Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Valtra  (Luettu 43258 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Onko Valtra
Jalkatilat tuossa sontareen metsäohjaamossa on ihan asialliset, semmoset kotelon tyyliset muistaakseni, joihin joutuu monoa hieman sovittamaan. Mut kunhan saa itsensä käännettyä niin jalka on jopa luonnollisemmassa asennossa kuin valtrassa. Takaikkunasta näkymä on yhtä ahdistava kuin A sarjan valtrasta, eli joutuu kuikuilemaan jos kuvittelee että metsäkuormaimen liikkeitä seurailisi. Toki isommissa valtroissakaan ei täysin kuikuilematta näe yläsektorille, eli hieman joutuu ikkunasta tiirailemaan. Jonkun pohjapanssarinhan nuo jontikat vielä kanssa vaatii pohjaan, letkujen ja piuhojen veto aika huolettoman näköistä.

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5920
Vs: Onko Valtra
Jalkatilat tuossa sontareen metsäohjaamossa on ihan asialliset, semmoset kotelon tyyliset muistaakseni, joihin joutuu monoa hieman sovittamaan. Mut kunhan saa itsensä käännettyä niin jalka on jopa luonnollisemmassa asennossa kuin valtrassa.

Niihin koloihin on muuten pirun "hyvä" pudotella kaikkea muuten lattialla pyöriskelevää rojua, tyhjiä eväspusseja, juomapulloja yms..  :-X

Viimeksi muokattu: 29.12.13 - klo:22:03 kirjoittanut bouli

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Onko Valtra
Oma n121 HT on nyt ajettu 5200h ja toinen vika  tuli koneeseen nyt itsestä johtumattomasta syystä: puhaltimen moottori kuoli :/ ei tarvii vielä seuraavaan 5v vaihtoa miettiä jos näin vika"herkkänä" jatkaa toimintaa..

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Onko Valtra
Oma n121 HT on nyt ajettu 5200h ja toinen vika  tuli koneeseen nyt itsestä johtumattomasta syystä: puhaltimen moottori kuoli :/ ei tarvii vielä seuraavaan 5v vaihtoa miettiä jos näin vika"herkkänä" jatkaa toimintaa..

Mikä vuosimalli? Jäähdytinvuodot ja vesipumpun laakerit ongelmina joissakin.

Ilmeisesti ollut vain omassa koneessa nuo viat, eihän nuo lähes 4000 ajettuun koneeseen suuria vikoja ole.  8)

Viimeksi muokattu: 30.12.13 - klo:14:24 kirjoittanut nautafarmari

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Onko Valtra
-07 ja se eka vika oli valuvirhe painesuodattimen kupissa ;) vaihdolla selvittiin siitä.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Onko Valtra
-07 ja se eka vika oli valuvirhe painesuodattimen kupissa ;) vaihdolla selvittiin siitä.

-08 malleissa laatu jo huononi.  :-X

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Onko Valtra
-07 ja se eka vika oli valuvirhe painesuodattimen kupissa ;) vaihdolla selvittiin siitä.

-08 malleissa laatu jo huononi.  :-X
ei mulla ainakaan ,ei kertaakaan korjaamolla vikojen vuoksi

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Valtrassakin taitaa eniten olla ongelmia niillä, joilla ei sitä ole tai koskaan ole ollutkaan ;) Mulla nyt ei ole "kaikistamerkeistä" omakohtaisia kokemuksia, mutta kolmen natikan/case ja neljän valtran suhteessa en kyllä huoltomiehiä tuntisi valtran puolelta lainkaan, ellei ne olisi niin tuttavallisia myös vapaa-aikana, vaikka eivät ole mitään saamassakaan 8)
Mulle tuli eka valmet viime kesänä. Sitä ennen natikkaa/casea, fiiattia, zetoria ym. Traktorista ei sinänsä huonoa sanottavaa täyttää paikkansa hienosti. Mutta huolto ja varaosapuoli on täällä meilläpäin ihan perseestä. Siis aivan perseestä. Varmaan muuten pelais mutta jostain syystä mun naama ei siellä tiskin takana miellytä, aivan uskomatonta palvelua on tullu. Toisaalla jo tästä avauduin, nyt mennään sillä että naapuri tuo mulle tarvittavat osat kun sille niitä suostutaan sieltä myymään ja löytyvät hyllystä. Myös hinta täysin eri mulle kuin naaapurille.

Tää on aivan uskomatonta typeryyttä myyjiltä, jotka myyvät erilailla kanta-asiakkaille kuin uusille. Uudet kun kyselee hintaa ja etsii vaihtoehtoja, niin niiden kyselyille ei korvaa lotkauteta. Määkin olen ottanut linjan että tukuissa ja varaosakaupoissa olen isompaa isäntää kuin olenkaan. Olen olevinaan hyvä ja suuri asiakas vaikka tilastoista näkyykin että ostoni yhdestä paikasta ovat pienet. Pohjalaiseen luonteeseen moinen leuhkiminen kävisi, mutta kun on pitäny mehtäläisenkin opetella että edes ensi kerralla palveltaisiin. Eli minulle pitää olla alennukset kohdallaan kun on kamppeita niin paljon huollettavaksi.

Palautetta voi antaa merkistä riippumatta myyntijohdolle ja pitää antaa jos epäkohtia löytää. Asiakas muistaa erityisesti ne ikävät asiat, hyvät puolet tulevat harvemmin esille. Mutta kritiikin pitää olla asiallista ja aiheellista.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Jaahas. Piiripate lukenu legendaariseks kutsuttavaa agronetin uutiskanavaa.

Kyllä, täältä se lumipallo lähtee liikkeelle. 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+250

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Valtrassakin taitaa eniten olla ongelmia niillä, joilla ei sitä ole tai koskaan ole ollutkaan ;) Mulla nyt ei ole "kaikistamerkeistä" omakohtaisia kokemuksia, mutta kolmen natikan/case ja neljän valtran suhteessa en kyllä huoltomiehiä tuntisi valtran puolelta lainkaan, ellei ne olisi niin tuttavallisia myös vapaa-aikana, vaikka eivät ole mitään saamassakaan 8)
Mulle tuli eka valmet viime kesänä. Sitä ennen natikkaa/casea, fiiattia, zetoria ym. Traktorista ei sinänsä huonoa sanottavaa täyttää paikkansa hienosti. Mutta huolto ja varaosapuoli on täällä meilläpäin ihan perseestä. Siis aivan perseestä. Varmaan muuten pelais mutta jostain syystä mun naama ei siellä tiskin takana miellytä, aivan uskomatonta palvelua on tullu. Toisaalla jo tästä avauduin, nyt mennään sillä että naapuri tuo mulle tarvittavat osat kun sille niitä suostutaan sieltä myymään ja löytyvät hyllystä. Myös hinta täysin eri mulle kuin naaapurille.

Tää on aivan uskomatonta typeryyttä myyjiltä, jotka myyvät erilailla kanta-asiakkaille kuin uusille. Uudet kun kyselee hintaa ja etsii vaihtoehtoja, niin niiden kyselyille ei korvaa lotkauteta. Määkin olen ottanut linjan että tukuissa ja varaosakaupoissa olen isompaa isäntää kuin olenkaan. Olen olevinaan hyvä ja suuri asiakas vaikka tilastoista näkyykin että ostoni yhdestä paikasta ovat pienet. Pohjalaiseen luonteeseen moinen leuhkiminen kävisi, mutta kun on pitäny mehtäläisenkin opetella että edes ensi kerralla palveltaisiin. Eli minulle pitää olla alennukset kohdallaan kun on kamppeita niin paljon huollettavaksi.

Palautetta voi antaa merkistä riippumatta myyntijohdolle ja pitää antaa jos epäkohtia löytää. Asiakas muistaa erityisesti ne ikävät asiat, hyvät puolet tulevat harvemmin esille. Mutta kritiikin pitää olla asiallista ja aiheellista.
Täs syksyllähän oli jokupuhelinkysely sampon varaosatoimivuudesta valtroilla.Luulisin ettei munkaan vastaukset menny haastattelijaa pidemmälle.Olin varmaan marginaalivalittaja ::)

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Valtrassakin taitaa eniten olla ongelmia niillä, joilla ei sitä ole tai koskaan ole ollutkaan ;) Mulla nyt ei ole "kaikistamerkeistä" omakohtaisia kokemuksia, mutta kolmen natikan/case ja neljän valtran suhteessa en kyllä huoltomiehiä tuntisi valtran puolelta lainkaan, ellei ne olisi niin tuttavallisia myös vapaa-aikana, vaikka eivät ole mitään saamassakaan 8)
Mulle tuli eka valmet viime kesänä. Sitä ennen natikkaa/casea, fiiattia, zetoria ym. Traktorista ei sinänsä huonoa sanottavaa täyttää paikkansa hienosti. Mutta huolto ja varaosapuoli on täällä meilläpäin ihan perseestä. Siis aivan perseestä. Varmaan muuten pelais mutta jostain syystä mun naama ei siellä tiskin takana miellytä, aivan uskomatonta palvelua on tullu. Toisaalla jo tästä avauduin, nyt mennään sillä että naapuri tuo mulle tarvittavat osat kun sille niitä suostutaan sieltä myymään ja löytyvät hyllystä. Myös hinta täysin eri mulle kuin naaapurille.

Tää on aivan uskomatonta typeryyttä myyjiltä, jotka myyvät erilailla kanta-asiakkaille kuin uusille. Uudet kun kyselee hintaa ja etsii vaihtoehtoja, niin niiden kyselyille ei korvaa lotkauteta. Määkin olen ottanut linjan että tukuissa ja varaosakaupoissa olen isompaa isäntää kuin olenkaan. Olen olevinaan hyvä ja suuri asiakas vaikka tilastoista näkyykin että ostoni yhdestä paikasta ovat pienet. Pohjalaiseen luonteeseen moinen leuhkiminen kävisi, mutta kun on pitäny mehtäläisenkin opetella että edes ensi kerralla palveltaisiin. Eli minulle pitää olla alennukset kohdallaan kun on kamppeita niin paljon huollettavaksi.

Palautetta voi antaa merkistä riippumatta myyntijohdolle ja pitää antaa jos epäkohtia löytää. Asiakas muistaa erityisesti ne ikävät asiat, hyvät puolet tulevat harvemmin esille. Mutta kritiikin pitää olla asiallista ja aiheellista.
Täs syksyllähän oli jokupuhelinkysely sampon varaosatoimivuudesta valtroilla.Luulisin ettei munkaan vastaukset menny haastattelijaa pidemmälle.Olin varmaan marginaalivalittaja ::)

Se on sen firman häpeä sitten, jos aiheesta olet valittanut. Asiakastyytyväisyystutkimuksilla saadaan melko kattavaa materiaalia eri toimintojen toimivuudesta. (Selvyyden vuoksi, en toimi sitten konekaupan alalla, vaan autokaupassa. Eli palaute ei kovin kauas mene, jos joku luulee niin.)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Mää en varmaan voi koskaan ostaa uutta konetta, ei oo Kyl varaakaan, mut jos jotain jupinaa olis, en osais  myyntipäällikön ohjeen mukaan toimia. Siis sillai asiallisesti. Voi mennä *****iluks. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Valtrassakin taitaa eniten olla ongelmia niillä, joilla ei sitä ole tai koskaan ole ollutkaan ;) Mulla nyt ei ole "kaikistamerkeistä" omakohtaisia kokemuksia, mutta kolmen natikan/case ja neljän valtran suhteessa en kyllä huoltomiehiä tuntisi valtran puolelta lainkaan, ellei ne olisi niin tuttavallisia myös vapaa-aikana, vaikka eivät ole mitään saamassakaan 8)
Mulle tuli eka valmet viime kesänä. Sitä ennen natikkaa/casea, fiiattia, zetoria ym. Traktorista ei sinänsä huonoa sanottavaa täyttää paikkansa hienosti. Mutta huolto ja varaosapuoli on täällä meilläpäin ihan perseestä. Siis aivan perseestä. Varmaan muuten pelais mutta jostain syystä mun naama ei siellä tiskin takana miellytä, aivan uskomatonta palvelua on tullu. Toisaalla jo tästä avauduin, nyt mennään sillä että naapuri tuo mulle tarvittavat osat kun sille niitä suostutaan sieltä myymään ja löytyvät hyllystä. Myös hinta täysin eri mulle kuin naaapurille.

Tää on aivan uskomatonta typeryyttä myyjiltä, jotka myyvät erilailla kanta-asiakkaille kuin uusille. Uudet kun kyselee hintaa ja etsii vaihtoehtoja, niin niiden kyselyille ei korvaa lotkauteta. Määkin olen ottanut linjan että tukuissa ja varaosakaupoissa olen isompaa isäntää kuin olenkaan. Olen olevinaan hyvä ja suuri asiakas vaikka tilastoista näkyykin että ostoni yhdestä paikasta ovat pienet. Pohjalaiseen luonteeseen moinen leuhkiminen kävisi, mutta kun on pitäny mehtäläisenkin opetella että edes ensi kerralla palveltaisiin. Eli minulle pitää olla alennukset kohdallaan kun on kamppeita niin paljon huollettavaksi.

Palautetta voi antaa merkistä riippumatta myyntijohdolle ja pitää antaa jos epäkohtia löytää. Asiakas muistaa erityisesti ne ikävät asiat, hyvät puolet tulevat harvemmin esille. Mutta kritiikin pitää olla asiallista ja aiheellista.
Täs syksyllähän oli jokupuhelinkysely sampon varaosatoimivuudesta valtroilla.Luulisin ettei munkaan vastaukset menny haastattelijaa pidemmälle.Olin varmaan marginaalivalittaja ::)

Se on sen firman häpeä sitten, jos aiheesta olet valittanut. Asiakastyytyväisyystutkimuksilla saadaan melko kattavaa materiaalia eri toimintojen toimivuudesta. (Selvyyden vuoksi, en toimi sitten konekaupan alalla, vaan autokaupassa. Eli palaute ei kovin kauas mene, jos joku luulee niin.)

Ootko vanhan Konela-Auton eläköityny latikkamyyjä?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Onko Valtra


Se on sen firman häpeä sitten, jos aiheesta olet valittanut. Asiakastyytyväisyystutkimuksilla saadaan melko kattavaa materiaalia eri toimintojen toimivuudesta. (Selvyyden vuoksi, en toimi sitten konekaupan alalla, vaan autokaupassa. Eli palaute ei kovin kauas mene, jos joku luulee niin.)

Joo, ei epäillä lainkaan, että palaute menisikään kovin pitkälle, varsinkin kun autokauppiaasta kyse...   ;D  Sä oot muuten aika hyvä kandidaatti asuntomyyntiin, sulla on kusetuksesta jo hyvät perustiedot!! 
Minusta ei koskaan milloinkaan voisi tulla konemyyjää, autokauppiasta saati asuntovälittäjää, kun kerta kaikkiaan luonne ei anna periksi kusettaa ketään, enkä pysty valehtelemaan jäämättä kiinni!  ::)

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Valtrassakin taitaa eniten olla ongelmia niillä, joilla ei sitä ole tai koskaan ole ollutkaan ;) Mulla nyt ei ole "kaikistamerkeistä" omakohtaisia kokemuksia, mutta kolmen natikan/case ja neljän valtran suhteessa en kyllä huoltomiehiä tuntisi valtran puolelta lainkaan, ellei ne olisi niin tuttavallisia myös vapaa-aikana, vaikka eivät ole mitään saamassakaan 8)
Mulle tuli eka valmet viime kesänä. Sitä ennen natikkaa/casea, fiiattia, zetoria ym. Traktorista ei sinänsä huonoa sanottavaa täyttää paikkansa hienosti. Mutta huolto ja varaosapuoli on täällä meilläpäin ihan perseestä. Siis aivan perseestä. Varmaan muuten pelais mutta jostain syystä mun naama ei siellä tiskin takana miellytä, aivan uskomatonta palvelua on tullu. Toisaalla jo tästä avauduin, nyt mennään sillä että naapuri tuo mulle tarvittavat osat kun sille niitä suostutaan sieltä myymään ja löytyvät hyllystä. Myös hinta täysin eri mulle kuin naaapurille.

Tää on aivan uskomatonta typeryyttä myyjiltä, jotka myyvät erilailla kanta-asiakkaille kuin uusille. Uudet kun kyselee hintaa ja etsii vaihtoehtoja, niin niiden kyselyille ei korvaa lotkauteta. Määkin olen ottanut linjan että tukuissa ja varaosakaupoissa olen isompaa isäntää kuin olenkaan. Olen olevinaan hyvä ja suuri asiakas vaikka tilastoista näkyykin että ostoni yhdestä paikasta ovat pienet. Pohjalaiseen luonteeseen moinen leuhkiminen kävisi, mutta kun on pitäny mehtäläisenkin opetella että edes ensi kerralla palveltaisiin. Eli minulle pitää olla alennukset kohdallaan kun on kamppeita niin paljon huollettavaksi.

Palautetta voi antaa merkistä riippumatta myyntijohdolle ja pitää antaa jos epäkohtia löytää. Asiakas muistaa erityisesti ne ikävät asiat, hyvät puolet tulevat harvemmin esille. Mutta kritiikin pitää olla asiallista ja aiheellista.
Täs syksyllähän oli jokupuhelinkysely sampon varaosatoimivuudesta valtroilla.Luulisin ettei munkaan vastaukset menny haastattelijaa pidemmälle.Olin varmaan marginaalivalittaja ::)

Se on sen firman häpeä sitten, jos aiheesta olet valittanut. Asiakastyytyväisyystutkimuksilla saadaan melko kattavaa materiaalia eri toimintojen toimivuudesta. (Selvyyden vuoksi, en toimi sitten konekaupan alalla, vaan autokaupassa. Eli palaute ei kovin kauas mene, jos joku luulee niin.)

Ootko vanhan Konela-Auton eläköityny latikkamyyjä?

Kysymyksen asettelija voi henkilökohtaisesti miettiä kysymyksen asiallisuutta. Meniskö sun reklamaatio kovin hyvin eteenpäin, jos asiallisuutesi olisi tuolla tasolla? Tällä tavalla ollaankin sitten jo siinä yhdessä jälkimarkkinoinnin solmukohdassa, asiakkaaltakin voi odottaa asiallisuutta, niin asiat etenee.