Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koska tämä AGRONETIN keskustelupalsta sai alkunsa?  (Luettu 11620 kertaa)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Sai alkunsa varmaan sillon, kun Timpalle tuli polttava tarve jakaa perversionsa ts.kauran silittely-jutut kaiken agraarikansan kanssa  :D Mut mikä oli ensin kana, muna vai brotkobaroni  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

minä-itte

• Vieras
On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla.
Ja kirjoittaa mitä tahansa ;D ;D ;D ;D ;D

--juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.

Noinhan se meni. Taisi olla sivuston pystyttäjille yllätys, että suurin osa viljelijöistä ei olekaan virallisen MTK/kepu/aluepolitiikka- maatalouspolitiikan takana.

Sepedeus

• Vieras
2007 ilmeisesti koki faceliftin ja tämän nykyisen version aihehistoria ulottuu juuri lokakuuhun 2007. Muistaako kukaan koska edellinen "vanha keskustelupalsta" sai alkunsa? Ja pitikö tähän uuteen versioon rekisteröityä uudestaan?

Meikä mukana samalla nimmarilla vuodesta 1998.   ;D

Teroman

Jåå Å

Nimmari pittää olla sama koko ajan,,,,,,,Å

,,,,å;;;;;Å,,,,,,

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
On tää huvitus ainakin kymmenen vuotta vanha,jollei alunperin alkanut jo 95 vuoden paikkeilla.Joku on kertonut homman alkaneen ilman rekisteröitymispakkoa.Tuolloin kuka tahansa saattoi kirjoittaa millä tahansa nimmarilla.

--juu,tuolloin vain taisi käydä niin että joku kun keksi hyvän nimimerkin ja heitti raflaavaa juttua niin toinen hemmo laittoi vastauksen samalla nimmarilla,rekisteröitymissysteemiä kun ei ollut.Siinä sitten näennäisesti joku kinas ittensä kanssa.Tätä tarkoitin.

Noinhan se meni. Taisi olla sivuston pystyttäjille yllätys, että suurin osa viljelijöistä ei olekaan virallisen MTK/kepu/aluepolitiikka- maatalouspolitiikan takana.

--itse tulin mukaan vasta kun rekisteröityminen oli pakollinen.
--Itte-Minä taisi aloittaa ÄMTeeKöö vastustuksen nimimerkillä viljamies,vai?

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Heino se on vissiin remppelehtiny samalla nikillä alakuvujesta 2000... aejjemmin sanunnaesesti siikaellu ja jopa kommentoenu. Oliha ne älleitä poekija sillon jotku...
Elämä on parasta kometiijjaa

Teroman

Oliko vilja mies myös Veeti / Talojuhani ?

Heino ollunna aina Heino  ? ?? ??? ?? ?

simmo

• Vieras
2007 ilmeisesti koki faceliftin ja tämän nykyisen version aihehistoria ulottuu juuri lokakuuhun 2007. Muistaako kukaan koska edellinen "vanha keskustelupalsta" sai alkunsa? Ja pitikö tähän uuteen versioon rekisteröityä uudestaan?
---------tämä palsta on toiminut ainakin vuodesta-95.

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
 Aika mielenkiintoista kuten historia monesti on. Minunkaan ei ollut tarkoitus aluksi mitään kirjoittaa, joten rekisteröidyin sitten omalla nimelläni. No, välillä harmittaa ettei ole salanimeä, mutta toisaalta tuntuu että ainakin pitäisi sitten seistä sanojensa takana...vaikka välillä sormet kirjoitteleekin läpiä päähän. :D Ja eipähän kenenkään tarvi ihmetellä että kukahan toikin on kun noin hölmöjä kirjoittelee. ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

minä-itte

• Vieras

Eikun Talojussi, joku varasti (hävitti) sen heti.

Tähän mennessä n. 20 nimmaria, aina vaalien lähestyessä suljettu.

Vaaleihin enää 3 kk, kohta Aulis ja "minä-itte" lentävät pihalle....

Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:18:22 kirjoittanut minä-itte

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Eikun Talojussi, joku varasti (hävitti) sen heti.

Tähän mennessä n. 20 nimmaria, aina vaalien lähestyessä suljettu.

Vaaleihin enää 3 kk, kohta Aulis ja "minä-itte" lentävät pihalle....

Ja mistä sut tunnetaan. Siitä että olet milloin mitäkin vastaan. Moni muistaa kuinka olit taannoin aika monelle siellä etelässä merkityksellistä jurtinviljelyä vastaan, nyt takki on kääntynyt ja olet mukamas esiintyvinäsi etelän puhemiehenä >:( >:( >:(

simmo

• Vieras
Minä itte oli alussa vapaustaistelija,joka taisteli tuulimyllyjä vastaan ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tai vaan taistelija!   taisteli kaikkea vastaan paitti........! :D

paree kun en ala muisteleen kuin kauan koska nuo vuotet kulkee nin nopsaan!   tosa naapurin kanssa just aamulla mietittiin jotain hankintaa , -että pari vuotta sitten, mutta perksules, siitähän oli jo muutama vuosi enempi; 1997!              ei inehmoisen muisti ole kummonen!

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mie taisin liittyä 2002 ....muistaakseni......ja yhä samalla ja ainoalla  nikillä.. :P

mah

• Vieras
Onko tämä Nikki mistä puhutte peerguntin Timo Nikki? ???