kyllähän tuohon omaan vastaavan muuten on saanu olla ihna tyytyväinen, mutta tietokone vikojen takia on meinannu käämit palaa useamminki kerran. ja eihän se suunnanvaihtokaan nyt oikeen mikään kovin hyvä keksintö oo, mutta tottumus kysymyksiä. jos ihte harkitsisin ko. koneen laittamista niin maksaisin kyllä mieluummin hiukan enempi että sais 6200 sarjalaisen.
Viime kesänä meni 8130:n boksi. On "hyvässä" paikassakin hytin alla, muttei vika siitä johtunu. Alkoi heitteleen ittekseen dynashiftiä ylös ja alas. Välillä vika oli pois ja taas tuli uudestaan. Boksihan siinä syylliseksi paljastui ja nyt pelaa kunnolla.
Muuten kesällä oli mystinen voimanottovika, josta ei oikein päästy selvyyteen. Matalapainepiirin anturiakin epäiltiin, uttei sekään ollu vikaantunu. Hydrauliikan latauspiiri tai matalapainepiirin paineakku vois kans aiheuttaa moisen. Ilmeni vain kuumilla öljyillä, vaikka kennostotki oli putsattu. Joku hydrauliikan varoitusvalokin siinä vilkahti silloin välillä. Vika "poistui" nostamalla tyhjäkäyntikierrokset 850:een eikä sen jälkeen oo ilmenny. Osasyyllinen voi toki olla voimanoton pois kytkeytymiseen sekin, jos vaikka VOA:n pyörimisnopeusanturi on rikki (sitä ei oo tsekattu). Näyttää vain välillä ajettaes hurjiakin lukemia, vaikkei voimanotto oo edes päällä. Paras näytös vilahtanu lukema on ollu 1680 kierrosta voimanotolta...