Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vetokattilan nuohous  (Luettu 3054 kertaa)

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vetokattilan nuohous
Tuli sitten eilen navetalta vietyä roskis pannunpesään.

Olipa sinne roskiensekaan pöydältä tipahtanut nupoutusraudan butaanipullo.

Aamulla oli tuhkaluukut ja tuhkat levällään pesänluukun lukituskin oli saanut kipeää,mutta kattila oli mukavasti puhdistunut  ;D.

Vetetkin näyttäisivät vielä sisässä pysyvän. ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Vetokattilan nuohous
ehkä kerran onnistuu mutta älä kokase toiste , saattaapi toiste koskee himppa!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Vetokattilan nuohous
Minä jo vuosia sitten heitin roskia kiukaan pesään. No siellä joukossa olikin sellainen lähes loppunkäytetty liimatuubi. No, kun seuraavan kerran menin puita lisäämään, oli suuluukku apposen auki ja tuhkaluukku lentänyt pois, oli kait pikkasen kämähtänyt. Onni oli, että ei ollut itse viedessä, kun liimatuubi syttyi.
Tarkkana tosiaan saa olla, kun roskia polttaa.

rookie

  • Vieras
Vs: Vetokattilan nuohous
Minä jo vuosia sitten heitin roskia kiukaan pesään. No siellä joukossa olikin sellainen lähes loppunkäytetty liimatuubi. No, kun seuraavan kerran menin puita lisäämään, oli suuluukku apposen auki ja tuhkaluukku lentänyt pois, oli kait pikkasen kämähtänyt. Onni oli, että ei ollut itse viedessä, kun liimatuubi syttyi.
Tarkkana tosiaan saa olla, kun roskia polttaa.

liki tyhjät uretaanivaahtopullot nuotiossa on mitä hauskinta ajanvietettä :)

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Vetokattilan nuohous
Ai Ala-Plakkarin pojilla on tommonenki nuohoussysteemi... Ei meille kaupattu ku paineilmalla toimivaa  ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5911
Vs: Vetokattilan nuohous
Minä huuhtelin joku vuosi sitten kannun missä oli säilytetty polttoöljyä muutamalla desillä bensaa, aikomus oli ottaa se käyttöön bensakanisteriksi.
Polttiksen sekaiset bensat kaadoin paperi säkkiin mikä oli puolillaan nuotiolla poltettavaksi menevää roskaa.
Nuotiopaikalle kasailin sitten hyvän kasan muutakin poltettavaa ja tarjosin ajatuksissani tikulla tulta säkin suulle mihin aiemmin olin kaatanut bensat.
Kuului semmoinen humaus ja koko säkin sisältö lensi palavana 3-4 metrin päähän säkistä...
Ihan omaa tyhmyyttänihän tuo, onneksi olin säkin sivulla, en kyllä kokeile toista kertaa...

Viimeksi muokattu: 30.11.10 - klo:22:54 kirjoittanut bouli

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: Vetokattilan nuohous
kerran ku vein roskapussiin pannuun ja ku olin päässy pihalle niin kuulu tusaus ja piipun päässä pölähti. Oli roskiin menny joku aerosoli öljypullo ;D
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista