Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sinipunaa pukkaa :-)  (Luettu 13799 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Sinipunaa pukkaa :-)
Ville Itälä on varmasti tyhmin meppi ikinä!!

Toivottavasti kokoomus järjestää hänelle jonkun eläkekkeen pian että pääsee pois aiheuttamasta enempää vahinkoa.

Kepuloinen on paniikissa, tappio on tulossa.

Karhula

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Toivottavasti kokoomus järjestää hänelle jonkun eläkekkeen pian että pääsee pois aiheuttamasta enempää vahinkoa.

minä ittenkin on tunnustettava, Ville Itälä on tyhmin meppi ikinä.

Siinä ei puolue auta mitään.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!

minä ittenkin on tunnustettava, Ville Itälä on tyhmin meppi ikinä.

Siinä ei puolue auta mitään.

Täysin eri mieltä. Villeltä todella hyvä veto pyytää Albert Dess käymään Suomessa kuuntelemassa, mitä meillä on sanottavaa. Ei mulla ainakaan ole pahemmin näkemyseroja Itälän mielipiteiden kanssa. Ville on maatalouden ulkopuoliseksi henkilöksi poikkeuksellisen perehtynyt maatalouden asioihin. Pidän hyvänä myös sitä, että MTK tukee Villen toimintaa ja on auttamassa, aina kun mahdollista.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikö siinä ole hirmuinen ristiriita ?    mtk on niin kepua ja ville niin kokkaretta että!      kuin vesi ja tuli!

Aulis Anttila

• Vieras
Tyhmin...
Ville Itälä on varmasti tyhmin meppi ikinä!! Toivottavasti kokoomus järjestää hänelle jonkun eläkekkeen pian että pääsee pois aiheuttamasta enempää vahinkoa.
minä ittenkin on tunnustettava, Ville Itälä on tyhmin meppi ikinä. Siinä ei puolue auta mitään.

Taisit unohtaa et se Golgatan Olgaki on meppi  :P :P :P

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tyhmin...
Ville Itälä on varmasti tyhmin meppi ikinä!! Toivottavasti kokoomus järjestää hänelle jonkun eläkekkeen pian että pääsee pois aiheuttamasta enempää vahinkoa.
minä ittenkin on tunnustettava, Ville Itälä on tyhmin meppi ikinä. Siinä ei puolue auta mitään.

Niin ja silti Ville "lapasotka" Itälä on tyhmin MEPI eu:n historiassa.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

minä-itte

• Vieras
Vs: Tyhmin...

Niin ja silti Ville "lapasotka" Itälä on tyhmin MEPI eu:n historiassa.

Itälä sai kovasti kehuja EU-herra Dessiltä. Dess kertoi saaneensa Villeltä paljon tietoa Suomesta, maa oli hänelle ennestään aika tuntematon. Dess keskusteli Itälän junailemalla vierailullaan paljon Suomen maatalouspäättäjien kanssa tulevasta EU-maatalousuudistuksesta.  Samoin Ville junaili eilseen keskustelutilaisuuteen paljon viljelijäväestöä. linja-autolastillenen täältäkin...tähän ideaan  minä-itte on osittain "syypää". 

Itälä varoitteli suomalaisia lähtemästä mukaan EU:n eteläisten valtioitten vaatimaan yhteiseen metsäpolitiikkaan. Dess oli samaa mieltä, ongelmia tulisi paljonkin Suomen metsäsektorille. "Italialaiset määräisivät Suomen metsistä".

Mutta mitä ovat kepulaiset saaneet aikaiseksi? Vastaan itse: ei mitään, onneksi. Kuuluuhan kepun MEPit liberaaliryhmään, minkä tavoite on kaikkien maataloustukien poisto. Ei ihme jos kepulaisia viljelijöitä vituttaa Villen aikaansaannokset.

Lumo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
mutta eikö siinä ole hirmuinen ristiriita ?    mtk on niin kepua ja ville niin kokkaretta että!      kuin vesi ja tuli!
Onhan MTK.ssa paljon viljaporvareita jäsenenä....mitään vettä ja tulta....mutta mistäs sitä sinipunaan sitä punasta löytyy....taitaa pitää ihan suurennuslasin kanssa vaalien jälkeen sitä etsiä ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Keskusta otti kokoomuksen erityiseksi maalitaulukseen lauantain vaalipuheissa. Tulilinjalla oli kokoomuksen perjantaina julkaisema kuntakannanotto. Kannanotossa kokoomus ilmoitti tavoitteenaan, että Suomessa olisi nykyisten 336 kunnan sijaan 100-150 vahvaa peruskuntaa. Kuntalaisten palveluiden kehittämiseksi kokoomus haluaisi Ruotsin mallisen palvelualoitteen. Palvelualoite velvoittaisi kuntia vertaamaan toimintojaan myös ulkopuolisiin palveluntarjoajiin. Tämä tulkittiin keskustassa siten, että vahvoja peruskuntia ja menosäästöjä verukkeena käyttäen kokoomus aikoo pyyhkiä kartalta yli 200 suomalaista kuntaa.

- On posketonta sumuttamista väittää, että sadan kunnan malli toteutuisi ilman kuntien pakkoliitoksia, keskustan varapuheenjohtaja Timo Kaunisto sanoi. Kaunisto epäili, että kokoomus ja SDP eli sinipunapuolueet ovat jo päättäneet muodostaa keskenään seuraavan hallituksen, koska puolueiden kannat ovat kuntapolitiikassa lähellä toisiaan.
+
Hyvältä näyttää... sinipunaa pukkaa  ;D ;D ;D   :P :P :P
+
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=51567:keskusta-kaevi-urakalla-kokoomuksen-kimppuun-kunnat-lahdataan&catid=1:politiikka&Itemid=30

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Älä nyt. Yksi juuri veikkasi, että Kataisesta tulee pääministeri ja Kiviniemestä valtiovarainministeri tai toisin päin. Jutta pysyy oppositiossa. ;D
Käteinen ratkasee

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ville Itälä on kuitenkin Kokoomuksen historian paras pj, sai painettua puolueen kannatuksen sille tasolle mihin se kuuluukin.

emo-heikki

• Vieras
Ville on semmosessa paikassa nyt, mistä siitä ei ole mitään harmia ...
Parlamentti ei päätä mistään.

Aulis Anttila

• Vieras
Jyrki Kataisen mukaan kokoomus ei halua nostaa eläkeikää ensi vaalikaudella  ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Ville on semmosessa paikassa nyt, mistä siitä ei ole mitään harmia ...
Parlamentti ei päätä mistään.

Ville on lobannut EU:ssa parhaillaan meneillään olevaa CAP-uudistusta...mm. toi saksalaisen herra DESSin tutustumaan suomen maatalouteen...Dess vetää CAP-uudistuksen suunnittelua EU:ssa.

Vierailullaan herra Dess kertoi saaneensa paljon tietoa hänelle ennestään tuntemattomasta Suomen maataloudesta... Ville käytti herra Dessin myös Simonkadulla.

EU:n liberaaliryhmä, mihin kepukin kuuluu, vaatii kaikkien maataloustukien poistamista.