Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Portaatonta ostamassa.  (Luettu 38055 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Portaatonta ostamassa.
täyttä totta. Väliraha olikin sitten ihan toinen juttu, ero fergun hyväksi n.30 000

 Entäs sitten se seuraava vaihto jos tarjotaan samanikäistä/samanverran ajettua ferkkua tai fenttiä vaihdokiksi.
 Aikoinaan yksi kaveri totesi kun vaihtoi belkun länsikoneeseen että"joskushan se tapporaha on maksettava"..

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Portaatonta ostamassa.
Ei siinä mitään eroa ole, verkua tarjotaan vaan viis vuotta aiemmin sinne vaihtoon ;)

Miklu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
Vs: Portaatonta ostamassa.
Kävin kans kyselemässä raputtomia, samoilla varusteilla kierrettyjä valtua 202 ja jd 7530 hinta pyörii samoissa 150-160t ekua ja vaihdossa jonne 03 neloskoneella kummalakin väliraha pyyntö  satku. Fentti 818 olis kuulema 30t kalliinpi! Ferku mietityttää tehty Ranskassa! Kannattaako ees kysyä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Portaatonta ostamassa.
Muistaakseni 818n listahinta on öpaut 155k€.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Portaatonta ostamassa.
Kävin kans kyselemässä raputtomia, samoilla varusteilla kierrettyjä valtua 202 ja jd 7530 hinta pyörii samoissa 150-160t ekua ja vaihdossa jonne 03 neloskoneella kummalakin väliraha pyyntö  satku. Fentti 818 olis kuulema 30t kalliinpi! Ferku mietityttää tehty Ranskassa! Kannattaako ees kysyä.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...
tethering holes to their concave windings

Verku

Vs: Portaatonta ostamassa.
Kävin kans kyselemässä raputtomia, samoilla varusteilla kierrettyjä valtua 202 ja jd 7530 hinta pyörii samoissa 150-160t ekua ja vaihdossa jonne 03 neloskoneella kummalakin väliraha pyyntö  satku. Fentti 818 olis kuulema 30t kalliinpi! Ferku mietityttää tehty Ranskassa! Kannattaako ees kysyä.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...


Joo-o. Toisin kuin moni luulee, ei Ranskan massikka ole paha. Coventry oli manala jossa oli erikoistuttu maanantai kappaleisiin, mm. 300-sarja. :D
Kypsä tapaus

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Portaatonta ostamassa.
Kävin kans kyselemässä raputtomia, samoilla varusteilla kierrettyjä valtua 202 ja jd 7530 hinta pyörii samoissa 150-160t ekua ja vaihdossa jonne 03 neloskoneella kummalakin väliraha pyyntö  satku. Fentti 818 olis kuulema 30t kalliinpi! Ferku mietityttää tehty Ranskassa! Kannattaako ees kysyä.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...


Joo-o. Toisin kuin moni luulee, ei Ranskan massikka ole paha. Coventry oli manala jossa oli erikoistuttu maanantai kappaleisiin, mm. 300-sarja. :D
Coventryläiset oli aikanaan ihan kelpo pelejä, mutta ehkä vähä aikasemmin ois voineet lopettaa... Niin no... 390:n etuakseli on ihan hyvä, kun sen laittoi 690 takatuuppariin. :D
tethering holes to their concave windings

Verku

Vs: Portaatonta ostamassa.
Kävin kans kyselemässä raputtomia, samoilla varusteilla kierrettyjä valtua 202 ja jd 7530 hinta pyörii samoissa 150-160t ekua ja vaihdossa jonne 03 neloskoneella kummalakin väliraha pyyntö  satku. Fentti 818 olis kuulema 30t kalliinpi! Ferku mietityttää tehty Ranskassa! Kannattaako ees kysyä.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...


Joo-o. Toisin kuin moni luulee, ei Ranskan massikka ole paha. Coventry oli manala jossa oli erikoistuttu maanantai kappaleisiin, mm. 300-sarja. :D
Coventryläiset oli aikanaan ihan kelpo pelejä, mutta ehkä vähä aikasemmin ois voineet lopettaa... Niin no... 390:n etuakseli on ihan hyvä, kun sen laittoi 690 takatuuppariin. :D

Siihen 135:een siis olisi voinut lopettaa. :D
Kypsä tapaus

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: Portaatonta ostamassa.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...

Onko 8130 tietoisesti suljettu pois mielestä?  :D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Portaatonta ostamassa.

Muutaman tunnin oon ajellu ranskalaisilla Ferguilla... 3080 ja 7480. Jälkimmäisellä 1200, ensin mainitulla jotain 1500 tjsp. Tossa jälkimmäises ei taida olla muuta ranskalaista kuin kokoonpano, pellit ja kabiini. (Pellit ei oo vielä ruostunu...)

Ainiin... myös 690 nelikot koottiin Ranskassa, sellaisellakin on jokunen tunti tullu töitä tehtyä...

Onko 8130 tietoisesti suljettu pois mielestä?  :D
Ainiin olihan sekin ranskalainen... parisen tonnia lisää. Vahinko ei suinkaan ollu tarkoituksellinen. Väkevä, silti hienostunut peli sekin oli. Joskus jopa vähän harmittaakin, että köyhän piti se hukata pois...
tethering holes to their concave windings

myllymäki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: Portaatonta ostamassa.
Koska Vinnamo julkistaa traktorikauppansa; kun tuntuu jo joka toinen jeppe tietävän !

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Portaatonta ostamassa.
Ootteko muuten huomannu että valtra on jo pitkään ollu mahdollisuus portaattomalle. Alin rappunen on jo pitkään asennettu niin alas että ennemmin tai myöhemmin raktorista on tullut portaaton ::)
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Portaatonta ostamassa.
Koska Vinnamo julkistaa traktorikauppansa; kun tuntuu jo joka toinen jeppe tietävän !
  Sehän siin on kun ei osaa päättää...Sehän on hyvä jos joka toinen tietää, voisko joku kertoa mullekin? ::)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Portaatonta ostamassa.
Koska Vinnamo julkistaa traktorikauppansa; kun tuntuu jo joka toinen jeppe tietävän !
 Sehän siin on kun ei osaa päättää...Sehän on hyvä jos joka toinen tietää, voisko joku kertoa mullekin? ::)
Turun yrman pihassa seisoo yks uus TTV620 niin siittä vaan hakemaan se pois  ;D On siinä muuten M410:kin mutta sehän nyt ei oo portaaton mutta ensimmäinen suomeen tullut nelisylinterinen ämmäläinen   :D

roadman

  • Vieras
Vs: Portaatonta ostamassa.
Hvinnamo.
Sehän siin on kun ei osaa päättää...Sehän on hyvä jos joka toinen tietää, voisko joku kertoa mullekin?


Mulla kanssa tuo portaaton toisi helpotusta moneen työhön mutta
se tekniikka ja millä sitä hoidetaan pistää miettimään kun vaakakupissa on myös toimitusvarmuus.
Monessa näkyy ja kuuluu olevan mystisiä probleemia sekä isoimpiin tuleva scr tekniikka mietityttää, kesällä ok. mutta talvella? näkyy olevan lämmittimiä moottorin nesteillä, mutta mites kun se seisoo kylmässä hallissa niin mites sitten säiliö ja varsinkin ne letkut sieltä säiliöstä sinne pakosarjaan miten saa pysymään sulana
Itse ainakin odotan vielä hetken ennenkuin lähden ostamaan moista vempainta.
Hyvin toimiva ps. vaihteisto jota on tehty pitkään on varteen otettava ratkaisu, ainakin itsellä.