Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Liekö mahdollista?  (Luettu 8112 kertaa)

nuusku

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Liekö mahdollista?
Että minä pienistä pienin,hupsuista hupsuin,olen ainoa joka reagoin kauppalehden uutiseen jossa kehoitetaan myymään atrian osakkeet ja äkkiä ja kerrotaan että em. yrityksen toimiva johto on,kuinka sen nyt sanoisi,vähintäänkin pistettävä holhouksen alle

JoHaRa

• Vieras
Vs: Liekö mahdollista?
Noin siellä lukee. Kaukaa viisailla ei ole noita ollutkaan  ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Noin siellä lukee. Kaukaa viisailla ei ole noita ollutkaan  ;D

Joskus joku viisas sanoi että osuuskunta on liian suuri jos osakkaat eivät mahdu yhteen huoneeseen päättämään asioistaan.

Sehänon aikojen kuluessa nähty vaikka tuolla Valion meijerikentän edustajistovaaleissa,"ehdokkaan pitää hyväksyä ja noudattaa näitä ylempää tulevia määräyksiä",no en nyt tähän hätään ihan muista tuota sanamuotoa mutta tarvittaessa kaivelen arkistoista.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onhan se osake nyt aika edullinen. Eli kai aika huono hetki myydä. Pieniä määriä vieläpä noita osakkeita ihmisillä joten myynnistä ei edes kostuisi mitään.

sirkussonni

• Vieras
Onhan se osake nyt aika edullinen. Eli kai aika huono hetki myydä. Pieniä määriä vieläpä noita osakkeita ihmisillä joten myynnistä ei edes kostuisi mitään.

Asia kääntäen, olisiko nyt oikea aika OSTAA niitä osakkeita? Mikä on koko jutun tarkoitus, onko se joidenkin tahojen yritys saada osakkeita halvalla?

Kaikki, siis ihan kaikki pitää kyseenalaistaa, kaikella on takana jotakin, mitä emme välttämättä huomaa?! Tai sitten ei.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Asia kääntäen, olisiko nyt oikea aika OSTAA niitä osakkeita? Mikä on koko jutun tarkoitus, onko se joidenkin tahojen yritys saada osakkeita halvalla?

Kaikki, siis ihan kaikki pitää kyseenalaistaa, kaikella on takana jotakin, mitä emme välttämättä huomaa?! Tai sitten ei.
Niin se vaan on. Jos osakkeiden myynnillä ei kostu mitään mutta arvonnousua ei ole odotettavissa niin ei kannata tehdä mitään.
  Toisaalta jos sen osakkeen arvo runsaan myynnin takia tippuisi jyrkästi niin sitten minäkin saattaisin niitä ostaa, luultavasti kuitenkin joku muu ehtisi ensin.  Jos yritys irtisanoo väkeä niin silloin tuo kurssi aina pomppaa ylöspäin, tuskin atria on tästä mikään poikkeus.

Viimeksi muokattu: 22.12.10 - klo:13:37 kirjoittanut rene

nuusku

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
ei totta puhuen minullakaan ole yhtään atrian osaketta,sikäli ei hätää,enempi huolestuttaa että jos annetut tiedot atrian johdon ammattitaidoista pitää paikkansa, ja miksi ei pitäisi,niin jos munia myöten suossa ollaan nyt niin missä ollaan huomenna ? Oisko isolla a:lla snorkkelia vipata ?

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nykyään talouden käänteet ovat tulleet arvaamattoman jyrkiksi ja ennustamattomiksi alalla kuin alalla. Tämän päivän pörssikunkku voi olla huomenissa konkursissa ja päinvastoin. Esimerkiksi Venäjällä voi suurien riskien lisäksi tai niiden takia olla mahdollisuus huipputuloksiin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

nuusku

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
en minä niin hirveän huolissani olekkaan Venäjän johdon ammattitaidosta vaan A:an ! :'(

Suki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Useinhan sillä tienaa, kun ei seuraa "sopulilaumaa"... ::)
Tommoset artikkelit on aina ***** pahoja (toisaalta hyviä  ;)), vaikuttavat kummasti arvostustasoon. Faktahan on se että nyt menee Atrialla todella huonosti..
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä tuola osakemarkkinoilla kannataa toimia AINA toisin kuin joku neuvoo tai köyhä kansa tekee. Aikanaan olin HK:n tuottaja. Koska minulla oli tuottajalainaa firmalle tarjoyttiinnniden vaihtamista HK: osakkesiin. Menin paikaliseen OP:n ja kysyin, että onko kukaan tehnyt vaihtokauppaa. No pankkineidit ja -rouvat totesivat, että ei sitten kukaan täyspäinen niin huonoa kauppaa tee. No minä siihen totesin, että tässä on sellainen vähemmän täyspäinen ja vaihdoin lainani osakkesiin. No lopun tiedättekin, en liene tehnyt niin hyvää kauppaa eläessäni ja nyt taitaa olla salkussa jo toistatuhtta HK:n osaketta.
Ninkuin Esko Seppänen joskus totesi, osakkeita pitää osataa silloin kuin ne on halpoja. Kun köyhä kansa herää niitä ostamaan, niin ne ovat silloin jo liian kalliita ja isot sijoittajat myyvät omistuksiaan tyhmille piensijoittajille.

Suki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä tuola osakemarkkinoilla kannataa toimia AINA toisin kuin joku neuvoo tai köyhä kansa tekee. Aikanaan olin HK:n tuottaja. Koska minulla oli tuottajalainaa firmalle tarjoyttiinnniden vaihtamista HK: osakkesiin. Menin paikaliseen OP:n ja kysyin, että onko kukaan tehnyt vaihtokauppaa. No pankkineidit ja -rouvat totesivat, että ei sitten kukaan täyspäinen niin huonoa kauppaa tee. No minä siihen totesin, että tässä on sellainen vähemmän täyspäinen ja vaihdoin lainani osakkesiin. No lopun tiedättekin, en liene tehnyt niin hyvää kauppaa eläessäni ja nyt taitaa olla salkussa jo toistatuhtta HK:n osaketta.
Ninkuin Esko Seppänen joskus totesi, osakkeita pitää osataa silloin kuin ne on halpoja. Kun köyhä kansa herää niitä ostamaan, niin ne ovat silloin jo liian kalliita ja isot sijoittajat myyvät omistuksiaan tyhmille piensijoittajille.

Lainaa ei ilmeisesti ollut 7000-14000€  ;? Juurikin näin. Sopulilauma ilmiö.. Itseäni ihmetyttää tällä hetkellä kuinka pitkään Wärtsilän diisselit ja Koneen hissit jaksaa porskuttaa..
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Lainaa ei ilmeisesti ollut 7000-14000€  ;? Juurikin näin. Sopulilauma ilmiö.. Itseäni ihmetyttää tällä hetkellä kuinka pitkään Wärtsilän diisselit ja Koneen hissit jaksaa porskuttaa..
Kyllähän ne porskuttaa. Kunhan niitten valmistus on enimmäkseen kiina-intia suunnalla >:(

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Viime aikojen erikoisimmista osakkesta lienee tuo Metsäserlan B-osake. Firma oli pari vuotta sitten kuilun partaalla ja niin paperi maksoi 0,20 eur. Kukaan ei uskonut firmaan ja kaikki vaan yrittivät päästä niistä eroon. No nyt kävi ko. osake jo jopa yli 3 euron eli hinta oli 15 kertainen. Ei sen puoleen, en uskonut minäkään ja ostamatta jäi.

cosmic_cowboy

• Vieras
Viime aikojen erikoisimmista osakkesta lienee tuo Metsäserlan B-osake. Firma oli pari vuotta sitten kuilun partaalla ja niin paperi maksoi 0,20 eur. Kukaan ei uskonut firmaan ja kaikki vaan yrittivät päästä niistä eroon. No nyt kävi ko. osake jo jopa yli 3 euron eli hinta oli 15 kertainen. Ei sen puoleen, en uskonut minäkään ja ostamatta jäi.

Ostin 0,3:lla ja kotiutin pääomani jossain vajaan euron tasolla, voitot jätin lihomaan. KAhvirahoja vain laitoin. Tai itseasiassa summan joka olisi pitänyt maksaa LSO:lle osuusmaksuiksi. Päätin irtisanoa osuuteni ja laitoin rahat uhkapeliin.