Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalousmafiapelle  (Luettu 6217 kertaa)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Maatalousmafiapelle
Sanokaapa mistä johtuu että Tojolla on nykyautoista lyhyin huoltoväli 15000 km. aika ihmeellistä,ehkä siihen perustuu mukamas Tojon hyvä pärjääminen katsatustilastoissa,jos nyt katastusta edes luotettavana mittarina enään voi pitää.
Tojo huolettaan usein ,puolta useammin kuin muut.

Siin huollossa vaihdetaan moottoriöljyt.

Kun katselet vaikka volkkarin huolto-ohjelmaa, niin huomaat, että
jos volkkarilla ei ajeta sitä 30 tuhatta kilometriä vuodessa, niin
öljyt on vaihdettava kerran vuodessa.
Eli jos ajat volkkarilla (tai millä tahansa) vain 15 tuhatta kilometriä,
on öljyt vaihdettava yhtä usein kuin tojossa. Eli huoltoa yhtä paljon.

Passatin kestotestissä jouduttiin lisäämään litra m-öljyä 25 tuhannen
kilometrin jälkeen, eli huoltoa tuli siinäkin.  Ikävää jos ei tarkistele
m-öljyn määrää, kone leikkaa alle 30 tonnin.
Uuden audin mukana tulee o,5 -llitran öljypullo, jolloin sen voi lisätä
tarpeen mukaan, eli reilun 20 tuhannen ajon jälkeen.
Huolimatta long life öljystä.

Vanhaa tojotaa kysytään esim afrikkaan.
Elinikä jatkuu, kun muut laitetaan jo paaliin

Viimeksi muokattu: 16.01.11 - klo:17:02 kirjoittanut Kp

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Maatalousmafiapelle
Pietilä ei ole talousmies ja silläpä hän usein minulle soittelee ja kyselee neuvoja ,mutta ei ole nyt pitkään aikaan soitellut ja nuo sen jutut on sen mukaisia.
Perusääntö on miten pärjää on hyvin yksinkertainen: AINA TULOT
SUUREMMAT KUIN MENOT !Tätä neuvoa kun noudatat niin koskaan ei tule HÄTÄ talouspuolella.
Toinen sanonta on kanssa nerokas :EI SUURET TULOT VAAN PIENET MENOT TEKEVÄT ELÄMÄÄN VAKAUTTA.
Näitä ohjeita noudattamalla pärjäät varmasti.
Pienet menot: Pakko ajaa vanhalla toyotalla.
Ei tarvitse asua korjaamossa. :D
Toyotakuskit on liikenteen tukkoja. Ajavat aina alinopeutta jos nyt ei kyseessä joku amisrassi, mutta ne löytää usein talvella metsähallituksen puolelta. Oli mullakin aikoinaan Toyota. Ei se huono auto ollut, siis kestävä,  mutta ajo-ominaisuuksia ei ollut. Ihmiset valitsevat auton monesti muilla perusteilla kuin sen hyvyys. Useimmilla raha kriteerinä, ei kai Fiatia muuten myytäisikään.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Maatalousmafiapelle
Sanokaapa mistä johtuu että Tojolla on nykyautoista lyhyin huoltoväli 15000 km. aika ihmeellistä,ehkä siihen perustuu mukamas Tojon hyvä pärjääminen katsatustilastoissa,jos nyt katastusta edes luotettavana mittarina enään voi pitää.
Tojo huolettaan usein ,puolta useammin kuin muut.

Siin huollossa vaihdetaan moottoriöljyt.

Kun katselet vaikka volkkarin huolto-ohjelmaa, niin huomaat, että
jos volkkarilla ei ajeta sitä 30 tuhatta kilometriä vuodessa, niin
öljyt on vaihdettava kerran vuodessa.
Eli jos ajat volkkarilla (tai millä tahansa) vain 15 tuhatta kilometriä,
on öljyt vaihdettava yhtä usein kuin tojossa. Eli huoltoa yhtä paljon.

Passatin kestotestissä jouduttiin lisäämään litra m-öljyä 25 tuhannen
kilometrin jälkeen, eli huoltoa tuli siinäkin.  Ikävää jos ei tarkistele
m-öljyn määrää, kone leikkaa alle 30 tonnin.
Uuden audin mukana tulee o,5 -llitran öljypullo, jolloin sen voi lisätä
tarpeen mukaan, eli reilun 20 tuhannen ajon jälkeen.
Huolimatta long life öljystä.

Vanhaa tojotaa kysytään esim afrikkaan.
Elinikä jatkuu, kun muut laitetaan jo paaliin
Volvoon ei tarvitse lisätä öljyä, se lisää sitä itse.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Maatalousmafiapelle
Kaveri oli mb:n merkkihuollossa ja kertoi et monella on kakkosautona tallissa tojo kun  se ainakin vie töihin jos "paree" ei. Perheellämme on sattuneesta syystä kolmea eri merkkiä autoja pihassa ja kyllä varmin autoista on tuo dsl tojo, muut aina joskus keksii jotain temppuja, varsinkin keskieurooppalainnen.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Maatalousmafiapelle
Voi poijaat sentään...

Pääsin siirtämään lomittajan corollaa (uudehko diesel) kuorma-auton tieltä pihalla. Ai että kaikki tarvittavat namikat oli juuri siellä missä piti ja tilaa pitkällekin miehelle hyvin.

Nautinnolliset 30 m.

Vielä minä takaisin Toyotan hankin. Ranskattaret...no jaa.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Maatalousmafiapelle
Voi poijaat sentään...

Pääsin siirtämään lomittajan corollaa (uudehko diesel) kuorma-auton tieltä pihalla. Ai että kaikki tarvittavat namikat oli juuri siellä missä piti ja tilaa pitkällekin miehelle hyvin.

Nautinnolliset 30 m.

Vielä minä takaisin Toyotan hankin. Ranskattaret...no jaa.
Ranskalainen muuten menis mutta kun se on niin helvetin kallis pitää...takkuuajan jälkeen pitäs jo uusia....kuten vallukin.

Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo:19:47 kirjoittanut nilihaara

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maatalousmafiapelle
Voi poijaat sentään...

Pääsin siirtämään lomittajan corollaa (uudehko diesel) kuorma-auton tieltä pihalla. Ai että kaikki tarvittavat namikat oli juuri siellä missä piti ja tilaa pitkällekin miehelle hyvin.

Nautinnolliset 30 m.

Vielä minä takaisin Toyotan hankin. Ranskattaret...no jaa.
Citikka muuten menis mutta kun se on niin helvetin kallis pitää...takkuuajan jälkeen pitäs jo uusia....kuten vallukin.

Joo, ite ajelen opel vectralla ...
Kaikenlaisia paskoja sitä saa ihimisille autoina myydä ????

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Maatalousmafiapelle
Astra on tosi komee mutta tosi matalalla istutaan. >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Maatalousmafiapelle
Mitään merkkiä sen enempää kehumatta tai mollaamatta mielestäni autolta vois vaatia:

-pientä kulutusta
-hyvää ajettavuuta
-jälleenmyyntiarvoa (jos sitä nyt autoissa juurikaan on edes olemassa)
-luotettavuutta

Esim. vanha hiace on luotettava, mut puree naftaa aina se 10/ satasella...
Eemeli kuluttaa 5 litraa satasella, kesällä 4 litraa...   :-* :-*
Tuskahiki on köyhän sauna...

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Maatalousmafiapelle
Sanokaapa mistä johtuu että Tojolla on nykyautoista lyhyin huoltoväli 15000 km. aika ihmeellistä,ehkä siihen perustuu mukamas Tojon hyvä pärjääminen katsatustilastoissa,jos nyt katastusta edes luotettavana mittarina enään voi pitää.
Tojo huolettaan usein ,puolta useammin kuin muut.

Siin huollossa vaihdetaan moottoriöljyt.

Kun katselet vaikka volkkarin huolto-ohjelmaa, niin huomaat, että
jos volkkarilla ei ajeta sitä 30 tuhatta kilometriä vuodessa, niin
öljyt on vaihdettava kerran vuodessa.
Eli jos ajat volkkarilla (tai millä tahansa) vain 15 tuhatta kilometriä,
on öljyt vaihdettava yhtä usein kuin tojossa. Eli huoltoa yhtä paljon.

Passatin kestotestissä jouduttiin lisäämään litra m-öljyä 25 tuhannen
kilometrin jälkeen, eli huoltoa tuli siinäkin.  Ikävää jos ei tarkistele
m-öljyn määrää, kone leikkaa alle 30 tonnin.
Uuden audin mukana tulee o,5 -llitran öljypullo, jolloin sen voi lisätä
tarpeen mukaan, eli reilun 20 tuhannen ajon jälkeen.
Huolimatta long life öljystä.

Vanhaa tojotaa kysytään esim afrikkaan.
Elinikä jatkuu, kun muut laitetaan jo paaliin
Volvoon ei tarvitse lisätä öljyä, se lisää sitä itse.

No kannataa sitten varmaan lisätä jäähdytysnestettä ettei börje pala kiini. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
...ja kepumafian roistot...
Vuodesta 1998 Nuorisosäätiön asiamiehenä toiminut Jorma Heikkinen kertoo avoimesti Matti Vanhasen ja Antti Kaikkosen toimista säätiön hallituksen johdossa.
- Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen. Psyykkinen painostuskoneisto oli, ja meille säätiön työntekijöille oli itsestään selvää, että oli toimittava systeemien päämääriä edistämällä. Vanhanen seurasi Heikkisen mukaan säätiön asioita pikkutarkasti niin rakennusasiat kuin vaalituetkin mukaan lukien.
- Vanhasen aikaan ostin vaalitavaraa, kirjoja, tauluja ja seminaarilippuja, hänen määräystensä mukaisesti, Heikkinen sanoo. Silloinen asiamies kertoo junailleensa alennuksen YIT:ltä, kun Vanhanen vaimoneen osti talon Nurmijärven Klaukkalasta vuonna 2005.
- Tämäkin oli eräänlainen lautakasa. Varsinaisesta lautakasasta Heikkinen kertoo myös olleensa tietoinen.

Viimeksi muokattu: 26.01.12 - klo:19:45 kirjoittanut Aulis Anttila

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ...ja kepumafian roistot...
Vuodesta 1998 Nuorisosäätiön asiamiehenä toiminut Jorma Heikkinen kertoo avoimesti Matti Vanhasen ja Antti Kaikkosen toimista säätiön hallituksen johdossa.
- Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen. Psyykkinen painostuskoneisto oli, ja meille säätiön työntekijöille oli itsestään selvää, että oli toimittava systeemien päämääriä edistämällä. Vanhanen seurasi Heikkisen mukaan säätiön asioita pikkutarkasti niin rakennusasiat kuin vaalituetkin mukaan lukien.
- Vanhasen aikaan ostin vaalitavaraa, kirjoja, tauluja ja seminaarilippuja, hänen määräystensä mukaisesti, Heikkinen sanoo. Silloinen asiamies kertoo junailleensa alennuksen YIT:ltä, kun Vanhanen vaimoneen osti talon Nurmijärven Klaukkalasta vuonna 2005.
- Tämäkin oli eräänlainen lautakasa. Varsinaisesta lautakasasta Heikkinen kertoo myös olleensa tietoinen.



tuo  on  selvästi  väärä  todistus  lähimmäisestä   koska  laanisen   kirjasta
                   se  on  ihan matti
saamme  lukea  että  vanhanen  on  rakentanut  kaksi  taloa  omin  käsin :P :P :P :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: ...ja kepumafian roistot...
Vuodesta 1998 Nuorisosäätiön asiamiehenä toiminut Jorma Heikkinen kertoo avoimesti Matti Vanhasen ja Antti Kaikkosen toimista säätiön hallituksen johdossa.
- Mafiasta tämän erotti vain väkivaltakoneiston puuttuminen. Psyykkinen painostuskoneisto oli, ja meille säätiön työntekijöille oli itsestään selvää, että oli toimittava systeemien päämääriä edistämällä. Vanhanen seurasi Heikkisen mukaan säätiön asioita pikkutarkasti niin rakennusasiat kuin vaalituetkin mukaan lukien.
- Vanhasen aikaan ostin vaalitavaraa, kirjoja, tauluja ja seminaarilippuja, hänen määräystensä mukaisesti, Heikkinen sanoo. Silloinen asiamies kertoo junailleensa alennuksen YIT:ltä, kun Vanhanen vaimoneen osti talon Nurmijärven Klaukkalasta vuonna 2005.
- Tämäkin oli eräänlainen lautakasa. Varsinaisesta lautakasasta Heikkinen kertoo myös olleensa tietoinen.



tuo  on  selvästi  väärä  todistus  lähimmäisestä   koska  laanisen   kirjasta
                   se  on  ihan matti
saamme  lukea  että  vanhanen  on  rakentanut  kaksi  taloa  omin  käsin :P :P :P :P

   Joo ja Timo Kalli sanoi että puun hinta ei nouse. Kepu on kaikkien kartellien, huijauksien ja säätiöiden äiti.  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Rikollisjoukkio...
Timo Kalli sanoi että puun hinta ei nouse. Kepu on kaikkien kartellien, huijauksien ja säätiöiden äiti.  ;D

Kepu on agraarisosialistisen hurmosliikkeen rikollismafia. Nyt ollaan kuitenkin jo niskan päällä, ei 10%:n roskajoukkio kykene enää varastamaan kuin murusia... ja kohta loppuu sekin vähä  :P ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Rikollisjoukkio...
Timo Kalli sanoi että puun hinta ei nouse. Kepu on kaikkien kartellien, huijauksien ja säätiöiden äiti.  ;D

Kepu on agraarisosialistisen hurmosliikkeen rikollismafia. Nyt ollaan kuitenkin jo niskan päällä, ei 10%:n roskajoukkio kykene enää varastamaan kuin murusia... ja kohta loppuu sekin vähä  :P ;D

meinaaks  että  kokoomuslaisille  jää  enempi  rosvottavaa ???