Kyllä tuola osakemarkkinoilla kannataa toimia AINA toisin kuin joku neuvoo tai köyhä kansa tekee. Aikanaan olin HK:n tuottaja. Koska minulla oli tuottajalainaa firmalle tarjoyttiinnniden vaihtamista HK: osakkesiin. Menin paikaliseen OP:n ja kysyin, että onko kukaan tehnyt vaihtokauppaa. No pankkineidit ja -rouvat totesivat, että ei sitten kukaan täyspäinen niin huonoa kauppaa tee. No minä siihen totesin, että tässä on sellainen vähemmän täyspäinen ja vaihdoin lainani osakkesiin. No lopun tiedättekin, en liene tehnyt niin hyvää kauppaa eläessäni ja nyt taitaa olla salkussa jo toistatuhtta HK:n osaketta.
Ninkuin Esko Seppänen joskus totesi, osakkeita pitää osataa silloin kuin ne on halpoja. Kun köyhä kansa herää niitä ostamaan, niin ne ovat silloin jo liian kalliita ja isot sijoittajat myyvät omistuksiaan tyhmille piensijoittajille.
Lainaa ei ilmeisesti ollut 7000-14000€ ;? Juurikin näin. Sopulilauma ilmiö.. Itseäni ihmetyttää tällä hetkellä kuinka pitkään Wärtsilän diisselit ja Koneen hissit jaksaa porskuttaa..
Kyllähän ne porskuttaa. Kunhan niitten valmistus on enimmäkseen kiina-intia suunnalla 
Wärtsilää tuntevalta taholta olen kuullut, että siinä talossa toimii kaikki. Suunitelmat, aikataulut, kommunikaatio, markkinointi, toimitukset, jälkimarkkinointi ......mitä niitä nyt on. Kun homma on hanskassa, ei haittaa se, että teknologia on kivikautista.