Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kevätretki  (Luettu 4874 kertaa)

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Kevätretki
Onko ennen toukoja halukkaita mualaishenkisii 7-10pv moporetekelle balkanille tai ranskan suuntaan.  Reitti ja ohjelma hakusessa, mutta meitä nyt kolme kasassa möhköenduroilla.  Ohjelma voisi olla aika vapaakin, niin että esim ihmisten halutessa vain 3-4 yhteisasiaa matakalla, saisi ajella vapaammin. Matkasta kasataan vähennyskelpoinen :)

Ajankohta siis huhtikuun alkupuolisko, luumut ja kirsikat kukkamerineen ja tuoksuvine nurmineen odottaa jo puolassa... Matka ei siis sovi mattimyöhäisille joilla on kevätkiireet koneiden kunnostuksineen ja tarvikkeiden hankintaa viimeinen viikko ennen kylvöjä.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kevätretki
eli siis ei sovi meille soomalaisille viljelijöille, joilla muutenkii kevät täynnä työtä!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Kevätretki
Jos kelkalla lähtis nytten kun on vielä kiiruut kaukana ja euroopaskin lunta?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Jakari

  • Vieras
Vs: Kevätretki
Hallist löytyis 60-luvun Pappa-tunturi ja lähtis mut kumminki ekapolkasust käyntisse, mut enpä tiiä-taian jättää välliin, saattaa persuukset tul kui mun nysse tarttis sano vähä helläks.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Kevätretki
Hallist löytyis 60-luvun Pappa-tunturi ja lähtis mut kumminki ekapolkasust käyntisse, mut enpä tiiä-taian jättää välliin, saattaa persuukset tul kui mun nysse tarttis sano vähä helläks.
 Timppa lähtee emännän kaa - varmana  ::)... tai sit se ottaa decitonnin tarakalle   ;D

Viimeksi muokattu: 03.01.11 - klo:20:29 kirjoittanut Tuulia

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kevätretki
Hallist löytyis 60-luvun Pappa-tunturi ja lähtis mut kumminki ekapolkasust käyntisse, mut enpä tiiä-taian jättää välliin, saattaa persuukset tul kui mun nysse tarttis sano vähä helläks.
  Timppa lähtee emännän kaa - varmana  ::)

  Ja Tuulia myös emännän kaa :o

Tuulia

  • Vieras
Vs: Kevätretki
Hallist löytyis 60-luvun Pappa-tunturi ja lähtis mut kumminki ekapolkasust käyntisse, mut enpä tiiä-taian jättää välliin, saattaa persuukset tul kui mun nysse tarttis sano vähä helläks.
  Timppa lähtee emännän kaa - varmana  ::)

  Ja Tuulia myös emännän kaa :o
Eiku mä voisin lähtä isännän kaa   :D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Kevätretki
Hallist löytyis 60-luvun Pappa-tunturi ja lähtis mut kumminki ekapolkasust käyntisse, mut enpä tiiä-taian jättää välliin, saattaa persuukset tul kui mun nysse tarttis sano vähä helläks.
  Timppa lähtee emännän kaa - varmana  ::)

  Ja Tuulia myös emännän kaa :o
Eiku mä voisin lähtä isännän kaa   :D

Löytyks Helsingistä mukaan varustettu ja kestävä "isäntä"

Tractor Grip

  • Vieras

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kevätretki
ojala ainaski lähtee varaterolla,matkalla voi syttyä meijerisota ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Kevätretki
Nostoa.

Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Kevätretki
Jos kelkalla lähtis nytten kun on vielä kiiruut kaukana ja euroopaskin lunta?

Eikös niitä reittejäkin ole jo joka nurkalle pakkolunastettu, ainakin jos täältä lukee

Tuulia

  • Vieras
Vs: Kevätretki
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla, mut ne on niin lihavia, et niille pitää olla omat mopot.   ::) ::)  Madame ja Rehtorska akantappajaan...  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
60v. lahja...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla

Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D