Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe mehtäliiton miehie...  (Luettu 6006 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
mehtäliiton miehie...
onko tullu erottuo mehtäliitosta ja tullooko rahat tilille millä aekataululla? Tuossa kartellitouhussa oes ihan nokko aehetta
Elämä on parasta kometiijjaa

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: mehtäliiton miehie...
En tiiä, mut palkkioks kartellista ajattelin irtisanoo UPM:n metsäpalvelusopimuksen...   :P :P :P
Tuskahiki on köyhän sauna...

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: mehtäliiton miehie...

 *** Minä pirruuttani tein sopparit joka kartellifirman kanssa. Nyt ollaan etuasiakkaita joka suuntaan. Pikkasen nää kaks viimestä oli vaisuja sopimukseen, mutta eipä pojjaat kehdannu tunnustaa että hajulla ovat toistensa kellokkaista. Mutta onhan mulla niin etukortit Ossuuskauppaat kuin Pirkkalandiaankin  ;D

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: mehtäliiton miehie...
Nyt o Jortikalla leikannu. Pitännee melki tehä itekkin sopparit joka virmaan ja kattoa miten porukka rupee mutristelemaan. Näin alotetaan pikkuhiljaa vastakusetus.

nilihaara

  • Vieras
Vs: mehtäliiton miehie...
Nyt o Jortikalla leikannu. Pitännee melki tehä itekkin sopparit joka virmaan ja kattoa miten porukka rupee mutristelemaan. Näin alotetaan pikkuhiljaa vastakusetus.
Jep, ja minä sanon tästä lähtien aina että naapurin kanssa on so***** että tukki ei lähde alle satasen motti, pylväsmies lupas sen ja kusetti ei saa kun ryömimällä talon raput sisälle. Tänään jo toinen puhelu tuli toralta, kysy että tosisko oot että et linkoo teitä. Sanoin et käy kaupasta lapio jos vielä saat. :)

elvis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: mehtäliiton miehie...
Niin ne vaen kartellin pyörittäjät on joissain kunnissa johtavassa asemassa... :o

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: mehtäliiton miehie...

 *** Minä pirruuttani tein sopparit joka kartellifirman kanssa. Nyt ollaan etuasiakkaita joka suuntaan. Pikkasen nää kaks viimestä oli vaisuja sopimukseen, mutta eipä pojjaat kehdannu tunnustaa että hajulla ovat toistensa kellokkaista. Mutta onhan mulla niin etukortit Ossuuskauppaat kuin Pirkkalandiaankin  ;D

Miksi ne vaisuja olisi? Sopparihan edellyttää puun myyntiä tietyin väliajoin. Tosin riittäähän se että myy edes jotakin, eikä jokavuosi tarvitse myydä mitään. Mutta sama se on kaikilla.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: mehtäliiton miehie...

 *** Minä pirruuttani tein sopparit joka kartellifirman kanssa. Nyt ollaan etuasiakkaita joka suuntaan. Pikkasen nää kaks viimestä oli vaisuja sopimukseen, mutta eipä pojjaat kehdannu tunnustaa että hajulla ovat toistensa kellokkaista. Mutta onhan mulla niin etukortit Ossuuskauppaat kuin Pirkkalandiaankin  ;D

Miksi ne vaisuja olisi? Sopparihan edellyttää puun myyntiä tietyin väliajoin. Tosin riittäähän se että myy edes jotakin, eikä jokavuosi tarvitse myydä mitään. Mutta sama se on kaikilla.

  *** Vaisujahan ne on siksi, että tää etuasiakas tms. systeemi on vanhan kunnon savujaon jatketta päivitettynä hienommalla nimellä. Sinänsä soppari ei todellakaan edellytä myyntiä, mutta kumppanille on tarjottava mahdollisuus tarjoukseen. Toivottavasti kukaan ei tosiaan ymmärrä asioita niin, että sille sopimuskumppanille on pakko jotain myydä väliajoinkaan.

Mutta kaiken kaikkiaan nää firmojen pyrkimykset jakaa asiakkaita on jyrkästi paheksuttavaa toimintaa.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: mehtäliiton miehie...
Eipä tulis mieleenkään tehdä sopimuksia firmojen kanssa. Monesti isommasta puusta saa ainakin täälä päin sahoilta. Kuitu tietenki erikseen... Just tuli metsään biowatin kone tekemään harvennusta. Paremmin olis pärjänny tietenkin jos olis tehny ite harvennuksen ja erotellu kuitupuun, mutta näin nyt tällä kertaa ::)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: mehtäliiton miehie...
onko tullu erottuo mehtäliitosta ja tullooko rahat tilille millä aekataululla? Tuossa kartellitouhussa oes ihan nokko aehetta

Lissee hänneen polen.  ;D Sen varan pitää katsoa, jotta just ennen konkkaan menoa kuittaa rahat pois. Mutta puun hinnasta arzyboy on kyllä aivan oikeilla jäljillä.

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: mehtäliiton miehie...

 *** Minä pirruuttani tein sopparit joka kartellifirman kanssa. Nyt ollaan etuasiakkaita joka suuntaan. Pikkasen nää kaks viimestä oli vaisuja sopimukseen, mutta eipä pojjaat kehdannu tunnustaa että hajulla ovat toistensa kellokkaista. Mutta onhan mulla niin etukortit Ossuuskauppaat kuin Pirkkalandiaankin  ;D

Miksi ne vaisuja olisi? Sopparihan edellyttää puun myyntiä tietyin väliajoin. Tosin riittäähän se että myy edes jotakin, eikä jokavuosi tarvitse myydä mitään. Mutta sama se on kaikilla.

  *** Vaisujahan ne on siksi, että tää etuasiakas tms. systeemi on vanhan kunnon savujaon jatketta päivitettynä hienommalla nimellä. Sinänsä soppari ei todellakaan edellytä myyntiä, mutta kumppanille on tarjottava mahdollisuus tarjoukseen. Toivottavasti kukaan ei tosiaan ymmärrä asioita niin, että sille sopimuskumppanille on pakko jotain myydä väliajoinkaan.

Mutta kaiken kaikkiaan nää firmojen pyrkimykset jakaa asiakkaita on jyrkästi paheksuttavaa toimintaa.

Juu ei ole pakko myydä (kun nyt selvinpäin muistin paremmin). Tarjous pitääa aina silloin tällöin kysyä. Saa myydä muualle, jos joku muu tarjoaa enempi.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: mehtäliiton miehie...
ämm ällää..on tosijaanni nähty...matti linnaa mikko liikasta mattilaaksoa...munalarssonia..måna salliini on taasen..suklaanostajiist a  suurimpija..kolorautoa meinasin tänäpäevänä jo hijjoa...harjoittelut on alakanu
parkettijen partaveihet..ja kollipetalojen tuomie kopekoeta..kopukoilla  kalalammeille...
Naimakka yön alin lämpötila --40

Sepedeus

  • Vieras
Vs: mehtäliiton miehie...

 *** Minä pirruuttani tein sopparit joka kartellifirman kanssa. Nyt ollaan etuasiakkaita joka suuntaan. Pikkasen nää kaks viimestä oli vaisuja sopimukseen, mutta eipä pojjaat kehdannu tunnustaa että hajulla ovat toistensa kellokkaista. Mutta onhan mulla niin etukortit Ossuuskauppaat kuin Pirkkalandiaankin  ;D

Miksi ne vaisuja olisi? Sopparihan edellyttää puun myyntiä tietyin väliajoin. Tosin riittäähän se että myy edes jotakin, eikä jokavuosi tarvitse myydä mitään. Mutta sama se on kaikilla.

  *** Vaisujahan ne on siksi, että tää etuasiakas tms. systeemi on vanhan kunnon savujaon jatketta päivitettynä hienommalla nimellä. Sinänsä soppari ei todellakaan edellytä myyntiä, mutta kumppanille on tarjottava mahdollisuus tarjoukseen. Toivottavasti kukaan ei tosiaan ymmärrä asioita niin, että sille sopimuskumppanille on pakko jotain myydä väliajoinkaan.

Mutta kaiken kaikkiaan nää firmojen pyrkimykset jakaa asiakkaita on jyrkästi paheksuttavaa toimintaa.

   No näistä palvelusopimuksista päästään helpoiten eroon siten ,että poistetaan metsänhoitovero.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: mehtäliiton miehie...
eikö olekii hullua metänhoito vero!    ja pahimmat pusikot ja heinikot löytyy just noiten vaikutusalueilta!      toiset hoitaa metät kuntoon ja saavat jopa neuvoja siihen kun taas tuo verontuotto ei auta mitään!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: mehtäliiton miehie...
eikö olekii hullua metänhoito vero!    ja pahimmat pusikot ja heinikot löytyy just noiten vaikutusalueilta!      toiset hoitaa metät kuntoon ja saavat jopa neuvoja siihen kun taas tuo verontuotto ei auta mitään!

 Näin se menee. Joko tissinkoittajilla on satavuotiaat metät tai pusikot ;D