Lainaus käyttäjältä: maraani - 12.01.11 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 11.01.11 - klo:23:46On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla. Ja kirjoittaa mitä tahansa --juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 11.01.11 - klo:23:46On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla. Ja kirjoittaa mitä tahansa
On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla.
2007 ilmeisesti koki faceliftin ja tämän nykyisen version aihehistoria ulottuu juuri lokakuuhun 2007. Muistaako kukaan koska edellinen "vanha keskustelupalsta" sai alkunsa? Ja pitikö tähän uuteen versioon rekisteröityä uudestaan?
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.01.11 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: maraani - 12.01.11 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 11.01.11 - klo:23:46On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla. Ja kirjoittaa mitä tahansa --juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.Noinhan se meni. Taisi olla sivuston pystyttäjille yllätys, että suurin osa viljelijöistä ei olekaan virallisen MTK/kepu/aluepolitiikka- maatalouspolitiikan takana.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 12.01.11 - klo:09:02Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.01.11 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: maraani - 12.01.11 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 11.01.11 - klo:23:46On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla. Ja kirjoittaa mitä tahansa --juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.Noinhan se meni. Taisi olla sivuston pystyttäjille yllätys, että suurin osa viljelijöistä ei olekaan virallisen MTK/kepu/aluepolitiikka- maatalouspolitiikan takana.--itse tulin mukaan vasta kun rekisteröityminen oli pakollinen.--Itte-Minä taisi aloittaa ÄMTeeKöö vastustuksen nimimerkillä viljamies,vai?
Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:18:22 kirjoittanut minä-itte
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.01.11 - klo:12:20Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 12.01.11 - klo:09:02Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.01.11 - klo:08:07Lainaus käyttäjältä: maraani - 12.01.11 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 11.01.11 - klo:23:46On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla. Ja kirjoittaa mitä tahansa --juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.Noinhan se meni. Taisi olla sivuston pystyttäjille yllätys, että suurin osa viljelijöistä ei olekaan virallisen MTK/kepu/aluepolitiikka- maatalouspolitiikan takana.--itse tulin mukaan vasta kun rekisteröityminen oli pakollinen.--Itte-Minä taisi aloittaa ÄMTeeKöö vastustuksen nimimerkillä viljamies,vai?Eikun Talojussi, joku varasti (hävitti) sen heti.Tähän mennessä n. 20 nimmaria, aina vaalien lähestyessä suljettu.Vaaleihin enää 3 kk, kohta Aulis ja "minä-itte" lentävät pihalle....