puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastu
Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:32 kirjoittanut webmaster2L
Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:36 kirjoittanut webmaster2L
Kysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Kysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota Tuollaisilla vastauksilla saa Mestarin tittelin:Aulis AnttilaMestari*****Viestejä: 13701
Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:33 kirjoittanut webmaster2L
Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 13.01.11 - klo:19:34Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan
Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:34 kirjoittanut webmaster2L
Omasta seurakunnasta tiedän,että varojen mukaan eletään ja toimitaan,vaikkei mitään jäsenmaksua olekkaan.Palkallista työväkeä on yksi,kaikki muu toimii talkoilla.Yhteiskunnalta ei tule mitään apuja.
Viimeksi muokattu: 13.01.11 - klo:22:12 kirjoittanut minä-itte
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 13.01.11 - klo:19:34Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan mikäs sen terijoen hallituksen kaatoi
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 13.01.11 - klo:19:39Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:19:37Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 13.01.11 - klo:19:34Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 13.01.11 - klo:17:33Lainaus käyttäjältä: A.R.Vaja - 13.01.11 - klo:13:57puhutaan että seurakunnat ovat varakkaita olisiko kenelläkään tietoa mikä on asian oikea laita,sellainen henkilö joka itse on tai puolisonsa srk.n luottamustehtävässä varmaan tietää kertoa voi ja anonyyminä tietenkin että seurakunnan nimi ei paljastuKysy Jeesukselta, äläkä täällä kailota lueppa Raamatusta, kerrotaan kuolleen Jaa... yhes kirjas kerrottii niinki et Suomi voitti talvisodan mikäs sen terijoen hallituksen kaatoi Kannatusvaje... eli käy ku agraarisosialistien sekulisakille
Lainaus käyttäjältä: simmo - 13.01.11 - klo:22:08Omasta seurakunnasta tiedän,että varojen mukaan eletään ja toimitaan,vaikkei mitään jäsenmaksua olekkaan.Palkallista työväkeä on yksi,kaikki muu toimii talkoilla.Yhteiskunnalta ei tule mitään apuja.Nokia Missio?http://www.nokiamissio.fi/