Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Seurakuntien talous  (Luettu 6400 kertaa)

Verku

Vs: Seurakuntien talous
Usko on oma asiansa mutta kirkot, lahkot yms uskonnolliset ryhmittymät............. :P
Kypsä tapaus

emo-heikki

• Vieras
No se vähän riippuu seurakunnasta ...
Toiset on varakkaampia kuin toiset ????
Vähän niinkuin maajussitkin, toisilla on enempi kuin toisilla ...
Ei ne apinatkaan pähkinöitä tasan jaa ...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita

olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää

kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu
Heh. Saitkin näköjään aiheeseen heti palautetta. Tosin Agro-Webin julkipakanalta...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

• Vieras
Vs: Totuus...
puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu
Kysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota  :P :P :P
lueppa Raamatusta,  kerrotaan kuolleen 8)

Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan  ;D ;D ;D

Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut ...
Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ????

Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:35 kirjoittanut webmaster2L

Aulis Anttila

• Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan  ;D ;D ;D
Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ????

Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.

emo-heikki

• Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ????

Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.

Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella ...
Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri????
Onko tietoo ...

Aulis Anttila

• Vieras
Vastaus...

Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella... Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri??? Onko tietoo ...

On... mutta en kerro  :P :P :P - sen olen kertonut, että avainsana ei ole sukunimi  :P :P :P

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vastaus...

Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella... Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri??? Onko tietoo ...

On... mutta en kerro  :P :P :P - sen olen kertonut, että avainsana ei ole sukunimi  :P :P :P

onhan se kerrottu  arvo "poika " tuomisen kirjassa :P

Aulis Anttila

• Vieras
...kerrottu...

onhan se kerrottu  arvo "poika " tuomisen kirjassa :P

Onhan se  ::) ::) ::) ...ja monessa muussaki kirjassa  :P :P :P

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita

olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää

kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu

On, mutta mitäs sitten?  ;D Ei ne niitä metsiä ole keltään ryövänneet, ainakaan minun tietääkseni, mutta en ole sillon ristiretkien aikaan kyllä elänytkään.

simmo

• Vieras
Minä voinkertoa ihan rehellisesti,että kuulun pieneen helluntaiseurakuntaan.Pakollisia jäsenmaksuja ei ole,vaan seurakunta pyörii kolehtitulojen varassa.Yksi palkattu henkilö on,pastori.Kaikki mitä jää yli seurakunnan juoksevien menojen jälkeen menee lähetystyöhön ja vähäosaisten avustuksiin. Kirpputoritulot menee lähtystyö Fidalle tai srk:n omalle lähetille,kulloisenkin tarpeen mukaan.Muuta varallisuutta kuin kiinteistö ei ole.

simmo

• Vieras
Usko on oma asiansa mutta kirkot, lahkot yms uskonnolliset ryhmittymät............. :P
-jo alkukristityt perustivat seurakuntia,se on ihan Raamatun mukaista.Mutta juutalaiset pitivät silloin kristittyjä lahkolaisina, joten sitä sanaa on käytetty jo varhain.Itse en karsasta tätä lahkolaissanaa,koska en toki halua olla parempi kun hekään.Juutalaiset sanoivat Jeesusta riivatuksi,joten sekin nimitys kelpaa kyllä mulle ;D

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Minä voinkertoa ihan rehellisesti,että kuulun pieneen helluntaiseurakuntaan.Pakollisia jäsenmaksuja ei ole,vaan seurakunta pyörii kolehtitulojen varassa.Yksi palkattu henkilö on,pastori.Kaikki mitä jää yli seurakunnan juoksevien menojen jälkeen menee lähetystyöhön ja vähäosaisten avustuksiin. Kirpputoritulot menee lähtystyö Fidalle tai srk:n omalle lähetille,kulloisenkin tarpeen mukaan.Muuta varallisuutta kuin kiinteistö ei ole.

Meiltä menee juustomaidot, afrikassa palentuneiden hyväksi  ;D Seurakunta mummot käy niitä mieltä "ostamassa" ja vie ne tuonne  myyjäisiin.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...

[/quote]

Hikipedia=terijoen hallitus..

Verku

-jo alkukristityt perustivat seurakuntia,se on ihan Raamatun mukaista.Mutta juutalaiset pitivät silloin kristittyjä lahkolaisina, joten sitä sanaa on käytetty jo varhain.Itse en karsasta tätä lahkolaissanaa,koska en toki halua olla parempi kun hekään.Juutalaiset sanoivat Jeesusta riivatuksi,joten sekin nimitys kelpaa kyllä mulle ;D

Eikö me kaikki olla vähän riivattuja.....  :D
Kypsä tapaus