ei se ainakaan pöydällä kovin paljon suuremmalta näyttänyt, mutta jos on jo valmiiksi ahdasta niin voi se silti vaikeaksi mennä. Kyllä tuosta a:sta saa kivan nurkkakoneen jos hytin äänieristys saadaan kuntoon ja melu luokkaan n.75dba. katon etuosa varsinkin pidemmillä kuskeilla on pieni ongelma, eli katto kaipaa täysremontin. siihen kun saisi 3-5 portaisen pikavaihteiston ja hydraulisen suunnanvaihdon, niin jäisi oikealle puolelle suunnavaihtovivun tilalle paikka sähköiselle kuormaimen ohjaukselle. Muuten a ei kovin paha olekaan.
Tuskin mitään radikaalia muutosta hytinkään mitoissa. Valtralla, Fergulla ja Fendtilläkin taitaa olla sama kohtalo edessä kuin McCormick-International, David Brown-Case, CaseIH, Ford-Fiatagri, eli lopulla New Hollandiksi, periaatteessa kaikki. Tämän päivän MaasTullissa saanee jo selvän merkin tulevaisuudesta, yksi runko, eri tarrat ja värit, ja varustelu tottakai. Alle sataheppasissa proton työnimi Centaurion, joista se alkaa. Sen siitä saa kun ahnehtii markkinoiden kaventuessa monia merkkejä saman katon alle. Siksi entiset komponentit yhteen ja näin "uusi" A-sarja markkinoile. Commonrail kolmonen jo Fendtin 200-sarjassa, niin mitäpä uutta....Tuo uus yhteismallisto painaa kuitenkin taustalla.