmissä meikäläinen nähtiin uudestisyntyneenä...Eihän se helvetti ole kuin traktori, mutta jossain päin nuo asenteet on luotu...No,huumorimielellä tuota asennetta on sitten aina itsekin tullut pidettyä yllä.... :D :D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: JD vai Case
Mä mollaan ziideetä ihan omista syistäni, mutta joskus jopa ihan teknisin perusteinkin. Ei se varmaan itte traktoris niin vikaa oo sen kummemmin ku muiskaa (poislukien itävehkeet). Muutamien ziideemiesten asenne (ei tää agros) on suoraan sanoen niin *****, etten vois kuvitellakaan ostavani ziireetä ihan sen takia. Siks toisekseen... liian osuuskauppalaasta...

Eihän se helvetti ole kuin traktori, mutta jossain päin nuo asenteet on luotu..

Nimenomaan. VAIN traktori. Joskus vois luulla, että ihan Jumalasta seuraava... ylöspäin.
tethering holes to their concave windings

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: JD vai Case
ei taida olla vain yhden merkin ominaisuus  :D

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: JD vai Case
miten muuten siinä vaiheessa kun etukuormain on nostettuna yläasentoonsa niin sopiiko traktoria liikuttaa enää minnekään päin jos kaikki öljyt on etukuormaajan sylintereissä? vai kuulostaako vaihdelaatikko samalta kuin sammakon kurnutus keväällä?

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: JD vai Case
Olen aikeissa ostaa traktorin etukuormainkäyttöön, vaihtoehtoina JD 6430, ja Case MC110.
Case olisi edullisempi, mutta onko kenelläkään kokemusta kyseisestä värkistä? Miten on kestävyys, kulutus, tai käyttöominaisuudet. Näyttää olevan melkein kaikki herkut vakiona, varsinkin 50km mallissa. JD:n on samat lisävarusteena, joten hintaa tulee.
ne on samaa tasoa  :)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: JD vai Case
Itse väänsin vastaavaa pari vuotta sitten vaihtoehtoina oli Jd 6420 NH Tsa 110 ja fergun 5400 6400 sarjan koneet. Nyykkäriin päädyin samalla rahalla sain mielestäni eniten ja tyytyväinen olen koneeseen ollut joten täältä ainakin ääni caselle... MF olis mielestäni kanssa aiak kova sana sillon kun olin ostamassa omaani niin ei saanut 50 vaihteistoa 4 syl koneeseen, en tiedä miten nykyään on...

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: JD vai Case

Mielenkiintoista lukea ihmisten assosiaatioista eri merkkejä kohtaan. Itse en tunne henkilökohtaisesti kovinkaan montaa saman merkin edustajaa kuin mikä itsellä ykköskoneena, ja mielipiteet ja asenne on kyllä syntynyt puhtaasti oman empirian ja asiantuntijoiden (Huolto- ja korjaushommat- myyjät voi puhua mita haluaa) kautta. Itseäni jaksaa lähinnä huvittaa jos jotakin kampetta joku pitää jumalasta seuraavana..  :) Onhan se toki ymmärrettävää, että pitää hakea joka paikasta hyväksyntää sille vajaan sadan tonnin hankinnalle joka seisoo suurimman ajan.

Autuas merkkiuskollisuus on sairasta. Koneesta ja merkistä voi silti pitää hyvin paljon, ilman että se menee tuon sairauden piikkiin. Mutta jos ainoat kokemukset tietystä mallista tai merkistä rajoittuu tasolle "Esson baari" niin ei mielestäni paljoa poikkea tuosta uskovaisten hommasta.  ???

Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: JD vai Case

Mielenkiintoista lukea ihmisten assosiaatioista eri merkkejä kohtaan. Itse en tunne henkilökohtaisesti kovinkaan montaa saman merkin edustajaa kuin mikä itsellä ykköskoneena, ja mielipiteet ja asenne on kyllä syntynyt puhtaasti oman empirian ja asiantuntijoiden (Huolto- ja korjaushommat- myyjät voi puhua mita haluaa) kautta. Itseäni jaksaa lähinnä huvittaa jos jotakin kampetta joku pitää jumalasta seuraavana..  :) Onhan se toki ymmärrettävää, että pitää hakea joka paikasta hyväksyntää sille vajaan sadan tonnin hankinnalle joka seisoo suurimman ajan.

Autuas merkkiuskollisuus on sairasta. Koneesta ja merkistä voi silti pitää hyvin paljon, ilman että se menee tuon sairauden piikkiin. Mutta jos ainoat kokemukset tietystä mallista tai merkistä rajoittuu tasolle "Esson baari" niin ei mielestäni paljoa poikkea tuosta uskovaisten hommasta.  ???



Juu. Mä taas kerran totean, että täydellistä ei oo tehtykään ja mikä sopii toiselle, ei sovi taas toiselle jostain syystä. Yleensä oppilaille tapaan sanoa, etten oo koskaan nähny minkään työn jääneen tekemättä traktorin merkin takia. Monenlaisia varaosia on tullu ruuvattua Ferguihin ja Valtroihin, ja kaikenlaisia hassuja osia on tullu läheteltyä Jontikoihin ja Nyykkäreihin. Silti välillä pitää vähä kiusatakin...
tethering holes to their concave windings

LittleFarm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: JD vai Case
En tiedä casesta muuta mutta sen verta olen nyykkärin Ts:llä ajanut että länsizetorin maine on perusteltu. Päällimmäinen mielikuva että p:skaa myydään tyylikkäällä ulkonäöllä ja runsaalla epäolennaisella rekvisiitalla. Itsellä on  150 deutsi kaikella mahdollisella mausteella ja parista Se mallin jontikasta. Täytyy sanoa että jontikka on tosi hyvä peli. Se vähä mikä
Se malliin on laitettu, se myös toimii ja on hyvä käyttää. En tiedä mitä db mittarit sanoo mutta tuo -03 6610:n on niin hiljainen että hiljaisempaa saa hakea. Äänen laatu ei ole niin terävä kuin uusissa joissa on alhaiset arvot. Etukuormaajakin liikkuu lähes samaan kuin yli 100 litran pumpuissa kun se ei hukkaudu johonkin

Anttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: JD vai Case
En tiedä casesta muuta mutta sen verta olen nyykkärin Ts:llä ajanut että länsizetorin maine on perusteltu. Päällimmäinen mielikuva että p:skaa myydään tyylikkäällä ulkonäöllä ja runsaalla epäolennaisella rekvisiitalla. Itsellä on  150 deutsi kaikella mahdollisella mausteella ja parista Se mallin jontikasta. Täytyy sanoa että jontikka on tosi hyvä peli. Se vähä mikä
Se malliin on laitettu, se myös toimii ja on hyvä käyttää. En tiedä mitä db mittarit sanoo mutta tuo -03 6610:n on niin hiljainen että hiljaisempaa saa hakea. Äänen laatu ei ole niin terävä kuin uusissa joissa on alhaiset arvot. Etukuormaajakin liikkuu lähes samaan kuin yli 100 litran pumpuissa kun se ei hukkaudu johonkin

Kyllä varmaan karvalakkimalleillakin parjaa jos tyytyy vähempään mutta kaveri vertailikin paremmin varusteltuja traktoreita.Kannattais varmaan ajella kuuttonnisarjan nyyskyillä enemmän ilman värillisiä laseja. Mielestäni se on hyvä kone. Itävallassa kasatut uudet Maxxumit ja Pumat vielä nyykkäriäkin laadukkampia koneita.  Ei Jontikkakaan huono ole mutta tehtaallla työn laatu on menossa alas päin.