Kieltämättä tuossa on ideaa. Montako suursäkkiä tuohon menee kun siinä on nuo lisälaidat?
Jättääkö pahat urat peltoon kun tuossa lukee että tulee paripyörät ko. koneeseen?
- Itse asiassa aluksi meinasin et noi neljäsataset pyörät olis liian kapeat, mut ei se kovin pahasti paina.
Syksyllä syysvehnää kylivin punnin jälkeen sängelle, oli suhteellisen pehmosta, eikä levitin painanu ku pyörän kuvion peltoon, tossa on raideväli pikkasen leveämmällä ku valmetissa, menee levittimen pyörä sopivasti paripyörien väliin..
Joskus jos innostusta olis nii voishan siihe ne paripyörät laittaa, kevätlevityksessä hyvät olis.Mutta kyllä näilläkin pärjää.
Alun alkaen suunnittelin 500 renkaita, mut päädyin 400:siin, on aika hurja hinnan ero sillä 100 millillä leveyttä.
Kemiralaista saa helposti sopimaa kolme säkkiä, vaikka olis säiliön pohjalla pari sataa kiloa jäljellä. viipurilaista menee se neljä säkkiä. Aisan tein mallia "maatalousvetolaite", tulee aika ketterästi perässä, eikä akseli joudu niin koville kulmille käännöksissä.
Vaahdottimen pistin aisalle, on hyvä kampe olemassa. helpottaa ajoa aika paljo ku näkee ajolinjan "suunnilleen" tietysti ajo-opstin olis kova sana, mut jos vähä sitä vielä oottelis