Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hankintakeskus  (Luettu 8496 kertaa)

Terva55

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Hankintakeskus
Ensimmäistä kertaa tuolta soittelivat, mutta on kyllä puhelimessa mihinkään suostu kovinkaan äkkiä. Laittavat sähköpostia, katotaan mitä sieltä tulee.

Mascus näköjään ostanut koko puljun, ei kait se ihan kusetuspulju silloin voi olla? Sitä mulle puhelimessakin sanottiin, että ovat saaneet lisää poweria tuolta suunnalta.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Hankintakeskus
Ensimmäistä kertaa tuolta soittelivat, mutta on kyllä puhelimessa mihinkään suostu kovinkaan äkkiä. Laittavat sähköpostia, katotaan mitä sieltä tulee.

Mascus näköjään ostanut koko puljun, ei kait se ihan kusetuspulju silloin voi olla? Sitä mulle puhelimessakin sanottiin, että ovat saaneet lisää poweria tuolta suunnalta.

Mainos?  :o >:(

Terva55

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Hankintakeskus
Ensimmäistä kertaa tuolta soittelivat, mutta on kyllä puhelimessa mihinkään suostu kovinkaan äkkiä. Laittavat sähköpostia, katotaan mitä sieltä tulee.

Mascus näköjään ostanut koko puljun, ei kait se ihan kusetuspulju silloin voi olla? Sitä mulle puhelimessakin sanottiin, että ovat saaneet lisää poweria tuolta suunnalta.

Mainos?  :o >:(

Ei. En tilannut palvelua kun selittivät etteivät voi hintoja suoraan kertoa. Kai joku tuosta tietää jotain? Sopimusehdoissa tietysti kielletty hintojen kertominen eteenpäin, mutta eipä ne täältä niitä kai voi jäljittää?

Ajattelin käydä Mascus osastolla tuolla messuilla kyselemässä, että mikä on meininki.