Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kevätretki  (Luettu 4915 kertaa)

A.R.Vaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Kevätretki
veeteemeli ehdottomasti mukaan matkalle

matkalla voi syödä vaikka grilliruokaa

Tuulia

  • Vieras
Vs: 60v. lahja...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla

Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D
  Mahdatkos ehtiä sillä tälle immen matkalle, vaan pitääkö lainata kaverilta....  :o   Pois alta risut ja männynkävyt, kun Aulis huristelee pappa-Tunturilla pitkin Lohjan katuja, puhumattakaan stadista....   :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Pölvästi...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla
Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D
 
Mahdatkos ehtiä sillä tälle immen matkalle, vaan pitääkö lainata kaverilta.... :o Pois alta risut ja männynkävyt, kun Aulis huristelee pappa-Tunturilla pitkin Lohjan katuja, puhumattakaan stadista... :D

Mitä helvetin Lohjan katuja... ja miksi ???????????????????????

Tuulia

  • Vieras
Vs: Pölvästi...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla
Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D
 
Mahdatkos ehtiä sillä tälle immen matkalle, vaan pitääkö lainata kaverilta.... :o Pois alta risut ja männynkävyt, kun Aulis huristelee pappa-Tunturilla pitkin Lohjan katuja, puhumattakaan stadista... :D

Mitä helvetin Lohjan katuja... ja miksi ???????????????????????
   Noku sorkkis kerran sanoi, et sä asut siel ja minä hölmö tietenki uskoin....ainii, eihän Lohjalla mitään h:n katuja olekaan, ku kärrypolkuja... Sorry...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pölvästi...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla
Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D
 
Mahdatkos ehtiä sillä tälle immen matkalle, vaan pitääkö lainata kaverilta.... :o Pois alta risut ja männynkävyt, kun Aulis huristelee pappa-Tunturilla pitkin Lohjan katuja, puhumattakaan stadista... :D

Mitä helvetin Lohjan katuja... ja miksi ???????????????????????
   Noku sorkkis kerran sanoi, et sä asut siel ja minä hölmö tietenki uskoin....ainii, eihän Lohjalla mitään h:n katuja olekaan, ku kärrypolkuja... Sorry...

Sorkkis tarkotti varmaan, että aukki on eksynyt tai jos ei ole eksynyt, niin kumminkin eksyy jossakin vaiheessa ...
Dementikoilla aika yleinen vaiva ????

Tuulia

  • Vieras
Vs: Pölvästi...
Aulis ja Veeti lähtee pappatunturilla
Mä tiän jo etukäteen et mä saan Pappa-Tunturin synttärilahjaks ku mä täytän 60v.  ;D ;D ;D
 
Mahdatkos ehtiä sillä tälle immen matkalle, vaan pitääkö lainata kaverilta.... :o Pois alta risut ja männynkävyt, kun Aulis huristelee pappa-Tunturilla pitkin Lohjan katuja, puhumattakaan stadista... :D

Mitä helvetin Lohjan katuja... ja miksi ???????????????????????
   Noku sorkkis kerran sanoi, et sä asut siel ja minä hölmö tietenki uskoin....ainii, eihän Lohjalla mitään h:n katuja olekaan, ku kärrypolkuja... Sorry...

Sorkkis tarkotti varmaan, että aukki on eksynyt tai jos ei ole eksynyt, niin kumminkin eksyy jossakin vaiheessa ...
Dementikoilla aika yleinen vaiva ????
Niinpä. Aulis pyörii varmaan jossain Sörkan kulmilla.   :o

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kevätretki
Jos joku on mopoo vailla tuolle reissulle niin täältä löytyy edullisesti
Tunturi Sport vm:juhlavuoden malli 72.Hinta:2900 euroa.
Kauppasin tuolla hinnalla Keltasessa pörsissä ,ihme ja kumma ei yhtään soittoa tullut en tiedä mistä johtu ei edes *****ilu soittoa.
On muuten Cromipytyllä aivan alkuperäisessä kunnossa ainoastaan roiskeläpät on rikku. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Kevätretki
Jos joku on mopoo vailla tuolle reissulle niin täältä löytyy edullisesti
Tunturi Sport vm:juhlavuoden malli 72.Hinta:2900 euroa.
Kauppasin tuolla hinnalla Keltasessa pörsissä ,ihme ja kumma ei yhtään soittoa tullut en tiedä mistä johtu ei edes *****ilu soittoa.
On muuten Cromipytyllä aivan alkuperäisessä kunnossa ainoastaan roiskeläpät on rikku. ;D

Jos on noin vakavia puutteita niin pyyntiä on tarkistettava reilusti. Kyllä mobilistimopedistit tietää.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kevätretki
Onko ennen toukoja halukkaita mualaishenkisii 7-10pv moporetekelle balkanille tai ranskan suuntaan.  Reitti ja ohjelma hakusessa, mutta meitä nyt kolme kasassa möhköenduroilla.  Ohjelma voisi olla aika vapaakin, niin että esim ihmisten halutessa vain 3-4 yhteisasiaa matakalla, saisi ajella vapaammin. Matkasta kasataan vähennyskelpoinen :)

Ajankohta siis huhtikuun alkupuolisko, luumut ja kirsikat kukkamerineen ja tuoksuvine nurmineen odottaa jo puolassa... Matka ei siis sovi mattimyöhäisille joilla on kevätkiireet koneiden kunnostuksineen ja tarvikkeiden hankintaa viimeinen viikko ennen kylvöjä.


Meettekö enduroreittejä, vai voiko myös customilla osallistua.

Viimeksi muokattu: 17.01.11 - klo:19:09 kirjoittanut Ala-Pertti

Hirveetä, jos on puoletkaan totta...