...Fendt Varion moottoritehosta vain 70% siirtyi pyöriin. Eli Fendt Varion hevosista 30% puuhailee omiaan.
Lainaus käyttäjältä: jikow - 01.03.08 - klo:21:49 Traktoritestaaja toimittaja Anders Nilehnin v 2007 tekemässä Fendt Vario 716 TMS ja John Deere 6920S Autopower välisessä vertailussa Fendt Varion moottoritehosta vain 70% siirtyi pyöriin. Eli Fendt Varion hevosista 30% puuhailee omiaan.Kaiken lisäksi Fendt on painava, hintava ja kömpelö. Kääntösäde 6.30 m kun John Deeren vastaava vain 5.50 m.MF myyjä sano Dyna VT:stä näin: tosiasiahan on että tämä voimansiirto systeemi vie tehoja sen verran että kannattaa ottaa pykälää isompi kone mitä on aikonut, ettei tule pettymystä. Meinasi että varsinkin kärrynvedossa tämä "voimanpuute" ilmenee pahiten.Tiä sitten, lieneekö asia noin? Päteekö Fenttiin?Onko mainitsemasi toimittaja mahdollisesti testannut ja kommentoinut muita portaattomia? MF? DF?
Traktoritestaaja toimittaja Anders Nilehnin v 2007 tekemässä Fendt Vario 716 TMS ja John Deere 6920S Autopower välisessä vertailussa Fendt Varion moottoritehosta vain 70% siirtyi pyöriin. Eli Fendt Varion hevosista 30% puuhailee omiaan.Kaiken lisäksi Fendt on painava, hintava ja kömpelö. Kääntösäde 6.30 m kun John Deeren vastaava vain 5.50 m.
Lainaus käyttäjältä: articla - 02.03.08 - klo:11:24Lainaus käyttäjältä: jikow - 01.03.08 - klo:21:49 Traktoritestaaja toimittaja Anders Nilehnin v 2007 tekemässä Fendt Vario 716 TMS ja John Deere 6920S Autopower välisessä vertailussa Fendt Varion moottoritehosta vain 70% siirtyi pyöriin. Eli Fendt Varion hevosista 30% puuhailee omiaan.Kaiken lisäksi Fendt on painava, hintava ja kömpelö. Kääntösäde 6.30 m kun John Deeren vastaava vain 5.50 m.MF myyjä sano Dyna VT:stä näin: tosiasiahan on että tämä voimansiirto systeemi vie tehoja sen verran että kannattaa ottaa pykälää isompi kone mitä on aikonut, ettei tule pettymystä. Meinasi että varsinkin kärrynvedossa tämä "voimanpuute" ilmenee pahiten.Tiä sitten, lieneekö asia noin? Päteekö Fenttiin?Onko mainitsemasi toimittaja mahdollisesti testannut ja kommentoinut muita portaattomia? MF? DF?jos myyjää pelkää että joutuu tekeen sun kans kauppaa jos kovin kehuu
Ollaan me,,,,,,,,,Sitäpaitsi Ojalalla on VaraTeroTerv Dero ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Å
-28 tais olla kovin kun oli pakko laittaa 926 käyntiin. Sen jälkeen tulikin laitettua eberi.
Kovasti se soppa maistuu tuollekkin... http://www.pottupellossa.fi/galleria/albums/userpics/IMGP2750pottup.jpg
Kyllä on vitsi juu että "power tai eco" nappia pitää painaa Varios mitään eco nappeja ole ja poweron aina läsnä, pistää tempomat päälle ja istuutyylikkäästi kyydis Deeren ja Dyna VT:n moottorin ryntäilyä ei käsitä,Vario vetää sillä alle 1700 rmp parhaiten, josyli siitä ryntäilee on se kuskin ammattitaidon puutosta.Tietysti jos on Valtralasit niin vankasti päässä eikä muutaymmärrä "so fucking what" polttaa sitte löpöö turhaa Fendt Vario,Baijerin ylpeys Fendt vaatii hiukan enemmän kuljettajalta mut antaa sit todellaPALJON