Ilmotuksessakin vaan sanotaan että vaihteisto kömö, eikös kestävää haettu..
Maansiirto ja lumiurakoinnissakin tuntuu koneet olevan kovilla. Tm 155: alle 3500h ja laatikosta pakat paskana+ parit jarrut noissa tunneissa. T170 kytkinpakat pakille n.3000h. JD 6830 tälläkin hetkellä kansiremontissa, n3000h.
8400 tais kestää pisimpään kytkinremontilla + muulla pienellä.
Tämän voi lukea myös niin että laatikko ei vähästä säikähdä. Ensin ykkösvaihde on saatu jotenkin runnottua rikki ja sen jälkeen on päätetty että tämä on niin kova työpeli, että pitää asentaa vielä jämerä etunostolaite. Eikä silti saada loppua.
Riskitekijöiden karsintaa:
-Ei turboa
-Ei pikavaihdetta
-Ei sähköistä aluevaihdetta
-Ei sähkökytkentöjä nelivedossa ja lukossa
-Ei vesijäähdytteisen huolia
-Omat öljyt vaihteistolle
-Rivipumppu omalla voitelulla
Kaikki tämä toteutettuna Länsi-Saksalaisilla osilla ja tarkkuudella (mm. ZF)