[q
-----------------------------------------------------------------------
Tässäpä onkin oikea konemies. "suunnanvaihto yli 20 km/h vauhdista"
[/quote]
Älä lässytä taas siinä! En mä nyt suoraan 20 km/h vauhdista pelkällä suunnanvaihtimella suuntaa vaihdakaan, vaan pakkohan se on vauhti hidastaa ja pysäyttää ensin jarrulla ja samalla käytän kytkinpoljinta lopussa pehmentääkseni Deutzin aina niin töksähtävää suunnanvaihtotapahtumaa. Pihoissa kun lunta puskee niin vauhtia pitää olla tosiaan yli 20 km/h pakittaessa, jotta pääsee nopeasti taas eteenpäin uudestaan. Urakalla kun tekee niin homma pitää joutua, muuten tulee aamu.Tuntityöläiset ovat erikseen.
Kaverin kyydissä olin kun sillä on samantyyppisiä lumihommia ja kyllä silläkin oli n.25-30 km/h pakilla vauhtia, tosin portaattomalla lootalla edestakas ajo sujui huomattavasti pehmeämmin, eikä hän kytkinpolkimeen koskenut. Viimeksi kokeilin taas vaihdella suuntaa ilman kytkinpoljinta ja vauhtia ei ollut kuin 6-7 km/h ja kolme kertaa yritin ja kaksi kertaa sammui kone. Ja sä voit Mike pitää mua ihan pellenä tai minä haluat, mut kyllä mä ihan kohtuullisesti oon pärjäilly, ja aika vähillä töillä loppupelissä toimeen tullut sekä kalustoa uusinut. Eikä ole kytkinremonttejakaan tarvinut tehdä sen jälkeen kun kuivalevykytkinmassikanpaskasta eroon pääsin
[/quote] Kyllä tuo M620:kin töksähtää mutta hyvin harvoin se kuitenkaan enää ohjelmoinnin jälkeen sammuu kunhan osaa annostella kaasua oikeaan tahtiin mutta ei liian paljon eikä vähän