Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Xp ja virustorjunta  (Luettu 4174 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Xp ja virustorjunta
Vieläkö Xp-wintoosan virustorjunta kannattaa päivittää? Tarttuvatko taudit  ???

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Xp ja virustorjunta
Wintoosaa pitää käyttää ehdottomasti kumin kanssa, se pitää pahimmat taudit poissa. Itselläni on pari vuotta ollut nortonin 360 ihan lisensoituna versiona, kyllästyin leikkimään kaikilla ilmaissoftilla..
Nothing is Something Worth Doing

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801
Vs: Xp ja virustorjunta
Avast on ihan toimiva ja ilmainen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Xp ja virustorjunta
paitti että avast on laskenna ainaki miulla jotai läpi ja nyt pelittää paaaljon paremmin kun laitoin fsekurin ja jopa toimii käynnistäessä, ei ehkä halvin/nopein mutta mulle kelpaa!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Xp ja virustorjunta
Minulla on koneessa ilmainen Microsoft security essentials virustorjuntaohjelma  ja microsoftin palomuuri(myös ilmainen), käyttöjärjestelmä windows 7. Ihan hyvin pärjäilee, turha on maksaa virustorjunnasta, jos sen ilmankin saa. Oli joku kokeillut, F-segure ei virusta tunnistanut, tämä ilmainen tunnisti.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Xp ja virustorjunta
Mulla on tässä maksullinen Norton ja pitäisi tilata uutta aikaa. Mutta vieläkö joku viitsii tehdä Xp:lle viruksia? Eikö se paine ole jo siirtynyt Seiskaan tai Vistaan.

Täytyykin katsoa tuo logi läpi.. Jos mitään torjuttua ei ole vuoteen näkynyt niin sitten jää päivittämättä.

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Xp ja virustorjunta
Wintoosaa pitää käyttää ehdottomasti kumin kanssa, se pitää pahimmat taudit poissa. Itselläni on pari vuotta ollut nortonin 360 ihan lisensoituna versiona, kyllästyin leikkimään kaikilla ilmaissoftilla..
360:nen myös käytössä ja tekee muutakin kuin virustorjuntaa ja palomuurin. Yrittää pitää järjestelmää muutenkin kuosissa. Kaikki wintoosan versiot tarvitsee suojaa. Joskus oli joku testannut että miten nettikoneen käy ilman virustorjuntaa ja palomuuria. viikossa oli muutama kymmenentuhatta haittaaohjelmaa koneesta löytyny

nauris

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Xp ja virustorjunta
Melkein joka toisessa koneessa maailmalla on vielä xp käytössä, että luultavasti joku jaksaa vielä viruksiakin tehtailla.
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Xp ja virustorjunta
Kyllä tuo Microsoft security essentials  pelaa myös XP:n kanssa ja on ihan automaattinen kuten F-seguren ja Nortonin ohjelmat ei tarvita mitään manuaalisia skannauksia. Minulla on ollut käytössä kevättalvesta lähtien, kun asensin 7:n koneelleni. Seiska on ihan suosisteltava käyttöjärjestelmä, ennen minulla oli XP proffesional

Bonden

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 583
Vs: Xp ja virustorjunta
Panda oli (30 päivää) testinä, ihan OK.
Mutta konessa on nyt AVG.
Paljon nopeampi tämä uusin versio :0

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Xp ja virustorjunta
Aika yksinkertaista virustorjuntaa ja palomuuria hoitaa paikallisen puhelinyhdistyksen kautta ostettu turvapaketti. Ei milloinkaan omia päivityksiä ja viimeiset versiot aina käytössä. Ei hidasta konetta. Taitaa olla peräti halvempaa kuin itse ostamalla (2,45+alvi/kk).  Vuosikausiin ei ole mitään tautihäiriöitä ollut. Tikulla koneen saastuttamisen voi koittaa torjua ilmaisilla.  

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Xp ja virustorjunta
Melkein joka toisessa koneessa maailmalla on vielä xp käytössä, että luultavasti joku jaksaa vielä viruksiakin tehtailla.
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

Kiitos kaikille. Olen tullut siihen tulokseen että päivittää täytyy  :'(

Tuumailija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Xp ja virustorjunta
Yhdistelmä
http://www.avira.com/en/index (virustorjunta)
ja
http://www.comodo.com/home/internet-security/firewall.php (palomuuri)
On jo kolmatta vuotta pitänyt kaiken ylimääräisen koneen ulkopuolella.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Xp ja virustorjunta
Avast on ihan toimiva ja ilmainen.

Kannatan on XP-koneessa sekä VISTA-koneessa