Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hankintakeskus  (Luettu 8451 kertaa)

sts

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Hankintakeskus
Onko kellään kokemuksia suomen hankintakeskuksesta?

agroholisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Hankintakeskus
Olikohan se juurikin tämä firma joka oli viime viikolla juttua jossain ohjelmassa tai lehdessä. Oli jotenkin epäilyttävää toimintaa, mutta kun ei muista nyt, että mitä sotkuja oli ja oliko aivan 100% kyseessä tämä firma, mutta kuitenkin...

caseman

  • Vieras
Vs: Hankintakeskus
Soittelivat tänne myös. Mainostivat generaattoreita ja apulantaa ym ym.. saavansa paljon halvemmalla. Pitäisi kyllä jotain lukuja olla näyttää ennenkuin uskon.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Hankintakeskus
Olikohan se juurikin tämä firma joka oli viime viikolla juttua jossain ohjelmassa tai lehdessä. Oli jotenkin epäilyttävää toimintaa, mutta kun ei muista nyt, että mitä sotkuja oli ja oliko aivan 100% kyseessä tämä firma, mutta kuitenkin...
Tästä firmasta kerrottiin kyseisessä jutussa, KANNATTAA KIERTÄÄ KAUKAA!

agroholisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 89
Vs: Hankintakeskus
Muistakko missä siitä oli juttua? Joku ohjelma vai lehti? Ku ei millään tule mieleen.

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Hankintakeskus
Eilen kauppasivat hankintakeskuksen jäsenyyttä. euron päivä hinnalla. Löpö maksaa muka 40% vähemmän kuin listahinta. Ei vaan oikein herättäny luottamusta kun ei osannu muija kertoo mikä se vertailuhinta on.  1300 ilmalämpöpumppu heidän kauttansa muka 300egee jne..jotenki haiskahti koko homma. Luvataan ummet ja lammet mutta mikäköös on todellisuus? Veikkaisin että kankkulan kaivoon menis jäsenmaksu.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hankintakeskus
Kesällä soitti joku outo, joka tarjos jotain maatalouden yleispesuaineita, että kun ostit sairaan määrän olisi saanut kodinkoneita esim. telkkareita tms pirtin täydeltä...oliko sama vai joku muu  ??? Onkohan tuohon "tarjoukseen" joku menny  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lemmu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 350
  • Niinku vasikka lehemän parres...
Vs: Hankintakeskus
tänään soittivat mutta en kuunnellut akkaa kauaa, en edes mitä sillä asiaa oli ku muistin että tällä oli moisesta firmasta ollu jotain puhetta...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Hankintakeskus
samanlaisia kuin ne vislerin näköset myyjämiähet kaupoilla kaupuntin kaduilla, ja eikös nuo halvat traktorit ole vielä hakusessa edellleen!                             kyllä noita halpaheikkiä löytyy!

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Hankintakeskus
Mullekki tommosesta soiteltiin, mutta en oikein innostunu... Pitäis tosiaan saada vaikka siitä polttoöljystä tän päivän hinta ja sitte verrata muista paikoista, että onko eroja. Ei pelkät prosentit mitää kerro.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12199
  • Virolaista kiitos!
Vs: Hankintakeskus
Samoin tänne soiteltiin toissapäivänä. Kieltäydyin heti jatkamasta keskustelua. Muuten ehkä olisin kuunnellut pidempäänkin, mutta muistin, että tästähän on ollut agrossa negatiivista juttua.

Ihmeellinen on agron voima. Jos joutuu tämän porukan mustalle listalle, niin vaikutus on paljon laajempi kuin mikään protestilista tms. ???

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Hankintakeskus
minä olin tänään vuorossa, ja heti muistui agronetti mieleen. Ei kiinnostanu neljän tonnin säästö minua, sitä jäi tytsy ihmettelemään

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Hankintakeskus
minä olin tänään vuorossa, ja heti muistui agronetti mieleen. Ei kiinnostanu neljän tonnin säästö minua, sitä jäi tytsy ihmettelemään
Epäilikö että kotivalolta on lamppu pimeänä?  ::) ;)

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Hankintakeskus
mulle soittelivat vuosia sitten, olisi pitänyt ostot hoitaa heidän kautta. satuin olemaan tietokoneella katsoin firman osoitteen google mapsista, tekniikka on kätevää :D. löytyi soratietä ja tarjoustalon mainoskyltti. ;D. en lämmennyt ostojen hoitaminen itse on vaan niin mukavaa hommaa ettei siinä tarvita tuollaisia firmoja. muutenkin kaupustelijoita ja myyjiä soittelee aivan liikaa kun netissä on yrityksen nimet ja puhelinnumerot, valitettavasti. itselle tärkeintä on tavara toimitusten luotettavuus ei niinkään viimeisen halvin hinta.

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Hankintakeskus