Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:53Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta Toi on nyt täyttä skeidaa. Kumpi mielestäsi mahdollisti sotakorvausten maksun, maalaisväestö vaiko tehdastyölaiset--------lue edellinen ennenkuin kysyt lisää
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:53Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta Toi on nyt täyttä skeidaa. Kumpi mielestäsi mahdollisti sotakorvausten maksun, maalaisväestö vaiko tehdastyölaiset--------
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa.
niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta!
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:19:16Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:53Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta Toi on nyt täyttä skeidaa. Kumpi mielestäsi mahdollisti sotakorvausten maksun, maalaisväestö vaiko tehdastyölaiset--------lue edellinen ennenkuin kysyt lisää Siis mksi lukea sun skeidaa. Oletko siis sitä mieltä että sotakorvaukset maksettiin maataloustuotannolla. Aika harhoissa näyt elävän......
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:19:16Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:53Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:48Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 23.12.10 - klo:18:12Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:18:09Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:18:03Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:57Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 23.12.10 - klo:17:40Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 23.12.10 - klo:17:37Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 23.12.10 - klo:17:16Lainaus käyttäjältä: Oksa - 23.12.10 - klo:16:38niin, kyllä pikka´sen sylettää noi suuret puolueet kun niillä ei ole minkäänlaista älliä hoitaa maamme asiaa! ihan ***** vuoksi aion äänestää persut valtaan että nää stalinlinin periliset keksis että ei ihan mitä tahansa voi tehä ilman serausta! Kyll tää nyt on menny helekutin kummaksi, kun kohta koko Agronetin väki on samas puolueessa. Mä en oo No missä puolueessa sä sitten olisit jos kaikki muut olisivat siinä eräässä ja ainoassa maatalouden asiaa ajavassa puolueessa.Kansallisessa Kokoomuksessa Minä en taaskaan ymmärrä Ymmärrän sen.sitä miksi et osaa rehdisti kunnioittaa omaa vasemmistolaistaustaasi. Kokkarit eivät tunnetusti ole työväen asialla. Minun kumpikin vaari oli (korpi) kommunisteja on itse asiassa olen heidän saavutuksistaan ja teoistaan ylpeä.Minä nyt tällä kertaa siis ihan oikeasti tarkastelen asioita niistä lähtökohdista mistä vasemmistolaiset saivat työläisten ja koko kansan aseman nykyiselle tasolle.olihan se tuskallista maan asioiden hoito sotien jälkeen kun kommarit olivat lähes aina lakossa tai yllyttämässä lakkoon, muiden oli tehtävä työt Sodan jälkeen sotakorvaukset maksettiin ajallaan. Odotan nyt todistustasi siitä miten vasemmisto olisi toiminut työväen edun vastaisesti.Ja mun mielestä nykyinen , tosin jo aikaisemmin saavutettu työväestön asema on mahdollistanut nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan."""""työhön ryhtyivät maaseudun asukkaat metsässä ja tehtaissa""" sivuansioiden perässäsieltä se maksu tulikatseleppas niitä lakkotilastoja niiltä ajoilta Toi on nyt täyttä skeidaa. Kumpi mielestäsi mahdollisti sotakorvausten maksun, maalaisväestö vaiko tehdastyölaiset--------lue edellinen ennenkuin kysyt lisää Siis mksi lukea sun skeidaa. Oletko siis sitä mieltä että sotakorvaukset maksettiin maataloustuotannolla. Aika harhoissa näyt elävän......paas ny kiiruusti karvareuhka päähäsi, siis se joka teille jäi niiltä venäjän reissuiltasillä kylmyys on pahasta kun et kirjoitettua osaa lukeariittävän selvästi mainitsen tehdastyönsotakorvausten maksusta minulla on riittäväsiti tietoa ja myös siitä miten paljon suomen kommunistit yrittivät tehä haittaa tuolle maksamisellesen ajan demareille on annettava tunnustus "jo riittää" kanpanjastaja jopa itse neuvostoliittokin vetosi lakkojen vähentämiseksi koskaheillä oli omat tavoitteensasuurlakko oli kommareiden 50 luvun viimeinen voimainkoitos valtaan pääsemiseksi
Viimeksi muokattu: 23.12.10 - klo:21:53 kirjoittanut jeep
Kyllä tämän maan eteenpäin viemiseksi tarvitaan duunareita,ja työnantajia. Kumpikin tarvitsee toisiaan, vaikka välillä ovat tukkanuottasilla. Pitäisi vain oppia antamaan arvo toisilleen.
Viimeksi muokattu: 23.12.10 - klo:21:57 kirjoittanut Sepedeus
Lainaus käyttäjältä: jeep - 23.12.10 - klo:01:52Ja vielä yksinkertaisemmat äänestäjät! Kokoomus, SDP ja Keskusta, sekä puisto-osastot tuhoaa tämän maan! Tämä ei ole enää SUOMI, vaan Kongo Nytkö vasta hokasit? Itse olen ollut koko pienen ikäni tätä mieltä, enkä siksi ole koskaan kunnallis-/eduskuntavaaleissa äänestänyt, enkä äänestä!
Ja vielä yksinkertaisemmat äänestäjät! Kokoomus, SDP ja Keskusta, sekä puisto-osastot tuhoaa tämän maan! Tämä ei ole enää SUOMI, vaan Kongo
Luomujussilla ja Petrillä on hyviä ja asiallisia kommentteja, Hyvää Joulua teille. Kuin myös kaikille teille agron lukijoille sekä ylläpidolle, Hyvää Joulua.Minäkin muistan juureni, en kuse niiden päälle, vaan olen ylpeä juuristani. Rahallisesti köyhän perheen lapsi se minäkin olen, henkisellä tasolla pidin taas lapsuuden kotiani rikkaana.Lapsuuden kodissani ei ollut sydän pakkasessa.
Viimeksi muokattu: 24.12.10 - klo:20:09 kirjoittanut Luomujussi