Ville Itälä on varmasti tyhmin meppi ikinä!! Toivottavasti kokoomus järjestää hänelle jonkun eläkekkeen pian että pääsee pois aiheuttamasta enempää vahinkoa.
Kepuloinen on paniikissa, tappio on tulossa.
minä ittenkin on tunnustettava, Ville Itälä on tyhmin meppi ikinä. Siinä ei puolue auta mitään.
Taisit unohtaa et se Golgatan Olgaki on meppi

Niin ja silti Ville "lapasotka" Itälä on tyhmin MEPI eu:n historiassa.
Itälä sai kovasti kehuja EU-herra Dessiltä. Dess kertoi saaneensa Villeltä paljon tietoa Suomesta, maa oli hänelle ennestään aika tuntematon. Dess keskusteli Itälän junailemalla vierailullaan paljon Suomen maatalouspäättäjien kanssa tulevasta EU-maatalousuudistuksesta. Samoin Ville junaili eilseen keskustelutilaisuuteen paljon viljelijäväestöä. linja-autolastillenen täältäkin...tähän ideaan minä-itte on osittain "syypää".
Itälä varoitteli suomalaisia lähtemästä mukaan EU:n eteläisten valtioitten vaatimaan yhteiseen metsäpolitiikkaan. Dess oli samaa mieltä, ongelmia tulisi paljonkin Suomen metsäsektorille. "Italialaiset määräisivät Suomen metsistä".
Mutta mitä ovat kepulaiset saaneet aikaiseksi? Vastaan itse: ei mitään, onneksi. Kuuluuhan kepun MEPit liberaaliryhmään, minkä tavoite on kaikkien maataloustukien poisto. Ei ihme jos kepulaisia viljelijöitä vituttaa Villen aikaansaannokset.