Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalousmafiapelle  (Luettu 6202 kertaa)

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Maatalousmafiapelle
Olen siis "jatkuvissa vaikeuksissa oleva köyhä"  ;D Kauan olen sopivaa titteliä etsinytkin.

Tractor Grip

• Vieras
Ennenhän oli rekisteriotteissa ammatti tai arvo.

Olisikohan tuohon saanut merkinnän köyhä?

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Tuota pitää kysyä, josko nyt sais tittelin  ;D Ja mikäänhän noista "jatkuvista vaikeuksista" ei ole itse aiheutettua? Pikavippejä, osamaksulla ostettua autoa....  

Kommenteista lainattua:

Jos ihminen tienaa 60000euroa vuodessa ja asuu yli 300000euroa maksavassa asunnossa ja ajaa 50000euroa maksavalla autolla niin se on Suomalaisen mittapuun mukaan varakas henkilö.minä kyllä sanoisin mielummin että se henkilö tulee toimeen

Eli toisin sanoen, naapurini sairaseläkeläinen mikä tulee alle tontulla kuussa toimeen, pitäisi olla kuollut nälkään  ;D

Viimeksi muokattu: 16.01.11 - klo:09:59 kirjoittanut pötsjölööm

emo-heikki

• Vieras
Niin ne nämä tilastot nyt on mitä on, tosiasia vaan on ettei valtaosa suomalaisista yllä noihin ansioihin.

Sepedeus

• Vieras

Meikä kun lähtee liikenteeseen ,niin kaikki ymmärtää että siinä menee köyhä. Auton arvo tällä hetkellä 1500€. Melkoista köyhäilyä. Katsastuksesta läpi kerta heitolla. Ei kuitenkaan laittanut otteeseen lisätietoja KÖYHÄ ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Keskipalkka...
Yksityisen sektorin palkansaajat saavat keskimäärin 3 185 euron kuukausipalkkaa. Tilastokeskuksen luvut ovat lokakuulta 2009, ja kuvaavat kokoaikaisten työntekijöiden ansiota työaikalisineen. Miehillä palkka oli 3.577 euroa, naisilla 2.762 euroa.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Keskipalkka...
Yksityisen sektorin palkansaajat saavat keskimäärin 3 185 euron kuukausipalkkaa. Tilastokeskuksen luvut ovat lokakuulta 2009, ja kuvaavat kokoaikaisten työntekijöiden ansiota työaikalisineen. Miehillä palkka oli 3.577 euroa, naisilla 2.762 euroa.

Tähän kun lisätää ay-väen "unohtamat" palkkaan kuuluvat työnantaja maksut, mitkä ovat myös palkkaa. Miehillä n.7000€/kk ja naisilla n.5000€/kk
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

simmo

• Vieras
Onpa kivaa olla köyhä omasta vapaasta tahdosta.Mitä minä tuollaisilla rahoilla tekisin? ;D

simmo

• Vieras

Meikä kun lähtee liikenteeseen ,niin kaikki ymmärtää että siinä menee köyhä. Auton arvo tällä hetkellä 1500€. Melkoista köyhäilyä. Katsastuksesta läpi kerta heitolla. Ei kuitenkaan laittanut otteeseen lisätietoja KÖYHÄ ;D
[/quote]
---------minun 22v vanhan auton arvo on 0 euroa.Mutta sillä vaan vielä ajetaan ;D

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)

Tuota pitää kysyä, josko nyt sais tittelin  ;D Ja mikäänhän noista "jatkuvista vaikeuksista" ei ole itse aiheutettua? Pikavippejä, osamaksulla ostettua autoa....  

Kommenteista lainattua:

Jos ihminen tienaa 60000euroa vuodessa ja asuu yli 300000euroa maksavassa asunnossa ja ajaa 50000euroa maksavalla autolla niin se on Suomalaisen mittapuun mukaan varakas henkilö.minä kyllä sanoisin mielummin että se henkilö tulee toimeen

Eli toisin sanoen, naapurini sairaseläkeläinen mikä tulee alle tontulla kuussa toimeen, pitäisi olla kuollut nälkään  ;D

Mistähän toi 50000 e:n auton arvo määritellään. Siitäkö mitä Rinta-juppi maksaa siitä vai mistä? Kuinkahan kallis ja uusi auto olisi sellainen josta sais kättelyssä 50000 e:a? Riittääkö ovh. 100000 e ja kuukauden vanha? Ei autoilla paljoa myyntiarvoa ole.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Pietilä ei ole talousmies ja silläpä hän usein minulle soittelee ja kyselee neuvoja ,mutta ei ole nyt pitkään aikaan soitellut ja nuo sen jutut on sen mukaisia.
Perusääntö on miten pärjää on hyvin yksinkertainen: AINA TULOT
SUUREMMAT KUIN MENOT !Tätä neuvoa kun noudatat niin koskaan ei tule HÄTÄ talouspuolella.
Toinen sanonta on kanssa nerokas :EI SUURET TULOT VAAN PIENET MENOT TEKEVÄT ELÄMÄÄN VAKAUTTA.
Näitä ohjeita noudattamalla pärjäät varmasti.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Kp

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pietilä ei ole talousmies ja silläpä hän usein minulle soittelee ja kyselee neuvoja ,mutta ei ole nyt pitkään aikaan soitellut ja nuo sen jutut on sen mukaisia.
Perusääntö on miten pärjää on hyvin yksinkertainen: AINA TULOT
SUUREMMAT KUIN MENOT !Tätä neuvoa kun noudatat niin koskaan ei tule HÄTÄ talouspuolella.
Toinen sanonta on kanssa nerokas :EI SUURET TULOT VAAN PIENET MENOT TEKEVÄT ELÄMÄÄN VAKAUTTA.
Näitä ohjeita noudattamalla pärjäät varmasti.
Pienet menot: Pakko ajaa vanhalla toyotalla.
Ei tarvitse asua korjaamossa. :D

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Sanokaapa mistä johtuu että Tojolla on nykyautoista lyhyin huoltoväli 15000 km. aika ihmeellistä,ehkä siihen perustuu mukamas Tojon hyvä pärjääminen katsatustilastoissa,jos nyt katastusta edes luotettavana mittarina enään voi pitää.
Tojo huolettaan usein ,puolta useammin kuin muut.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuossakin jutussa puhutaan kotitalouksista ja yksittäisten ihmisten tuloista sekaisin ja voi olla että tarkoitetaan myös käteen jääviä tuloja. Normaalityöntekijätalous tienaa n. 70 000€ vuodessa brutto jos molemmat kokoaikatöissä. Sanoisin että siinä kulkee säällisen toimeentulon raja. Meidän perhe ei pääse kuin puoleen tuosta eli ollaan alle toimeentulominimin so 60% keskituloista. Varakkuuskriteereistä kyllä täytetään ehkä kaksi mutta sekin on velkaa. :-[
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.