kyllähän noista uutukaisista kuulee kaikenlaista häikkää olevan, sähkövipstaakit eniten p**luilee ja niin päin pois. Itellä vaan tämmöinen alkupään t sarjalainen jossa 8200h. Polttimoita ja sulakkeita on pitäny vaihtaa, ei o menny takuuseen. Ei vissiin sitten kannata uuteen vaihtaa ...
kakkoskoneeks on mega tai hitekki hakusessa.
liekö muilla sen helpompaa, asiakkaalla tuliterä dyna6 massikka ja ensimmäisenä iltana tilttasi niin että huoltoon piti ottaa yhteyttä. Kaveri korjuuttaa deeren viat aina vaihtamalla uuteen, jotain öljyvuotoja viimeisimmässä renki valitteli. Samalla kylällä nyykkärimiehellä aina uusin malli ja huoltomies tullut tutuksi, ihmettelee eniten valtavaa pö:n kulutusta ja renaavia sähköhimmeleitä.
Nyky teknologia kehittyy huimaa vauhtia ja sähköt senkun lisääntyy merkkiin kuin merkkiin ja ongelmat sitä myötä.
Itsellä kokemusta 05 , mega ja ekat hitec valtrat, kestäviä pelejä olleet.
Nykyisistä on vaan kuullut yksityisesti tai julkisesti että huonompaan suuntaan on mennyt valtran luotettavuus.
Tuosta marginaalisuudesta. Kollegalla 3 valtraa 2008 ja tuoreempia kaikki alle 3500 H ajettuja ja melkein jatkuvasti yksi koneista remontissa. Hemmetin huonoa tuuria kun kaikki marginaali koneet hänelle sattuneet.
ikävöi deutsi aikaa, kun ei pahemmin murheita silloin ollut.
Itsellä ulkolainen merkki ja pitkän tuotanto historian viimeisiä suomeen tuotuja malleja. Pahemmin ei ole ongelmia ollut vaikka tällä palstalla kyseinen merkki on perus esimerkki huonosta koneesta jota nyt ei missään tapauksessa kannatta pihaan hommata.