puhutaan että seurakunnat ovat varakkaitaolisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietääkertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 13.01.11 - klo:19:34Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen
Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota
puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu
Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:35 kirjoittanut webmaster2L
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ?
Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:13Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ?Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 19.01.11 - klo:23:19Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:13Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ?Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella... Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri??? Onko tietoo ...
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:24Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 19.01.11 - klo:23:19Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:13Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ?Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella... Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri??? Onko tietoo ...On... mutta en kerro - sen olen kertonut, että avainsana ei ole sukunimi
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 19.01.11 - klo:23:32Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:24Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 19.01.11 - klo:23:19Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 19.01.11 - klo:23:13Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan Tavallaanhan se näin meni, Suomi pääsi tavoitteeseensa eli esti maan valtaamisen ja neuvostoliittoon liittymisen, Neuvostoliitto taas ei saanut yhtään niistä tavoitteista läpi, mitä se oli talvisodalle asettanut... Eli maan miehittämisen, hallituksen ja hallitusmuodon vaihtamisen ja Neuvostoliittoon liittämisen, kaikki nämä tavoitteet jäi toteutumatta puna-armeijalta, jopa se sinun sukulainen jäi valittematta Suomen hallitukseen ?Kyllä hän oli Suomen hallituksen jäsen = Terijoen hallituksen eli Kuusisen hallituksen, viralliselta nimeltään Suomen kansanhallituksen.Joo, mutta tämä hallitus ei koskaan astunut virkaan, muualla kuin Terijoella... Muuten mikähän oli miehen virka kyseisessä hallituksessa, oliko peräti kulttuuriministeri vai ehkä jopa maatalousministeri??? Onko tietoo ...On... mutta en kerro - sen olen kertonut, että avainsana ei ole sukunimi onhan se kerrottu arvo "poika " tuomisen kirjassa
Usko on oma asiansa mutta kirkot, lahkot yms uskonnolliset ryhmittymät.............
Minä voinkertoa ihan rehellisesti,että kuulun pieneen helluntaiseurakuntaan.Pakollisia jäsenmaksuja ei ole,vaan seurakunta pyörii kolehtitulojen varassa.Yksi palkattu henkilö on,pastori.Kaikki mitä jää yli seurakunnan juoksevien menojen jälkeen menee lähetystyöhön ja vähäosaisten avustuksiin. Kirpputoritulot menee lähtystyö Fidalle tai srk:n omalle lähetille,kulloisenkin tarpeen mukaan.Muuta varallisuutta kuin kiinteistö ei ole.
Lainaus käyttäjältä: Verku - 14.01.11 - klo:23:30Usko on oma asiansa mutta kirkot, lahkot yms uskonnolliset ryhmittymät............. -jo alkukristityt perustivat seurakuntia,se on ihan Raamatun mukaista.Mutta juutalaiset pitivät silloin kristittyjä lahkolaisina, joten sitä sanaa on käytetty jo varhain.Itse en karsasta tätä lahkolaissanaa,koska en toki halua olla parempi kun hekään.Juutalaiset sanoivat Jeesusta riivatuksi,joten sekin nimitys kelpaa kyllä mulle